• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x Burkhardt - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari
    Duskfury - Alicia - 19

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?



    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 16:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zoiets. (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 9:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké, bedankt allebei. ^^
    Ik zal er deze week even wat meer precies naar kijken, maar ik heb het op dit moment een beetje druk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cyrith schreef:
    Zoiets. (:


    Moeten we deze nu invullen? :")


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    (...)

    Moeten we deze nu invullen? :")


    Nee hoor. Er staan daar een hoop data bij die sowieso niet kunnen en sommige dagen die wel mogelijk zijn, missen juist, dus dat werkt niet echt. Bovendien zou ik dat toch graag zelf beheren, om eerlijk te zijn. ^^ Ik zal het duidelijk aangeven als er een datum gekozen moet worden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil komen maa rheb geen idee of ik kan/mag.

    Naam:
    Linde
    Leeftijd:
    13
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    /
    Andere opmerkingen?
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ieee, van mij mag het bij wijze van spreken morgen al wel zijn hoor! Ik heb er wel zin in! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het was inderdaad maar een voorbeeld. :'p
    Ik weet niet eens of ik kan komen, dus een beetje vreemd als ik de datumprikker bijhoud. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Norton -> Scorch :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Derek_Hale schreef:
    Ik wil komen maa rheb geen idee of ik kan/mag.

    Naam:
    Linde
    Leeftijd:
    13
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    /
    Andere opmerkingen?
    /


    Dat maakt niet uit. Je kunt in theorie zelfs de dag van tevoren nog laten weten of je wilt komen. ^^



    DiNozzo schreef:
    Ieee, van mij mag het bij wijze van spreken morgen al wel zijn hoor! Ik heb er wel zin in! :3


    Ik denk niet dat we dat gepland krijgen. :p Maar mooi dat je enthousiast bent. Whoo! *O*



    Scorch schreef:
    Norton -> Scorch :Y)


    Done. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Inge
    Jammer hahaha
    Trouwens ik ben nu DiNozzo c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    >>> De "poll" is er. Klik hier om aan te geven wanneer je kunt. <<<

    Als je dit niet invult, kunnen we geen rekening met je houden bij het kiezen van een datum! Geef alsjeblieft je voornaam bij "uw naam", niet je Q username, want als jullie die veranderen moet ik opzoeken wie wie was. :'D


    Als het goed is kan iedereen hier aangeven op welke data hij/zij wel of niet kan zonder dat je een e-mailadres moet invullen. Veel mensen gaven aan dat ze het liefst na de feestdagen zouden willen, dus daarom zijn er zo weinig data in december, en ik heb zelf een tentamenperiode in januari, waardoor ook daar veel momenten afvallen, want ik wil zelf natuurlijk wel aanwezig kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 1:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De link staat nu dikgedrukt, heel groot, gecentreerd en knalrood in de beginpost, dus ik hoop dat hij zo voldoende opvalt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb hem ingevuld.(:
    Het is alleen jammer dat je hier geen 'liever niet' optie hebt.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 19:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb hem ingevuld :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dus je moet alleen aanvinken op welke data je wél kunt? Aangezien je zojuist zegt dat je ook moet invullen wanneer je niet kunt. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •