• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x Burkhardt - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari
    Duskfury - Alicia - 19

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?



    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 16:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I hate to say it, maar je mag mij wel van de lijst halen. Groningen is toch wel echt heel erg ver voor mij, en ik kan doordeweeks dan wel gratis reizen, maar m'n komende blok is erg druk zonder vrije dagen, dus ik denk niet dat ik een gaatje ga kunnen vinden. :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Cyrith > OakenshieId (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    De data die ik heb ingevuld kloppen niet helemaal meer voor mij (want toen ik het invulde was ik nog onder de impressie dat mijn semester in Aberdeen half februari begint, maar ze hebben dat veranderd naar half januari). Wat lijkt je het handigst: dat ik dit gewoon laat staan en als ik dan niet mee kan, alla of dat ik het opnieuw invul en dat je mijn eerste poging verwijderd?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Shuuya schreef:
    Ehm de kans is heel groot dat ik niet kan komen vanwege bepaalde redenen :'D..
    Ik ga ook niet die ding (naam kwijt) invullen, want volgens mij kan ik (als ik kan) op elke dag wel :'D.. Misschien 1 of 2 weekenden niet, maar je hoeft voor mij geen rekening te houden (:


    Oké, dan weet ik dat we in ieder geval niet hoeven te wachten tot je het hebt ingevuld. (:



    Sablier schreef:
    I hate to say it, maar je mag mij wel van de lijst halen. Groningen is toch wel echt heel erg ver voor mij, en ik kan doordeweeks dan wel gratis reizen, maar m'n komende blok is erg druk zonder vrije dagen, dus ik denk niet dat ik een gaatje ga kunnen vinden. :c


    Aw, wat jammer. :c



    OakenshieId schreef:
    Cyrith > OakenshieId (:


    Done.



    dArtagnan schreef:
    De data die ik heb ingevuld kloppen niet helemaal meer voor mij (want toen ik het invulde was ik nog onder de impressie dat mijn semester in Aberdeen half februari begint, maar ze hebben dat veranderd naar half januari). Wat lijkt je het handigst: dat ik dit gewoon laat staan en als ik dan niet mee kan, alla of dat ik het opnieuw invul en dat je mijn eerste poging verwijderd?


    Het maakt mij niet uit; ik vind het allebei prima. ^^ Voor jou zelf is het waarschijnlijk wel handiger als je het opnieuw invult, want je zou nog best wel eens de doorslag kunnen geven of er in ieder geval voor zorgen dat een paar extra dagen wegvallen. Het is dus niet zo dat het geen invloed zou hebben als je het opnieuw doet.


    Bijna iedereen heeft inmiddels iets van zich laten horen. Super! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okee, dan vul ik het wel opnieuw in :)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ampersand schreef:
    Okee, dan vul ik het wel opnieuw in :)


    Prima. Ik heb de eerste verwijderd. ^^


    Op dit moment lijkt het erop dat het zaterdag zondag 28 december of het weekend van zaterdag 3 en zondag 4 januari zal worden.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 13:25 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Prima. Ik heb de eerste verwijderd. ^^


    Op dit moment lijkt het erop dat het zaterdag 28 december of het weekend van zaterdag 3 en zondag 4 januari zal worden.


    Die vallen allebei in mijn kerstvakantie en dan en ik de hele tijd weg dus dan kan ik helaas niet.
    Sowieso kun je me denk ik wel van de lijst halen want de kans is veel groter dat ik niet kan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Die vallen allebei in mijn kerstvakantie en dan en ik de hele tijd weg dus dan kan ik helaas niet.
    Sowieso kun je me denk ik wel van de lijst halen want de kans is veel groter dat ik niet kan.


    Jammer! Ik heb je uit de lijst gehaald. :c

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 12:38 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aw, de lijst wordt steeds korter :(


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    Prima. Ik heb de eerste verwijderd. ^^


    Op dit moment lijkt het erop dat het zaterdag 28 december of het weekend van zaterdag 3 en zondag 4 januari zal worden.


    Maar de 28e is op een zondag toch? Of heb ik het nu fout?
    Ik kan alleen op de zondag, dus ik hoop eigenlijk ook dat ik het goed heb en dat het een zondag is


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    dArtagnan > Ampersand


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Maar de 28e is op een zondag toch? Of heb ik het nu fout?
    Ik kan alleen op de zondag, dus ik hoop eigenlijk ook dat ik het goed heb en dat het een zondag is


    28 is idd een zondag.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Maar de 28e is op een zondag toch? Of heb ik het nu fout?
    Ik kan alleen op de zondag, dus ik hoop eigenlijk ook dat ik het goed heb en dat het een zondag is


    Sorry, je hebt helemaal gelijk, het is een zondag. ^^



    Ampersand schreef:
    dArtagnan > Ampersand


    Haha, wat een geweldige username. :3 Ik heb het aangepast.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, wat een geweldige username. :3 Ik heb het aangepast.


    Thanks ^^


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ingevuld ^^