• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x Burkhardt - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari
    Duskfury - Alicia - 19

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?



    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 16:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    O ja, edit: doordeweeks is voor mij handiger want dan ben ik sowieso in Groningen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zet mij maar bij zeker trouwens!
    Ik heb de pol ingevuld en als het goed is kan ik alleen op 3 januari en 3 februari niet want dan zijn mijn broers jarig (;

    Ingevuld. Wel vervelend dat alleen de pollmaker kan zien wat iedereen invult en dat er geen mogelijkheid is om je beschikbaarheid later nog aan te passen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cyrith schreef:
    Ik heb hem ingevuld.(:
    Het is alleen jammer dat je hier geen 'liever niet' optie hebt.


    Toen ik de poll maakte had ik volgens mij iets kunnen aanvinken waarmee er ook een "indien nodig" optie zou kunnen, maar blijkbaar kan ik dat nu niet meer toevoegen, helaas, want het vakje is grijs. Anders vink je de dagen die je liever niet hebt gewoon niet aan en dan is het een bonus als je toch kunt, mocht zo'n dag geprikt worden. (:



    DiNozzo schreef:
    Dus je moet alleen aanvinken op welke data je wél kunt? Aangezien je zojuist zegt dat je ook moet invullen wanneer je niet kunt. :p


    Ja, je moet alleen invullen wanneer je wél kunt. Je zet een vinkje als je kunt en geen vinkje als je niet kunt. Door geen vinkje geef je aan dat je niet kunt, al snap ik dat mijn zin verwarrend zou kunnen zijn. Ik heb "wel of niet" nu weggehaald, om verwarring te voorkomen. ^^



    Derek_Hale schreef:
    O ja, edit: doordeweeks is voor mij handiger want dan ben ik sowieso in Groningen.


    Op zich was dat in de beginpost alleen bedoeld om een idee te krijgen van wat voor data sowieso níét zouden kunnen, dus het is niet per se nodig dat je dat nu nog doorgeeft, maar ik zal het erbij zetten. (:



    Feininger schreef:
    Zet mij maar bij zeker trouwens!
    Ik heb de pol ingevuld en als het goed is kan ik alleen op 3 januari en 3 februari niet want dan zijn mijn broers jarig (;


    Leuk! ^^



    Glader schreef:
    Ingevuld. Wel vervelend dat alleen de pollmaker kan zien wat iedereen invult en dat er geen mogelijkheid is om je beschikbaarheid later nog aan te passen.


    Dat je het niet kunt aanpassen is jammer, maar verder geen probleem. Als je later beseft dat je een foutje hebt gemaakt of erachter komt dat je op bepaalde dagen toch wel of juist niet kunt, vul je hem gewoon nog een keertje in. Dan zal ik de eerste keer verwijderen. ^^
    Ik zag wel al dat jij het lijstje twee keer had ingevuld - is dit waarom, dat je het wilde aanpassen? Want als dat zo was, dan is het mogelijk dat er nog steeds iets niet klopt, aangezien beide antwoorden van jou identiek zijn. Hoorde er verschil te zijn tussen de eerste en de tweede?

    Ik heb de poll expres zo ingesteld dat alleen ik zou kunnen zien wat mensen hebben ingevuld, voor het geval dat iemand dat om een of andere reden niet openbaar zou willen hebben. Maar als niemand er bezwaar tegen heeft, kan ik dat nog wel veranderen. Wat vinden anderen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh wacht, ik heb de poll al ingevuld, maar was vergeten om ook het lijstje in te vullen xd

    Naam: Femke
    Leeftijd: 17
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Op een zondag vóór 25 januari
    Andere opmerkingen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind het wel fijn om gaandeweg alvast een idee te krijgen welke datum het zou kunnen worden. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cyrith schreef:
    Ik vind het wel fijn om gaandeweg alvast een idee te krijgen welke datum het zou kunnen worden. :p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Square schreef:
    (...)

    Dat je het niet kunt aanpassen is jammer, maar verder geen probleem. Als je later beseft dat je een foutje hebt gemaakt of erachter komt dat je op bepaalde dagen toch wel of juist niet kunt, vul je hem gewoon nog een keertje in. Dan zal ik de eerste keer verwijderen. ^^
    Ik zag wel al dat jij het lijstje twee keer had ingevuld - is dit waarom, dat je het wilde aanpassen? Want als dat zo was, dan is het mogelijk dat er nog steeds iets niet klopt, aangezien beide antwoorden van jou identiek zijn. Hoorde er verschil te zijn tussen de eerste en de tweede?

    Ik heb de poll expres zo ingesteld dat alleen ik zou kunnen zien wat mensen hebben ingevuld, voor het geval dat iemand dat om een of andere reden niet openbaar zou willen hebben. Maar als niemand er bezwaar tegen heeft, kan ik dat nog wel veranderen. Wat vinden anderen?


    Oh nee, ik had het eerst op mijn telefoon ingevuld, maar ik zag niks dus dacht dat het fout was gegaan. Pas toen ik op de laptop weer invulde zag ik dat alleen de maakster de resultaten kan zien :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ingevuld! :3
    Iedere dag behalve maandag, woensdag en donderdag. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb net de instellingen veranderd, dus als het goed is kan iedereen nu via de link zien wat andere mensen hebben ingevuld.



    JamesPotter schreef:
    Oh wacht, ik heb de poll al ingevuld, maar was vergeten om ook het lijstje in te vullen xd

    Naam: Femke
    Leeftijd: 17
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode? Op een zondag vóór 25 januari
    Andere opmerkingen?


    Ah, ik vroeg me al af waarom ik je niet kon vinden in de beginpost, haha. ^^



    Glader schreef:
    (...)

    Oh nee, ik had het eerst op mijn telefoon ingevuld, maar ik zag niks dus dacht dat het fout was gegaan. Pas toen ik op de laptop weer invulde zag ik dat alleen de maakster de resultaten kan zien :')


    Oké, dan is er dus gelukkig geen probleem. :'D Ik heb één van de twee verwijderd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh ik heb denk ik iets verkeerd gedaan want er staat dat ik niet na 14 februari kan, maar dan kan ik wel :'). Ik zal 'm straks op de computer nog eens invullen en dan mag je mijn eerste verwijderen als dat kan.

    Feininger schreef:
    Oh ik heb denk ik iets verkeerd gedaan want er staat dat ik niet na 14 februari kan, maar dan kan ik wel :'). Ik zal 'm straks op de computer nog eens invullen en dan mag je mijn eerste verwijderen als dat kan.


    Oké, geen probleem. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ingevuld!


    Deep inside, I've never felt alive

    Derek_Hale --> OutlawQueen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waarom staan er bij sommige mensen een kruisje? Zijn dat soms de mensen die de poll al hebben ingevuld? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •