• Welkom LotR-fans!
    Er waren nog geen topics over LotR en het leekt me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ook zijn stories,
    quizzen en alle andere gerelateerde dingen welkom in dit topic.



    Lord Of The Rings quizzen:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 0:26 ]


    You can't touch music but music touch you

    Elladan schreef:
    (...)

    Waarom is dat droevig. :'p

    want met hun heen gaan, kwam er een einde aan de fellowship, en vooraltijd weg zouden zijn,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    want met hun heen gaan, kwam er een einde aan de fellowship, en vooraltijd weg zouden zijn,


    De fellowship eindigde al na de eerste film, met de dood van Boromir en het opsplitsen in 3 groepen (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    Feanor schreef:
    (...)
    Het is droevig, dat in lotr Legolas M-E verliet, samen met Gimli

    Hij ging gewoon naar de valar hij gaat niet dood ofzo


    Alles heeft betekenis, ook niets

    SolidSnake schreef:
    (...)

    De fellowship eindigde al na de eerste film, met de dood van Boromir en het opsplitsen in 3 groepen (puh)

    Maar ze leefde nog wel allemaal, behalve Boromir, en kwamen in Gondor weer bij elkaar

    @Celebrian: klopt, maar in Midde Aarde was de fellowship tot een einde gekomen, en ik denk dat zelfs Gimli zou sterven in de land van de valar, denk ik


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    SolidSnake schreef:
    (...)

    De fellowship eindigde al na de eerste film, met de dood van Boromir en het opsplitsen in 3 groepen (puh)

    Maar op het einde van de derde film zeggen ze dat de fellowship eindelijk weer verenigd is (puh)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    (...)
    Maar ze leefde nog wel allemaal, behalve Boromir, en kwamen in Gondor weer bij elkaar

    @Celebrian: klopt, maar in Midde Aarde was de fellowship tot een einde gekomen, en ik denk dat zelfs Gimli zou sterven in de land van de valar, denk ik

    Gandalf, Frodo en Sam zijn daar ook dus uiteindelijk komen ze bijna allemaal daar aan, met uitzondering van Perijn en Pepijn (die zich in de Shire blijven) en aragorn


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    Gandalf, Frodo en Sam zijn daar ook dus uiteindelijk komen ze bijna allemaal daar aan, met uitzondering van Perijn en Pepijn (die zich in de Shire blijven) en aragorn

    Ja dat wel, maar niet meer in M-E


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ja dat wel, maar niet meer in M-E

    je hebt nog altijd zoiets als brieven


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    je hebt nog altijd zoiets als brieven

    Brieven?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Nah, ik vind het verre van zielig. xD
    Gewoon een mooi einde, toch? C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Nah, ik vind het verre van zielig. xD
    Gewoon een mooi einde, toch? C:

    Dat wel, maar het zegt ook gelijk, einde van alles


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Dat wel, maar het zegt ook gelijk, einde van alles


    Tja. Maar dat komt niet zozeer doordat zij weggaan. Iedereen gaat gewoon uit elkaar en gaat verder met z'n leven. :'p

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 13:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Tja. Maar dat komt niet zozeer doordat zij weggaan. Iedereen gaat gewoon uit elkaar en gaat verder met z'n leven. :'p

    En sterft op zijn eigen wijze, waarom hoor ik Denethor in mn hoofd


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    En sterft op zijn eigen wijze, waarom hoor ik Denethor in mn hoofd

    misschien omdat hij zo stom is om zichzelf in brand te steken en daarna naar beneden te springen :P


    Alles heeft betekenis, ook niets

    whahahah xD


    You can't touch music but music touch you