• Welkom LotR-fans!
    Er waren nog geen topics over LotR en het leekt me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ook zijn stories,
    quizzen en alle andere gerelateerde dingen welkom in dit topic.



    Lord Of The Rings quizzen:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 0:26 ]


    You can't touch music but music touch you

    (H)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 15:52 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    dat vond ik nou ook... xD ;)

    Alsof Tolkien eht wist


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Alsof Tolkien eht wist


    Volgens mij kan je bij iedereen wel door blijven zoeken totdat je zoiets vind.


    -

    Dunedain schreef:
    (...)

    Volgens mij kan je bij iedereen wel door blijven zoeken totdat je zoiets vind.

    nu ga ik eens denken of dat ook zoiets raar heb


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Dunedain schreef:
    (...)

    Volgens mij kan je bij iedereen wel door blijven zoeken totdat je zoiets vind.

    Ik weet het niet, vind dit wel heel gek,
    dat letterlijk achterste voren de 3 7 9 en 1 gelijk staan het jaar van Tolkiens overlijden, dat zie je volgens mij niet vaak,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    niet echt een leuke... de kat van twee huizen verder aaide ik voor het eerst iets voordat mijn opa stierf...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik weet het niet, vind dit wel heel gek,
    dat letterlijk achterste voren de 3 7 9 en 1 gelijk staan het jaar van Tolkiens overlijden, dat zie je volgens mij niet vaak,

    nu probeer ik een verband te zoeken tussen 2011 en de eerste keer dat ik een dwarsgetuigd zeischip zag, 2014 de eerste dag dat ik met een schoenerbrik (dwars- en langsgetuigd zelschip) voer en 2015 het eerste jaar dat ik met de tall schip races mag meedoen (wat ik ook ga proberen)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    nu probeer ik een verband te zoeken tussen 2011 en de eerste keer dat ik een dwarsgetuigd zeischip zag, 2014 de eerste dag dat ik met een schoenerbrik (dwars- en langsgetuigd zelschip) voer en 2015 het eerste jaar dat ik met de tall schip races mag meedoen (wat ik ook ga proberen)

    Oke
    en leuk :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    whahahahha geniaal deze ga stuk xD :P


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    Alsof Tolkien eht wist

    jah vaag idee.....


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    whahahahha geniaal deze ga stuk xD :P


    hahaha! was bij mij wel waar... ik begon die films midden in de examenperiode te kijken en ik had een buis op frans...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    hahaha! was bij mij wel waar... ik begon die films midden in de examenperiode te kijken en ik had een buis op frans...

    das bale


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    -

    Dunedain schreef:


    huh?


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    huh?


    Die poort bij de Mines of Moria. Op de poort staat "Slide to Unlock."


    -