• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 20:25 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad mijn naam, maar hou het maar op Kim. Lekker simpel.
    Ik heb meerdere keren tijdens de tekenlessen op school een huis moeten tekenen in perspectief.
    Yaaay, ik wist 't nog! *vreugde dansje*
    Dat ken ik niet, of ben ik dat vergeten...?


    Mwhe, ik heb honger en zat vandaag mijn wekker telkens te slaan en die bleef doorgaan. :W
    Ik had toen wel een Hockey Pockey en K3 liedje in mijn hoofd. Ö (en dan te bedenken dat ik mijn wekker altijd voor radio gebruik en gewoon voor de tijd, xd)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    RayLaVie schreef:
    o.O dat klinkt erg chill. Dan filter je dus meteen alle echt onnodige vakken eruit?
    Wat wil je er later mee gaan doen dan?


    Nee, ik krijg alle standaard vakken + Toerisme, Communicatietechnieken en Kunst & cultuur.

    Maar alles is meer naar Toerisme gestemd. Bijvoorbeeld meer vocabulaire bij feans dan grammair, in plaats van economie toegepaste economie,... snap je?

    Iets met managment.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Nee, ik krijg alle standaard vakken + Toerisme, Communicatietechnieken en Kunst & cultuur.

    Maar alles is meer naar Toerisme gestemd. Bijvoorbeeld meer vocabulaire bij feans dan grammair, in plaats van economie toegepaste economie,... snap je?

    Iets met managment.(:


    Dat klinkt wel goed ^^
    Ik heb niet echt vakken meer, maar ja, ik zit nu ook op voortgezet onderwijs ;3
    Ik werk nu de boeken van word, excel en horeca assistent door. Dan ga ik vervolgens nog een stuk facilitair dienstverlening erbij doen ;3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Dat klinkt wel goed ^^
    Ik heb niet echt vakken meer, maar ja, ik zit nu ook op voortgezet onderwijs ;3
    Ik werk nu de boeken van word, excel en horeca assistent door. Dan ga ik vervolgens nog een stuk facilitair dienstverlening erbij doen ;3


    Tot nu toe is het schooljaar inderdaad leuker dan alle andere jaren.(:

    Klinkt ook wel interessant!


    Queer zijn is gewoon alles

    Bedankt voor de complimenten!!! Erg aardig :)

    @Eauton tja, ieder zijn ding, zullen we maar zeggen. Ik hou gewoon niet van constante harde geluiden, druktes en ben extreem tegen drank, dus feesten, dat wordt hem niet.

    @Creamcakes argh, perspectief. Daar ben ik dan weer slecht in :( Een blokje of een tafeltje in perspectief, dat lukt nog wel, maar als ik dan een mens in een bepaalde pose in perspectief moet zetten o.O dat gaat helemaal mis.

    @Debbaut klinkt interessant, ik wou dat ik dat had... (nou ja, ik ben dan naar een speciale school gegaan waar ze extra kunstvakken en creatieve verwerking erbij geven, dus dat is dan ook dat idee).


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Hoi allemaal! Ik mis hier jammergenoeg veel. Ik word gek van school en ik mis het dat ik niet deel kan nemen aan gesprekken :c

    Is er iemand die zich ook verveelt? :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja, ik verveel me kapot hier


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    weet iemand misschien iets leuks voor mij om te tekenen? (menselijk)
    Een personage uit je eigen verhaal of zo? met een heel exacte beschrijving?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Hallooooooo c:

    Ik ben om een af andere reden verslaafd aan dit liedje;


    26 - 02 - '16

    RayLaVie schreef:
    weet iemand misschien iets leuks voor mij om te tekenen? (menselijk)
    Een personage uit je eigen verhaal of zo? met een heel exacte beschrijving?


    Ik wil je mijn hoofdpersonage wel beschrijven :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Bes als je het leuk vindt als ik er een schets/tekening van maak, dan graag. Het liefst zo exact mogelijk (relatieve lengte en lichaamstype, gezichtsvorm, soort uitstraling, karakter, kleding, kapsel, alles!)


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Bes als je het leuk vindt als ik er een schets/tekening van maak, dan graag. Het liefst zo exact mogelijk (relatieve lengte en lichaamstype, gezichtsvorm, soort uitstraling, karakter, kleding, kapsel, alles!)


    Owkiedo ^^
    Het hoofdpersonage heet Noël en is beginnende officier in een gevangenis. Hij heeft warrige, wam bruine haren met dezelfde kleur ogen, die neigen naar de amandelvormige kant. Hij heeft een klein litteken boven zijn bovenlip, maar niet al te duidelijk. Hij lacht niet veel, dus liefst ook zonder glimlach (: Hij heeft een rechte neus, geen sproeten en kleine oren. Zijn wenkbrauwen zijn donkerder dan zijn haar en mogen weelderig, niet al te verzorgd.
    Hij is 1 meter 87 en heeft brede schouders, maar geen breed onderlichaam. Hij is snel op zijn hoede bij situaties, maar als hij eenmaal mensen vertrouwt, geeft hij zich helemaal en is een erg warm en geliefd persoon.
    Zijn gezicht is aan de smalle kant, eerder ovaal dan rechthoekig en hoge jukbeenderen, waardoor zijn ogen iets meer naar binnen liggen. Zijn ogen zijn trouwens van normale grootte, niet te klein en niet te groot. Hij zou een gewone broek/jeans dragen, met sneakers en een t-shirt met daarbovenop een vest en een horloge.
    Heb je hiermee genoeg? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Bes ik zal mijn best doen. Ik kan uiteindelijk natuurlijk niet zien hoe het er in jouw hoofd uitziet, maar ik maak er mijn eigen interpretatie van :) aan die informatie heb ik zeker genoeg!


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.