• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 20:25 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RayLaVie schreef:
    @sylvie altijd, maar de mijne blijkt afwijkend.

    @Creamcakes in mijn vrije tijd teken ik heel veel (zowel strips als gewoon platen) en ik schrijf verhalen en gedichten. Daarnaast speel ik ook vaak op de piano en de harp... en ik luister muziek en chat een beetje hier en daar... maar vooral verveel ik me heel veel, eigenlijk.

    Zeg maar Kim, hoor. (;
    Ik hou echt ontzettend veel van pianomuziek. Speel je al lang op die genoemde instrumenten?
    In vervelen kan ik trouwens ook heel goed zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RayLaVie schreef:
    @sylvie ah ja, mijn fotoboek. ik vind het zo jammer dat ik daar geen nieuwe tekeningen in kan plaatsen, aangezien mijn nieuwe mobiel foto's maakt die teveel MB hebben om hier geplaatst te kunnen worden... dus wat daar staat is vooral iets ouder werk (behalve die digitale, die zijn nog vrij recent).

    Nou ja, zo goed ben ik niet xD anders zou ik het je graag leren.


    Oh zo.
    Jammer.. maar dan nog, haha.

    @Kim, dat van vervelen herken ik als de beste! Lijkt wel een hobby van me, haha.


    16 - 09 - '17

    @Kim jaaa ik hou ook van pianomuziek :) Ik speel nu 3 jaar piano en 3,5 jaar harp (ben een stuk beter met piano dan met harp though :S) speel je zelf ook?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Kim jaaa ik hou ook van pianomuziek :) Ik speel nu 3 jaar piano en 3,5 jaar harp (ben een stuk beter met piano dan met harp though :S) speel je zelf ook?

    Wij hebben een keyboard in de woonkamer staan, maar ik heb geduld niet op elke dag erop te spelen.
    Ik zou wel dolgraag willen leren drummen en gitaar spelen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @sylvie tja... nou ja, als je oprecht geïnteresseerd bent heb ik een link naar (bijna) al mijn tekeningen tot nu toe? voel je niet verplicht though


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie tja... nou ja, als je oprecht geïnteresseerd bent heb ik een link naar (bijna) al mijn tekeningen tot nu toe? voel je niet verplicht though


    Ik ben altijd geïnteresseerd in andermans talenten (:


    16 - 09 - '17

    Ik ga slapen. Truste allemaal!
    Mijn CJP-pas van 2009/2010 bestaat sinds vanavond trouwens uit drie stukken in plaats van één. Hij is aan flarden geschoten namelijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    Ik ga slapen. Truste allemaal!
    Mijn CJP-pas van 2009/2010 bestaat sinds vanavond trouwens uit drie stukken in plaats van één. Hij is aan flarden geschoten namelijk.


    Slaap lekker!
    En je wat pas?


    16 - 09 - '17

    @sylvie http://samlaslas.deviantart.com/gallery/ kijk maar eens als je tijd en zin hebt.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie http://samlaslas.deviantart.com/gallery/ kijk maar eens als je tijd en zin hebt.


    Ik ga kijken.


    16 - 09 - '17

    OMG, Sam! Je heb echt waar talent :O


    -

    @Aldea heel erg bedankt! Volgens mij zijn er mensen hier op Q die het beter kunnen though, maar echt bedankt voor het compliment :)


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Wauw Sam, ik ben sprakeloos, wat een talent! Al je tekeningen zijn echt super mooi! Ik ben jaloers op je tekenkunst!


    16 - 09 - '17

    @sylvie superbedankt; voor het compliment en voor de moeite!


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie superbedankt; voor het compliment en voor de moeite!


    Was geen moeite, je moet echt iets doen met dat talent ;)


    16 - 09 - '17