• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 20:25 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RayLaVie schreef:
    @Aldea heel erg bedankt! Volgens mij zijn er mensen hier op Q die het beter kunnen though, maar echt bedankt voor het compliment :)

    HHhahaha, er lopen mensen met talent, ja, maar jij bent toch wel een van de beste :O


    -

    Heb ineens zin in PLL kijken. :O


    -

    Aldea schreef:
    Heb ineens zin in PLL kijken. :O


    Leuk!


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Leuk!

    Ja toch? (joehoe)


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Ja toch? (joehoe)


    Yesh


    16 - 09 - '17

    M'n profiel is al helemaal into Halloween xp


    16 - 09 - '17

    Hoihoi!

    Leuk Sylvie!(alien)


    Queer zijn is gewoon alles

    hallo daar.
    yuy ik heb eerste 4 uur vrij. morgen ook B)


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    hallo daar.
    yuy ik heb eerste 4 uur vrij. morgen ook B)


    Gelukzak!

    Ik heb nu twee uur studie en twee toetsen + taak.(no_chears)

    Maar kan wel tussendoor op Q.*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    B)
    Dat klinkt als een niet al te fijne dag :3 aan de andere kant moet ik morgen dus wel 2 keer een uur reizen alleen voor natuurkunde (waarin we alleen maar 1 opdracht gaan bespreken) en gym... wat toch best nutteloos voelt.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    B)
    Dat klinkt als een niet al te fijne dag :3 aan de andere kant moet ik morgen dus wel 2 keer een uur reizen alleen voor natuurkunde (waarin we alleen maar 1 opdracht gaan bespreken) en gym... wat toch best nutteloos voelt.


    Valt wel mee, vandaag is woensdag dus maar een halve dag.;)

    Dat kan ik me voorstellen.


    Queer zijn is gewoon alles

    pff maar een halve dag? niet zeuren dan xD als ik geen uitval zou hebben, dan heb ik elke dag van kwart voor negen tot kwart over vier... met maar vier tussenuurtjes totaal... Dat is dus zegmaar 4 uur verwijderd van het maximaal aantal uur wat we kunnen hebben xD


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    pff maar een halve dag? niet zeuren dan xD als ik geen uitval zou hebben, dan heb ik elke dag van kwart voor negen tot kwart over vier... met maar vier tussenuurtjes totaal... Dat is dus zegmaar 4 uur verwijderd van het maximaal aantal uur wat we kunnen hebben xD


    Toch is het een halve dag teveel.D':


    Queer zijn is gewoon alles

    T.T
    nah, soms is school ook wel eens goed voor de afleiding. halve dagen zou ik prima vinden... anders verveel ik me ook zo xD


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    T.T
    nah, soms is school ook wel eens goed voor de afleiding. halve dagen zou ik prima vinden... anders verveel ik me ook zo xD


    Ik vind het allees soms nogal nutteloos. Allez, onderwijs zelf is niet nutteloos, maar sommige lesonderwerpen wel. Bij sommige dingen denk ik echt dat het pure opvulling is en dat we het later nooig nodig gaan hebben.


    Queer zijn is gewoon alles