• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 20:25 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RayLaVie schreef:
    @sylvie ik ben zelf nog nooit geweest, maar voel me ook echt niet geroepen. Het lijkt me één grote ramp xD

    Oh god, ja... van die mensen die compleet opgaan in hun relatie... ik ken er ook een paar en soms heb je dan echt het idee dat ze met niemand anders meer contact hebben, maar ach wat weet ik ervan xD ik heb nog nooit een relatie gehad of zo T.T xD
    argh, je hebt in dat opzicht wel pech dan... gelukkig heb je Quizlet nog?


    Ja, als ik die vriendin nog eens spreek is het alleen zo van 'Hallo.' 'Hallo.' 'Alles goed?' 'Ja met jou?' 'Ook' en done. Maar zo'n oude klasgenoot waar ik best een goeie vriendschap mee had kreeg ook een vriend en sindsdien heb ik nog zelden contact met haar. Vind het een beetje jammer dat ze hun vrienden aan de kant schuiven omdat ze een relatie hebben. Je bent jong en je hebt nog tijd genoeg, het is toch niet dat je leven alleen uit je relatie bestaat, je hebt nog familie en vrienden waarmee je rekening kan houden? Op die manier raak je toch vrienden kwijt? Wat heb je nog aan een vriend die niet meer aan je denkt?
    Inderdaad, gelukkig wel, maar ik ben ook vaak aan het gamen of serie en films aan het kijken of zo.


    16 - 09 - '17

    @sylvie tja, nu heb ik niet zoveel vriendinnen die vriendjes hebben, maar ik merk het wel bij meisjes op school, die over niets anders meer kunnen praten en alleen op hun mobiel zitten om nog contact te houden. Tja, misschien zou ik het zelf ook wel doen als ik n relatie zou hebben, ik weet het niet, maar op mij komt het op het moment een beetje overdreven over - in sommige gevallen.
    Jij houdt dan nog van gamen en films en series. Ik niet T.T


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Meh, twijfels (no_chears)


    -

    RayLaVie schreef:
    @sylvie tja, nu heb ik niet zoveel vriendinnen die vriendjes hebben, maar ik merk het wel bij meisjes op school, die over niets anders meer kunnen praten en alleen op hun mobiel zitten om nog contact te houden. Tja, misschien zou ik het zelf ook wel doen als ik n relatie zou hebben, ik weet het niet, maar op mij komt het op het moment een beetje overdreven over - in sommige gevallen.
    Jij houdt dan nog van gamen en films en series. Ik niet T.T


    Ik snap dat je graag contact houdt, maar als je 24/7 bij elkaar bent, wat heb je elkaar dan nog te vertellen? Ok, als je gaat samenwonen zit je sowieso ook op elkaars lip, maar je bent nog jong zoals ik eerder al gezegd heb. Ik zat in de klas met twee meisjes, allebei relatie en dan zat ik daar tussen als single. Als zij gingen praten over hun liefjes, gezellig hoor... ik zat daar maar te luisteren.
    Jij bent een jongen en houdt niet van gamen? Apart xp


    16 - 09 - '17

    Aldea schreef:
    Meh, twijfels (no_chears)


    Je weet mn mening al.


    16 - 09 - '17

    @sylvie ja nouja... het enige wat ik ooit heb gedaan is Minecraft, maar dat speel ik ook al anderhalf jaar niet meer... het interesseert me gewoon niet zo xD maar ik ben ook geen stereotype jongen denk ik, dus daar zal het aan liggen :')


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie ja nouja... het enige wat ik ooit heb gedaan is Minecraft, maar dat speel ik ook al anderhalf jaar niet meer... het interesseert me gewoon niet zo xD maar ik ben ook geen stereotype jongen denk ik, dus daar zal het aan liggen :')


    Beh minecraft, totaal niet m'n ding!
    Achja, ieder zijn ding he (:
    Ik word ook wel eens scheef bekeken als ik zeg dat ik fan ben van WWE (World Wrestling Entertainment).


    16 - 09 - '17

    Ik had aan het begin van mijn relatie dat ik maar door kon blijven praten over mijn vriend, maar dat was al vrij snel veranderd.
    Vorig jaar kreeg een vriendin uit de klas van me, een relatie met een andere klasgenoot en in het begin was die relatie heel awkward, maar op een gegeven moment werden wij als vriendinnen aan de kant geschoven en ging ze elke les naast d'r vriend zitten.
    Ze zagen elkaar ook elk weekend, maar dan hoef je toch ook niet meteen elke les plus de pauzes met je vriend te zitten?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    Ik had aan het begin van mijn relatie dat ik maar door kon blijven praten over mijn vriend, maar dat was al vrij snel veranderd.
    Vorig jaar kreeg een vriendin uit de klas van me, een relatie met een andere klasgenoot en in het begin was die relatie heel awkward, maar op een gegeven moment werden wij als vriendinnen aan de kant geschoven en ging ze elke les naast d'r vriend zitten.
    Ze zagen elkaar ook elk weekend, maar dan hoef je toch ook niet meteen elke les plus de pauzes met je vriend te zitten?


    Dat bedoel ik dus, alsof alles alleen nog maar om je relatie draait is een beetje TE.


    16 - 09 - '17

    @sylvie tja, ik vond het wel geinig, maar ook geen enorm toevoeging aan mijn leven xD
    En je houdt van WWE? dat zou dan weer echt niks voor mij zijn xD


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Wat ook irritant is - is iemand kennen die altijd zeurt over het feit dat ze geen vriendje had. Gosh, dat komt wel, heb geduld en zeur niet zo! Ik kende zo'n meisje, altijd jaloers als ze koppels zag en dan begon ze een hele preek over hoe oneerlijk het was dat zij niemand had. Sorry, don't care, het irriteert na een tijd echt.


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    @sylvie tja, ik vond het wel geinig, maar ook geen enorm toevoeging aan mijn leven xD
    En je houdt van WWE? dat zou dan weer echt niks voor mij zijn xD


    Ja, WWE, volg ik al sinds ik heel klein ben (ben er soort van mee opgegroeid dankzij m'n ouders die al jaren en jaren kijken). Elke maandag en in het weekend zit ik achter de tv om te volgen, haha. Ik hou ook van die games van WWE.


    16 - 09 - '17

    @sylvie ik kan er ook enorm over klagen hoor, als ik in de mood ben :') zal ik bij jou maar niet doen dan.
    xD dat klinkt best schattig xD dus je volgt het echt twee keer per week :3


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie ik kan er ook enorm over klagen hoor, als ik in de mood ben :') zal ik bij jou maar niet doen dan.
    xD dat klinkt best schattig xD dus je volgt het echt twee keer per week :3


    Over wat klagen? En zo agressief ben ik niet hoor xp
    Schattig? Hahahaha en jhep. Ben grote supporter van John Cena, dus als hij een match heeft zit ik sowieso achter het scherm, haha.


    16 - 09 - '17

    @sylvie over het gebrek aan een relatie in mijn leven :')
    schattig ja xD gewoon omdat je het zo trouw volgt en al vanaf dat je klein bent. ik zal die John Cena eens even opzoeken op internet dan.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.