• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 20:25 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RayLaVie schreef:
    @sylvie over het gebrek aan een relatie in mijn leven :')
    schattig ja xD gewoon omdat je het zo trouw volgt en al vanaf dat je klein bent. ik zal die John Cena eens even opzoeken op internet dan.


    Oh dat mag je hoor, maar na een tijd ga ik vast zeggen dat je me er mee irriteert, haha.
    Haha gosh, achja, eens een trouwe volger altijd eentje zeker? xp


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    Wat ook irritant is - is iemand kennen die altijd zeurt over het feit dat ze geen vriendje had. Gosh, dat komt wel, heb geduld en zeur niet zo! Ik kende zo'n meisje, altijd jaloers als ze koppels zag en dan begon ze een hele preek over hoe oneerlijk het was dat zij niemand had. Sorry, don't care, het irriteert na een tijd echt.

    Daar kan ik ook echt niet tegen...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Daar kan ik ook echt niet tegen...


    Elke keer ook op facebook zo van die statussen zetten he, zo irritant! Nu heeft ze eindelijk een vriend, dus ben ik even blij.


    16 - 09 - '17

    @sylvie ik zal je dan maar sparen (en mezelf ook) denk ik.
    En die John Cena van je lijkt me best een coole dude :3


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie ik zal je dan maar sparen (en mezelf ook) denk ik.
    En die John Cena van je lijkt me best een coole dude :3


    Hij heeft een hart van goud voor zijn fans. De meeste zeggen me 'Gosh, hij is lelijk', like I care? Ik kijk naar zijn talent, hij is één van de beste worstelaars, altijd mijn favoriet geweest (:


    16 - 09 - '17

    @sylvie waaat?! vinden ze m lelijk? o.O maar dat vond ik nou juist niet... vreemd... anyway, goed om te horen dat hij om zijn fans geeft. dat vind ik altijd één van de belangrijkste eigenschappen als je zoiets voor publiek doet :) Is hij gewoon toevallig je favoriet geworden of heb je het van iemand anders meegekregen of zo?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie waaat?! vinden ze m lelijk? o.O maar dat vond ik nou juist niet... vreemd... anyway, goed om te horen dat hij om zijn fans geeft. dat vind ik altijd één van de belangrijkste eigenschappen als je zoiets voor publiek doet :) Is hij gewoon toevallig je favoriet geworden of heb je het van iemand anders meegekregen of zo?


    Ik vind 'm ook niet zo lelijk. Hij is trouwens ook een goeie acteur en best een goeie rapper. 12 Rounds en The Marine zijn goeie films met hem in. Hij is gewoon mijn favoriet geworden. Hij is dapper, een volhouder, weet van aanpakken, gedraagt zich tenminste normaal en speelt geen belachelijke of valse spelletjes. Hij neemt het serieus en hij is gewoon echt goed.


    16 - 09 - '17

    @sylvie zeg dan toch maar gerust 'best knap', als ik dan mijn mening mag geven.
    Ook nog acteur en rapper o.O wuts. als ik het zo van jou hoor snap ik wel waarom het je favoriet is. Ik ben niet echt bekend met WWE of zo, maar kan me voorstellen dat er ook wat minder nobele types rondlopen


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie zeg dan toch maar gerust 'best knap', als ik dan mijn mening mag geven.
    Ook nog acteur en rapper o.O wuts. als ik het zo van jou hoor snap ik wel waarom het je favoriet is. Ik ben niet echt bekend met WWE of zo, maar kan me voorstellen dat er ook wat minder nobele types rondlopen


    Best knap vind ik 'm niet, maar goed.
    Jhep, haha. Dat is het, de laatste tijd wordt er wel vaker vals gespeeld tijdens matchen enz. Je hebt bij WWE verschillende teams zeg maar. Je hebt RAW en Smackdown en RAW heeft nu, toch al een jaar denk ik, een nieuwe manager en da's echt een klootzak. Om dan te bedenken dat hij vroeger ook gewoon worstelaar was en ik hem best goed vond, maar nu, nee bedankt. Zijn vrouw is ook al zo'n kutwijf. Ze betalen enkele worstelaars die aan hun kant staan en telkens komen die matchen verzieken enz.

    Sorry, ik wil niet de hele tijd over WWE praten, ik snap dat het mensen gaat irriteren, haah.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 23:19 ]


    16 - 09 - '17

    @sylvie ik zal dan wel een rare smaak hebben, I guess..
    ah isgoed


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie ik zal dan wel een rare smaak hebben, I guess..
    ah isgoed


    Tja, iedereen zijn eigen smaak he ;)


    16 - 09 - '17

    Maar Sam, als je gamen en films/series kijken niet leuk vindt, wat doe je dan in je vrije tijd?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @sylvie altijd, maar de mijne blijkt afwijkend.

    @Creamcakes in mijn vrije tijd teken ik heel veel (zowel strips als gewoon platen) en ik schrijf verhalen en gedichten. Daarnaast speel ik ook vaak op de piano en de harp... en ik luister muziek en chat een beetje hier en daar... maar vooral verveel ik me heel veel, eigenlijk.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie altijd, maar de mijne blijkt afwijkend.

    @Creamcakes in mijn vrije tijd teken ik heel veel (zowel strips als gewoon platen) en ik schrijf verhalen en gedichten. Daarnaast speel ik ook vaak op de piano en de harp... en ik luister muziek en chat een beetje hier en daar... maar vooral verveel ik me heel veel, eigenlijk.


    Moet kunnen.

    Ik heb je tekeningen gezien in je fotoboek, die zijn echt zo mooi! Mijn complimenten! En alsjeblieft, leer mij piano spelen, haha.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 23:36 ]


    16 - 09 - '17

    @sylvie ah ja, mijn fotoboek. ik vind het zo jammer dat ik daar geen nieuwe tekeningen in kan plaatsen, aangezien mijn nieuwe mobiel foto's maakt die teveel MB hebben om hier geplaatst te kunnen worden... dus wat daar staat is vooral iets ouder werk (behalve die digitale, die zijn nog vrij recent).

    Nou ja, zo goed ben ik niet xD anders zou ik het je graag leren.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.