• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier met alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night: Avicii ft. Robbie Williams - The Days

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 20:25 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RayLaVie schreef:
    Zal ik volgende keer doen. Ik had alleen niet zoveel te vertellen dus ik bespaarde het jullie maar.


    Ach, ik ben ook saai, dusja..


    16 - 09 - '17

    Niemand saaier dan ik. Ik doe dus echt niks behalve oo mn kamer zitten :S


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    Zal ik volgende keer doen. Ik had alleen niet zoveel te vertellen dus ik bespaarde het jullie maar.
    Okay. (;
    Je mag sws in mijn GB/PB hoi zeggen of iets etc. (:

    Btw, sleep well everyone!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Slaap lekker


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    Niemand saaier dan ik. Ik doe dus echt niks behalve oo mn kamer zitten :S


    Denk je dat ik meer doe?


    16 - 09 - '17

    @sylvie o.O niet dan? Maar vrouwen doen altijd leuke dingen. Toch?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie o.O niet dan? Maar vrouwen doen altijd leuke dingen. Toch?


    *kuch* Dat denk je. Ik ken genoeg vriendinnen die net zo lui zijn als moi ;)


    16 - 09 - '17

    @sylvie maar je hebt dus wel vriendinnen! Doe je daar dan niks mee?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @sylvie maar je hebt dus wel vriendinnen! Doe je daar dan niks mee?


    Mijn vriendinnen wonen niet echt in de buurt, dus da's nogal moeilijk. Ik ben sowieso ook geen feestbeest, dus ik ga ook nooit uit.


    16 - 09 - '17

    Dus er bestaan nog meer mensen die niet van feestjes houden. Ik voelde me daar altijd alleen in xD ik vermijd ze echt altijd.
    Maar wel irritant dat ze zo ver weg wonen... Heb je er helemaal geen in de buurt? Of familie of zo?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    Dus er bestaan nog meer mensen die niet van feestjes houden. Ik voelde me daar altijd alleen in xD ik vermijd ze echt altijd.
    Maar wel irritant dat ze zo ver weg wonen... Heb je er helemaal geen in de buurt? Of familie of zo?


    Die bestaan zeker en ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik fuiven haat. Ik ben maar twee keer naar een fuif geweest en serieus, het boeit me niet. Al dat gezuip van die jongeren, ik hoef geen dronken mensen rond me, daar kan ik echt niet mee omgaan. En die luide muziek, die is gewoon iets te luid naar mijn zin, vooral ook heel irriterend voor mijn oren aangezien ik sinds een paar jaar geruis in m'n oren heb.

    Inderdaad irritant, maar goed. De enige vriendin die wel wat dichterbij woont heeft een vriend en is constant bij hem, dusja... In de buurt ook niet echt, ik haat de wijk waar ik woon, kan meer dan de helft niet uitstaan hier, haha. Familie woont ook wat verspreid overal. Mijn broer en ik zijn trouwens ook één van de jongste in de familie, ik heb alleen een jonger nichtje, de rest is al een paar jaar ouder enz dusja. Voor de rest... mijn achter achternicht heeft nu ook een vriend die haar zowat contactverbod oplegt, dus haar heb ik al lang niet meer gehoord enz.


    16 - 09 - '17

    Eauton schreef:
    Unforgettable >> Eauton

    Ik heb het voor je aangepast. (;


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik hou op zich wel van verjaardagsfeestjes van vrienden, maar ik ben dan ook niet bevriend met mensen die tuinfeesten geven en dan van die keiharde dance muziek opzetten om zich vervolgens klem te zuipen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @sylvie ik ben zelf nog nooit geweest, maar voel me ook echt niet geroepen. Het lijkt me één grote ramp xD

    Oh god, ja... van die mensen die compleet opgaan in hun relatie... ik ken er ook een paar en soms heb je dan echt het idee dat ze met niemand anders meer contact hebben, maar ach wat weet ik ervan xD ik heb nog nooit een relatie gehad of zo T.T xD
    argh, je hebt in dat opzicht wel pech dan... gelukkig heb je Quizlet nog?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Creamcakes schreef:
    Ik hou op zich wel van verjaardagsfeestjes van vrienden, maar ik ben dan ook niet bevriend met mensen die tuinfeesten geven en dan van die keiharde dance muziek opzetten om zich vervolgens klem te zuipen.


    Verjaardagsfeestjes of zo zijn nog best ok, maar echt zo fuiven en discotheek enz, nee bedankt.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 22:20 ]


    16 - 09 - '17