• Hey ik heb een probleen.... ik ziet pas in de brugklass en mijn bff heeft een nieuw vriendien gemaakt niets mis mee. Maar helaas steelt die vriendien van mijn bff dus nu steelt mijn bff ook om stoer te doen zou ik nog met haar omgaan of niet?


    Life's a bitch so am i

    *zoekt andere topics op*

    Vind je het grappig om met de dood van je vader te spotten? Vind je dat leuk? Ben je helemaal belazerd ofzo?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    *Trekt snel een politiepak aan*
    Agent Tamara! Handen of hoog of ik twerk!


    *Houd handen expres naar beneden*
    Come one Tamara, daaance!

    In ieder geval. Ondanks dat ik neig naar lief-en-aardig blijven doen, ben je niet geloofwaardig, het spijt me.


    Tijd voor koffie.

    Hmm. Ik denk dat we je maar eens moeten melden voor een fakerstest. Of zouden de mods ons dit pleziertje gunnen? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Hmm. Ik denk dat we je maar eens moeten melden voor een fakerstest. Of zouden de mods ons dit pleziertje gunnen? (:
    Wacht er maar even mee xD

    Melden heeft geen zin, they will come back ):<


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Pretty_angel schreef:
    Ok mense:
    1. Ik vraag geen aandacht dat probeer ik zo min mogelijk te doen in deze topic (en andere)
    2.mijn vader is echt overlijden zou ik sirieus zo its verzienen om aandacht te krijgen?zo its is geen grap dit is echt
    3. Ik weet al min topics zijn gwn raar dat geef ik toe...
    4.ik ben slecht in spelling en gamatica
    5. Al die probleemen zijn echt... Omdat toen mijn vadet overlijd ging alles een beetje fout ik stelde me teveel aan om dingen die niet zo erg zijn ik was verdrietig
    6. DIT IS NIET FAKE


    WERKELIJK?! Heel quizlet ligt over je heen -nice move, btw- en dan ga je je verdedigen met zo'n spelling? Geen wonder dat mensen je niet geloven. Bovendien moet ik het hen geven, het komt allemaal erg onwaarschijnlijk over. Maar goed, ik ga me niet bezighouden of mensen nog de waarheid vertellen of niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    geef ze aan bij de politie


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik geef toe, sommige reacties hier zijn hilarisch!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik vind dat hier ook lekker sneu wordt gereageerd door iedereen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Deerstalker schreef:
    (...)

    *Houd handen expres naar beneden*
    Come one Tamara, daaance!

    In ieder geval. Ondanks dat ik neig naar lief-en-aardig blijven doen, ben je niet geloofwaardig, het spijt me.


    *Twerkt*
    TWERK IT, TWERK IT, TWERK IT BABEH.

    Ik voel je...


    wat was dit ookalweer

    Alleras schreef:
    Ik vind dat hier ook lekker sneu wordt gereageerd door iedereen.

    Yup.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slotje wegens teveel off-topic.


    Pretty is just a pretty word.