• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    ohoh, Georges eerste leugen naar camp x'D


    Ik heb geen goed voorgevoel over dit :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb geen goed voorgevoel over dit :]


    We gaan die ene plan gewoon nog doorvoeren hoor. dont'worry x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    We gaan die ene plan gewoon nog doorvoeren hoor. dont'worry x'D


    Dat maakt me dus enorm bang :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat maakt me dus enorm bang :')


    Het is een giga drama bom.. zo en zo x'D maar je wilde t toch ook :p?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    De bel galnde door de gangen van Zweinetein wat mij eigenlijk niet echt boeide. Campbell stond op en liep naar me toe waardoor ik terug naar mijn handen keek tot hij voor me neer knielde. Onbeweeglijk bleef ik zitten terwijl Campbell mijn handen met een doek schoonmaakte voordat hij zijn tiverstok pakte en de doek die nat en inder het bloed zat weer schoon toverde. Mijn mond viel ook maar een paar milimeters open om wat te kunnen zeggen maar slikte de woorden al weer in toen ik een hand op mijn knie geplaatst voelde worden en keek Campbell weer aan.
    ‘Je kan me alles vertellen, dat weet je toch George. Ik snap als je boos op me bent- gezien ik niet meer naar de schoobal ga. Of misschien niet- ik bedoel je kan nu iedereen mee vragen voor de gala dus ergens.. kan het een opluchting zijn… Je bent vrij om te doen en willen wat je wilt.. het is niet alsof wij iets… ik bedoel- maakt niet uit.. niet dat het mij iets hoeft uit te maken maar-.. wat is er gebeurd.’ ik schudde even mijn hoofd en plaatste twijfelend een hand op die van hem voordat ik ook begon met praten wat ik nu eigenlijk het minst wilde gaan doen.
    'Ik ben niet boos Campbell. Je mag zelf kiezen toch? Tenminste, als jij niet gaat ga ik. Het is of met jou, of met niemand gaan.' Even schudde ik mijn hoofd en beet op mijn lip. Ik kan dit niet vertellen; ik wil dit niet vertellen. Ik wil niet geloven dat als ik dit geheim hou dat dit ooit boven water zal komen. Of moet ik een vergetelheidspreuk over Scorpius spreken? Merlin; mijn hersenen; Camp heeft ze laten smelten.
    'Dit- was niets.' Murmelde ik dan.
    'Gewoon een.. stom ruzie..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Het is een giga drama bom.. zo en zo x'D maar je wilde t toch ook :p?


    Ik wilde het omdat jij het voorstelde en jij het wilde :') verder was ik ook gewoon nieuwsgierig naar hoe het zou verlopen. Het is ook een drama bom ja x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik wilde het omdat jij het voorstelde en jij het wilde :') verder was ik ook gewoon nieuwsgierig naar hoe het zou verlopen. Het is ook een drama bom ja x')


    ahw nu voel ik me schuldig D':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ahw nu voel ik me schuldig D':


    Waaroom ): ik ben ook gewoon benieuwd naar hoe het gaat verlopen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Waaroom ): ik ben ook gewoon benieuwd naar hoe het gaat verlopen :')


    Rampzalig x'D ik denk dat Camp voor het eerst gaat huilen voor iemands gezicht x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik ben niet boos Campbell. Je mag zelf kiezen toch? Tenminste als jij niet gaat ga ik. Het is of met jou, of met niemand gaan.’ Ik slikte terwijl ik naar zijn hand keek die mijn hele hand bedekte.
    ‘Dit- was niets. Gewoon een.. stom ruzie..’ ik knikte en voordat ik alles goed bedacht trok ik mijzelf ongevraagd op zijn schoot terwijl mijn hoofd zich plaatste onder zijn nek en mijn armen stak om hem heen waar ik mijn ogen sloot en enkel naar zijn ademhaling en hartslag luisterde waarbij ik zachtjes slikte.
    ‘Ik ga wel met je mee.’ Murmelde ik terwijl ik alle consequenties probeerde te negeren. De kans dat ik George zal verliezen was groter als ik niet op de bal was dan als ik er wel was. Scorpius zou het toch wel begrijpen- toch? Aarzelend beet ik op mijn lip waarbij mijn hoofd zachtjes tegen zijn keel streek.
    ‘Scorpius mag niks weten. Scorpius vermoord me anders.’ Murmelde ik gesmoord in zijn kledij.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Onverwachts nam hij op mijn schoot plaats en gooide zijn armen im me heen waardoor ik me steeds nog schuldiger begon te voelen.
    ‘Ik ga wel met je mee. Scorpius mag niks weten. Scorpius vermoord me anders.’ murmelde hij dan. Zachtjes liet ik een kreun van ellende en zuchtte in Campbell zijn nek voordat ik mijn hoofd ietswat ophees en mezelf wat terugtrok om in zijn ogen te kunnen kijken. Ik ga dood van de schuldgevoel hier.
    'Hij gat mij eerder doden dan dat hij jou iets aandoet; Campbell.' Murmelde ik en staarde maar in zijn ogen.
    'Minpunt voor mij ook, dit..' ik beet even op mijn lip en keek terug naar mijn hand.
    'Dit bloed was niet van mij; het was van.. hem.'
    Tadam. Nooit verklap ik eigenlijk zo iets, maar Campbell laat het me doen. Ik weet niet hoe, maar hij verandert me. Dit was ook een gevaarlijke houding voor als ik zo iets tegen hem vertel. Ik schudde mijn hoofd en schoof hem wat van me af om op te kunnen springen en liep terug naar het kraan toe om mijn gezicht nat te spetteren dat onder het zweet zat.
    'Ik wilde het niet het ging automatisch.' Riep ik en bestudeerde mezelf in het spiegel. Nog steeds had ik de blauwe oog van hem en het gedroogd bloed onder mijn neus. Ik zag er afschuwelijk uit. Waar is de George gebleven wie ik altijd was geweest?
    'Ik weet; je bent vast woest op mij; het is je beste vriend, maar niet met mij. Ik- ik kon me niet inhouden, ik wist niet wat ik deed- maar.. maar..' Ik scheurde mijn blik los van zijn spiegelbeeld en greep naar de randen van het kraan om mijn hoofd naar voren te gooien en sloot mijn ogen even. Maar ik had geen spijt. Maar ik had geen spijt. Maar ik had geen spijt; het kwam maar niet uit mijn mond. Maar ik had geen spijt; waarom was het zo moeilijk om het hardop te zeggen? Want ik weet dat Campbell al woest op me is en ik wilde het niet erger maken. Maar het is alsnog waar.
    'Sorry' murmelde ik dan maar.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    'Mij maakt geen barst uit wat anderen denken.' Hij grijpt me aan mijn schouder en duw me op de grond. De pijn van zonet komt terug, maar dan veel erger. 'Campbell is verstandig genoeg om het zelf te gaan zeggen als ik zijn leven verpest; hij is verstandiger dan jij bent.' Ik kan niks doen tegen zijn aanval, het is enkel op de grond liggen en hopen dat hij weggaat, dat hij me hier alleen laat. 'Denk je nou echt dat ik iemands leven WIL gaan verpesten in ruil voor een relatie?! Bemoei. Je. Er. Niet. Mee.' Ik sluit mijn ogen en voel iedere klap, iedere trap. Gelukkig gaat hij snel weg. Als hij de hoek om is beginnen de tranen te stromen. De pijn is verlammend. Met veel moeite beweeg ik mijn arm, maar het helpt niet. Ik heb niet eens genoeg kracht om nog te bewegen. Ik stop met huilen en open mijn ogen even. Alles heeft een rode waas door het bloed dat over mijn gezicht heen stroomt. Met mijn laatste beetje kracht kruip ik naar de muur, waar ik tegenaan ga zitten. Ik sluit mijn ogen en hoop dat dit allemaal voorbij is. Dat ik nu gewoon dood kan gaan aan deze verwondingen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Shit- george, wat heb je gedaan :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    papa draco red scorpie al x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @Goblet wordt Draco in elkaar geslagen door Fred en hier wordt Scorpius in elkaar geslagen door George...


    Spoiler alert: you will save yourself