• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Sorry; Scorpius. George vroeg me vanmorgen en- ik zei ja. Ik stél alleen voor dat je met Angelique gaat. Ik verplicht je niet. Angelique is daarnaast ook knap en dat kan je niet ontkennen. En als ze irritant is kan je haar nog altijd op het feest dumpen voor een ander.’
    Ik wilde wat eeaan toevoegen maar Scorpius hield me al tegen om in het muur te slaan. Hij was woest. Op mij? Sowieso ook op mij.
    'Snap je het dan nog steeds niet? Je bent de enige die ik zie, Camp. Ik kan niet met iemand anders gaan. Natuurlijk kan ik jou niet verplichten met mij te gaan, maar ik wil niet naar dat verdomde bal als ik niet met jou kan gaan. En natuurlijk is het antwoord dat je al met George gaat want alles doe je met hem de laatste tijd. Ik had het niet eens hoeven vragen.'
    'Scorpius,' begon ik rustig en schudde mijn hoofd.
    'Naar het bal gaan is niet verplicht. Als je Campbell niet wil dwingen om samen naar het bal te gaan, dan moet je echt een andere toon voor kiezen.' Ik bleef even stil staan en dacht na.
    'Als je het zo graag wilt Scorpius; kan je ook met ons mee gaan; heb ik er geen last van. En doe ik niet al te klef; heb jij je plezier.' En met dat richtte ik me tot Campbell en keek meteen weg naar zijn handen.
    'Of als je nu denkt dat met Scorpius gaan beter is dan met mij; ik hou je niet tegen..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh; merlin dit gaat fout. Ik denk dat Scorp George dood gaat maken...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oh; merlin dit gaat fout. Ik denk dat Scorp George dood gaat maken...


    Dat wil ik ook ;')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat wil ik ook ;')


    Ik twijfel nu met Camp x'D uhhh :< waarom maken jullie het me ook zo moeilijk :p. moet ik alleen nog met Camp reageren?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Met een klap belanden Scorpius’ vuist tegen de muur.
    ‘Snap je het dan nog steeds niet? Je bent de enige die ik zie, Camp. Ik kan niet met iemand anders gaan. Natuurlijk kan ik jou niet verplichten met mij te gaan, maar ik wil niet naar dat verdomde bal als ik niet met jou kan gaan. En natuurlijk is het antwoord dat je al met George gaat want alles doe je met hem de laatste tijd. Ik had het niet eens hoeven vragen.’ Ik schudde mijn hoofd. Het was niet alsof Scorpius’ de eerste persoon was die op mij viel. Dat zeker niet- maar ik kan hem niet als een speeltje behandelen. Althans niet meer. Het was alsof de tijdwisseling ons beide kapot had gemaakt. Scorpius was agressiever en depressiever voor hoever mogelijk en ik was net een pasgeboren kitten die alleen maar dicht bij zijn moeders hart opkrulde.
    ‘Scorpius, naar het bal gaan is niet verplicht. Als je Campbell niet wil dwingen om samen naar het bal te gaan, dan moet je echt een andere toon voor kiezen. Als je het zo graag wilt Scorpius; kan je ook met ons mee gaan; heb ik er geen last van. En doe ik niet al te klef; heb jij je plezier. Of als je nu denkt dat met Scorpius gaan beter is dan met mij; ik hou je niet tegen..'
    Ik schudde mijn hoofd en bleef even twijfelend stil terwijl ik mijn kansen afwoog hoewel ik eigenlijk geen kans meer had. Geen opties. Er was nog een ding wat deze situatie misschien niet uit de hand zou lopen en dat is als ik er helemaal niet zou zijn.
    ‘Nee; ik ga niet meer. Met niemand. Het is niet alsof dit míjn eerste avond is die ik alleen doorbreng.’ Ik kon de kilte in mijn stem niet wegbannen en keek ook bij het laatste Scorpius’ aan. Van iedereen op de wereld was hij diegene die me nu onzeker en eenzaam in het donker liet zitten omdat ik wist dat George vreemd zou gaan of iets anders. Het kon niet anders. Hij zou me verlaten en ik wist nou al als het die avond zou gebeuren ik het Scorpius’ nooit zou vergeven.
    ‘We moeten naar de les.’ Vervolgde ik emotieloos terwijl ik geen van beide aankeek en omdraaide om naar de toverdrank lokaal te lopen van Slakhoorn waar ik plaatsnam rechts in mijn vertrouwde hoekje waar ik het niet kon laten om even met mijn handen over mijn gezicht te laten glijden voor ik weer voor uit keek. Ik had geen zin in het bal en nu met het vooruitzicht dat George en Angelina in een zaal vol herrieschoppers zaten die danste maakte me enorm nerveus. Ik gaf mijzelf aan hem bloot en daarmee kon hij alles doen wat hij wilde. Zelfs mij breken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Scorpius, naar het bal gaan is niet verplicht. Als je Campbell niet wil dwingen om samen naar het bal te gaan, dan moet je echt een andere toon voor kiezen. Als je het zo graag wilt Scorpius; kan je ook met ons mee gaan; heb ik er geen last van. En doe ik niet al te klef; heb jij je plezier. Of als je nu denkt dat met Scorpius gaan beter is dan met mij; ik hou je niet tegen..' Ik kijk hem ontzettend boos aan en de tranen stromen bijna over mijn wangen door de woede.
    ‘Nee; ik ga niet meer. Met niemand. Het is niet alsof dit míjn eerste avond is die ik alleen doorbreng.’ Ik weet niet wat ik moet doen en kijk niemand aan.‘We moeten naar de les.' Ik zucht en kijk naar Campbell. Zonder nog iets te zeggen draai ik me naar George en sla ik hem hard in zijn gezicht. Woedend duw ik hem op de grond en begin hem vaker te slaan. Eigenlijk heb ik geen goede rede om hem te slaan, maar ik moet mijn woede kwijt en dit is de enige manier waarop ik alles kwijt kan. Een traan rolt langs mijn wang en ik pak hem vast bij zijn kraag.
    'Je. Verpest. Alles!' schreeuw ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Nee; ik ga niet meer. Met niemand. Het is niet alsof dit míjn eerste avond is die ik alleen doorbreng. We moeten naar de les.' En met dat liep Campbell terug het lokaal in. Radeloos bleef ik staan en een plotselinge woedde voor Scorpius borrelde er in mijn maag die vrij wilde komen, tot het juist fijn geknepen werd toen een hand strak in mijn gezicht neerkwam wat begin te tintelen en ik de bekende, hoge gepiep begon te horen. Ik wilde hem tegenhouden maar hij duwdeme waardoor ik op de grond viel en begon me weer aan te vallen.
    'Verd-omme Scorpius!!'
    'Je. Verpest. Alles!' schreeuwde hij. Ik greep hem bij zijn polsen en met mijn mouw veegde ik de rode vloeistof obder mijn neud vandaan om vervolgens op te kunnen staan en Scorpius met me meetrok om hem tegen de muur aan te duwen en siste zachtjes: "dit heb je zelf gedaan." En boorde mijn nagels dieper in zijn polsen en negeerde de brandende gevoel op mijn wang om op de ogen van Scorpius te concentreren.
    'Jij was verdomme diegene die uit ging barsten waardoor Campbell nu boos is; ik probeer de hele tijd mijn best te doen om vriendelijk te blijven en dan doe je dit.' Ik schoof de drang om hem te stompen weg en kneep mijn ogen dicht.
    'Vertel jij maar nu eens wat ik heb verpest. Alles wat er is gebeurd is dat ik iets heb gekregen met Campbell en de beste vriend van hem valt me aan omdat hij jaloers is.' Ik verzwakte mijn greep en liet hem uiteindelijk los.
    'Vertel het dan. Wat heb ik verpest?'

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 23:02 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ahw' ik verveel me en niemand is aan het RPén :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is stil ):


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Scorpius Malfoy

    Dat hij sterker is merk ik al meteen.
    'Jij was verdomme diegene die uit ging barsten waardoor Campbell nu boos is; ik probeer de hele tijd mijn best te doen om vriendelijk te blijven en dan doe je dit.' Ik schreeuw het bijna uit van de pijn maar dat genoegen geef ik hem niet. 'Vertel jij maar nu eens wat ik heb verpest. Alles wat er is gebeurd is dat ik iets heb gekregen met Campbell en de beste vriend van hem valt me aan omdat hij jaloers is.' Hij laat me los en meteen duw ik hem van me weg. 'Vertel het dan. Wat heb ik verpest?' Ik kijk hem met vurige ogen aan. Als blikken konden doden...
    'Mijn leven. Campbells leven. Denk je echt dat je goed voor hem bent, Weasley?' Ik leg de nadruk op Weasley. 'Denk je echt dat er mensen zijn die het een goed idee vinden? Want dan moet jij eens wakker worden. Ik doe dit niet uit jaloezie, ik ben daar overheen, maar ik doe dit omdat hij mijn beste vriend is en jij zijn hele leven verpest.' Ik loop achteruit weg en kijk hem aan. 'Als je echt om hem geeft, blijf dan uit zijn buurt.'

    Sorry ik ben even een dagje weg.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ij ga mij even uiten in deze post


    George Weasley

    'Mijn leven. Campbells leven. Denk je echt dat je goed voor hem bent, Weasley? Denk je echt dat er mensen zijn die het een goed idee vinden? Want dan moet jij eens wakker worden. Ik doe dit niet uit jaloezie, ik ben daar overheen, maar ik doe dit omdat hij mijn beste vriend is en jij zijn hele leven verpest. Als je echt om hem geeft, blijf dan uit zijn buurt.' En met dat liep hij weg. Mijn woedde verdubbelde zich en met mijn mond vol tanden liep ik hem weer achterna en riep : 'mij maakt geen barrst uit wat anderen denken.' En greep hem bij zijn schouders om hem de grond neer te gaan duwen.
    'Campbell is verstandig genoeg om het zelf te gaan zeggen als ik zijn leven verpest; hij is verstandiger dan jij bent.' Sis ik en trapte woest in zijn zij voordat ik voor hem neer knielde en mijn vuist in zijn gezicht boorde.
    'Denk je nou echt dat ik iemands leven WIL gaan verpesten in ruil voor een relatie?! Bemoei. Je. Er. Niet. Mee.' Zuchtend stond ik op en nam weer afstand en kon het niet laten en gaf hem nog een harde trap in zijn zij voordat ik echt afstand nam en keek naar wat ik gecreëerd had. Oh Merlin. Ik shudde even mijn hoofd en draaid me en liep weg, de hoek om, begon me te haasten tot ik in de wc's kwam waarna ii de deur achter me met een klap dichtgooide en paniekerig het bloed van mijn knokkels onder het water wegveegde. Oh Merlin- Merlin Merlin Merlin; dit moest ik niet doen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Vrij weinig leerlingen waren in de klas. Meer dan de helft kende ik niet eens maar dat deerde me niet. Doelloos staarde ik naar het bord die geblokkeerd werd door de brede omvang van Professor Slakhoorn. Niet dat als ik de tekst op het bord kon lezen wat gedaan had. Onbewust gleden mijn gedachtes al de hele les naar morgen avond. De avond van het bal waar ik waarschijnlijk een boek aan het lezen was in het verboden bos terwijl George zich aan het vermaken was op het feest. Ik beet hard op mijn lip terwijl het beeld van Angelique en George zoenend voor de zoveelste op mijn netvlies plaatsnamen. Verward schudde ik mijn hoofd en haalde een hand door mijn haar. ‘ik kan dit niet.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik opstond en zo snel mogelijk de klas uitliep met mijn tas aan mijn zij. Zo ver mogelijk van deze lokaal waar ik Slakhoorn mijn naam nog hoorde roepen die ik niet meer leek te horen door een harde klap wat van de wc’s afkomstig leek te zijn. Ietwat verbaasd keek ik op en liep naar de deur waar ik mijn hand naar de knop uitstak om de deur zonder te kraken zachtjes openrukte waar ik de wc’s in keek en een oranjeharige jongen haastig zijn bloederige handen leek te wassen.
    Verbaasd sloot ik de deur en liep geruisloos naar hem toe waar ik zijn handen onder de koude kraan vandaan haalde en zachtjes over het laatste restje bloed over zijn handen liet gaan. Geen wonden slechts bloed. Ik beet op mijn lip en keek omhoog waar George verdwenen was voor een man met donker bruin haar en kleine stoppels van het een dag niet scheren. Met een ruk liet ik de man los en boste met mijn rug tegen de muur aan waar ik omlaag gleed en met behulp van mijn armen rond mijn knieën ik me zo klein mogelijk maakte terwijl zijn voetstappen dichterbij hoorde komen. ‘Ben je bang, Campbell.’ De woorden lieten een rilling over mijn rug glijden waar ik me dichter tegen de muur aan drukte en er een flits door me heen ging waar zijn bloederige handen langs haar nek lagen. Genadeloos het laatste restje lucht uit haar drukkend.
    ‘..Ik heb hele andere plannen met jou..’ zijn woorden vertrokken raspend over zijn lippen voor hij mijn handen uit elkaar trok terwijl hij steeds dichterbij me kwam terwijl zijn handen als messteken over mijn lichaam gleden waardoor mijn hartslag een stuk sneller ging vol angst tot mijn oogleden zich van elkaar los wisten te rukken en ik naar de bekende gezicht van George staarde en ik mijn adem van angst jachtig op en neer hoorde gaan en snel door de ruimte heen keek. Ik was op Zweinstein. Er is niks gebeurd. Het was slechts een herinnering herhaalde ik door mijn hoofd voordat ik; ‘wat heb je gedaan.’ Uit mijn mond perste.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik had het niet in de gaten dat iemand naar me toe liep en zachtjes mijn handen inder het kraan vandaan haalde. Verbaasd keek ik op en ontmoette Campbell zijn ogen die op mijn bloederige handen aren gericht. Angstig schudde ik zachtjes mijn hoofd en beet zachtjes op mijn lip voordat Campbell omhoog keek om me aan te kijken en het duurde maar een seconde tot hij mijn handen losrukte en achteruit liep waarna hij tegen een muur aan zat.
     ‘wat heb je gedaan.’ 
    Ik schudde mijn hoofd en beet nognaals op mijn lip om vervolgens tegenover hem tegen een wc deurtje op de grond te gaan zitten en staarde naar mijn handen. Als ik hem dit vertel, als ik hem vertel wat er is gebeurd gaat hij me verlaten. Hij gaat me sowieso nooit vergeven en gaat me in de steek laten.
    'Ik..' murmelde ik en schudde even mijn hoofd. Oh Merlin; wat heb ik gedaan?!
    'Ik heb..' even bleef ik naar een punt staren voordat ik opkeek naar Campbell en hem emotieloos aankeek.
    'Ik heb niks gedaan..' zei ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ohoh, Georges eerste leugen naar camp x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    In plaats van een antwoord te geven nam hij plaats tegenover me terwijl zijn blik gefixeerd op zijn handen bleef.
    ‘Ik.. Ik heb..’ ik beet op mijn lip en ik wenste diep van binnen dat hij een gigantisch goede verklaring had voor wat er gebeurd was hoewel ik bang was van niet
    ‘Ik heb niks gedaan..’ met die woorden hoorde ik de bel door Zweinstein gaan waardoor ik abrupt op stond en naar een handdoek greep voor ik voor hem neer knielde en zijn handen grondig schoonmaakte. Ik ging zelfs met het stuk doek tussen zijn vingers voordat ik mijn toverstok pakte en gauw de doek weer schoon toverde voordat ik mijn handen zachtjes op zijn knieën plaatste hoewel ik verder onbewogen voor hem neer bleef knielen terwijl middels al het gestommel op de gang ook weer verdwenen was.
    ‘Je kan me alles vertellen, dat weet je toch George.’ Ik probeerde een mondhoek omhoog te drukken waar ik in faalde waardoor ik even op mijn lip beet. ‘Ik snap als je boos op me bent- gezien ik niet meer naar de schoobal ga. Of misschien niet- ik bedoel je kan nu iedereen mee vragen voor de gala dus ergens.. kan het een opluchting zijn..’ murmelde ik zachtjes en staarde maar ietwat nerveus naar mijn handen die langzamerhand harder op zijn knieën neergeschroeft werden omdat ik enorm bang was om hem kwijt te raken en ik schaamde alweer voor mijn gedachte daarover. ‘…Je bent vrij om te doen en willen wat je wilt.. het is niet alsof wij iets… ik bedoel- maakt niet uit.. niet dat het mij iets hoeft uit te maken maar-.. wat is er gebeurd.’ Mompelde ik erg ongemakkelijk.

    Yep Je hebt Campbell ongemakkelijk en bang gemaakt x’D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya