• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Heeft iedereen nu nou al vakantie (cat) ik moet nog deze week naar school ): puur door de verleiding om te kijken wat er in hemels naam us gepost blijf ik wakker. Elke keer krijg ik de drang om mijn telefoon even aan te zetten en zie ik plotseling de vervloekte melding bovenaan staan x'3 te verleidelijk.


    ik heb geen vakantie (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik heb geen vakantie (cat)


    Bijna iedereen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Bijna iedereen


    Sorreh hoor (cat) wat gaan we eigenlijk nog allemaal deze dag doen @ Generatons? :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jij moet reageren Naomi. We wachten op jou ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Sorreh hoor (cat) wat gaan we eigenlijk nog allemaal deze dag doen @ Generatons? :P


    Een campbell - George - Scorpius drama overleven :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Derek_Hale schreef:
    Jij moet reageren Naomi. We wachten op jou ;)


    NIet jij moet reageren weet je nog bij goblet :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Een campbell - George - Scorpius drama overleven :')


    ik stem om een dag vooruit te spoelen _O_


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    NIet jij moet reageren weet je nog bij goblet :P


    Eh moest George niet nog? Of heb ik iets gemist?

    En we gaan niet doorspoelen want Cam moet reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Eh moest George niet nog? Of heb ik iets gemist?

    En we gaan niet doorspoelen want Cam moet reageren.


    Ik heb daar al met georgie gepost :P

    Bij goblet moet fred reagren, hier mut campie ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Eh moest George niet nog? Of heb ik iets gemist?

    En we gaan niet doorspoelen want Cam moet reageren.


    ik haat jou (cat)

    en nee george encam hebben gepost x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gepost, maar ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik heb zin om weer met Scorp te posten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Je kan dit niet serieus menen! Hoe kan je dat zeggen? Je wil me gewoon dumpen bij iemand die jullie irritant vinden omdat ik ook gewoon een blok aan het been ben. Volgende keer als jullie me kwijt willen, kunnen jullie het ook gewoon zeggen.' Ik schudde mijn hoofd en beet op mijn lip toen George ook begon te praten. Dit kon nooit goed gaan. Ik durfde ergens niet te zeggen dat ik met George’ ging omdat ik bang was om hem te kwetsen. Ha; vroeger was ik daar nooit bang voor. Wat ben ik vreselijk irritant nu.
    'Hoe kun je zo iets zeggen zonder te weten wat hij echt bedoeld. Het kan ook zijn dat je beste vriend hier iemand voor jou zoekt, zodat je ook naar het bal kan gaan.'
    Ik schudde ietwat afwezig mijn hoofd.
    ‘Sorry; Scorpius. George vroeg me vanmorgen en- ik zei ja. Ik stél alleen voor dat je met Angelique gaat. Ik verplicht je niet. Angelique is daarnaast ook knap en dat kan je niet ontkennen. En als ze irritant is kan je haar nog altijd op het feest dumpen voor een ander.’ Besloot ik maar te eindigen en besefte meteen dat dat voor George en mij gold. Zolang Angelique maar uit het zicht bleef. Dan kon de avond door komen met George- toch?


    Slecht I know.. maar weet niet echt wat :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Hoe kun je zo iets zeggen zonder te weten wat hij echt bedoeld. Het kan ook zijn dat je beste vriend hier iemand voor jou zoekt, zodat je ook naar het bal kan gaan.' De drang om George te slaan wordt met de minuut groter. Hij snapt er helemaal niks van en toch moet hij zich er mee bemoeien.
    ‘Sorry; Scorpius. George vroeg me vanmorgen en- ik zei ja. Ik stél alleen voor dat je met Angelique gaat. Ik verplicht je niet. Angelique is daarnaast ook knap en dat kan je niet ontkennen. En als ze irritant is kan je haar nog altijd op het feest dumpen voor een ander.’ Ik kan het niet meer inhouden en sla hard tegen de muur, wat erg veel pijn doet aan mijn vuist.
    'Snap je het dan nog steeds niet? Je bent de enige die ik zie, Camp. Ik kan niet met iemand anders gaan. Natuurlijk kan ik jou niet verplichten met mij te gaan, maar ik wil niet naar dat verdomde bal als ik niet met jou kan gaan. En natuurlijk is het antwoord dat je al met George gaat want alles doe je met hem de laatste tijd. Ik had het niet eens hoeven vragen.'

    Boem het is me gelukt om hem niet weg te laten lopen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius' je maakt me bang x.o' en je maakt me sprakeloos...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha je kan maar niet stoppen met Stiles plaatjes hè ;)


    Spoiler alert: you will save yourself