• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy


    ‘Het spijt me dat ik niet voor jou voel wat je verdient; Scorpius.' Hij kijkt naar de deur en ik blijf naar hem kijken. Eerlijk gezegd heb ik helemaal niks eraan dat het hem spijt want het verandert niks, maar het is toch fijn om te weten. ‘Ik snap nu pas hoe jij je voelt gezien wat er ook tussen mij en George is ik het constants voel als hij niet in mijn zicht is.’ Ik glimlach zwakjes en kijk hem aan.
    'Hij verdient je niet als hij je zo makkelijk laat zitten, Cam. Je verdient iemand die er altijd voor je is. Misschien zijn George en ik dat niet maar iemand anders. Ik weet als geen ander hoe het voelt om van iemand te houden die al iemand anders ziet en het is iets waar je bijna niet overheen kan komen. Dat is niet iets wat ik jou toewens, Cam.' Ik kijk naar de deur. 'G-ga je naar het bal?' vraag ik met een rood hoofd. De laatste keer dat er een bal was heb ik hem meegetrokken - gewoon als een vriend - en het was best gezellig geweest. 'Anders zouden we misschien samen kunnen gaan - gewoon als vrienden, net zoals de vorige keer.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    D: - of wacht, scorp weet niet dat hun al gaan he x')

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 19:54 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    D: - of wacht, scorp weet niet dat hun al gaan he x')


    Nee want op dit moment denkt hij dat George en Cam al een hele tijd ruzie hadden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik hoorde twee bekende stemmen achter me met elkaar praten, maar kon het niet volgen door mijn eigen zenuwen. Tot Anderling ze de gang in stuurde omdat ze aan het praten waren.. en zo ook de lokaal verlieten. Ik voelde me nog zenuwachtiger worden en begon op mijn stoel te wiebelen tot Angelina "George" fluisterde. Ik draaide me naar haar om en schudde even mijn hoofd.
    'Kijk George; het is echt waar. Campbell en Scorpius gaan terug baar hun eigen tijd en ze gaan vast en zeker iets met elkaar krijgen daar; en ik sta nog steeds achter jou terwijl Campbell je heeft verlaten. Denk eens na; ik heb b-'
    'Hou. Je. Bek. Angelina; tot hoever het kan blijf ik bij Campbell. Verder dan dat zelfs. De toekomst boeit me niet; het boeit wat er nu gebeurt en dat is dat ik van Campbell hou en niet van jou.'
    Even staarde ze me aan en schudde haar hoofd.
    'Dqt zeg jij; maar wat zegt je hart?' En toen drukte ze nogmaals haar lippen op die van mij. Oh Merlin; ik ben het zat. Ik duwde haar van me af en trok mijn stok naar baar lippen uit en plakte die met een permamente plakbezwering aan een willekeurige zwadderaar vast waardoor ze nu continu "aan het zoenen" waren. Niet mij tenminste. Met een kleine grijns richtte ik me tot Anderling en hoorde studenten die begonnen te lachen; net als vroeger..
    'Oké Anderling; ik ga wel weg, hieft u geen moeite te doen om een preek te geven.' En met dat beende ik de lokaal uit. Een eindje verderop zag en Campbell en Scorpius staan en zonder nog een keer na te denken kwam ik bij hun staan en leunde wat tegen de muur aan.
    'Heei' begon ik ik keek Campbell even aan.
    'Ik- ik heb Angelina haar lippen met een bezwering aan die van een zwadderaar geplakt. Daar hebben we dus even geen last van. Ook- uh- sorry..'
    Mijn ogen flitsten naar Scorpius toe. Ik wilde wat zeggen maar wist niet wat; ik wil geen vijanden zijn met hem.
    'Hoi; Scorpius.' Zei ik dan maar.


    Afschuwelijk ik weet, maar even snel getypt zodat we door konden gaan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh merlin' ik hoopte dat George' de awkwardness voor Camp zou verminderen maar idt is alleen maar vermedigvuldigd met de factor 10 ofzo x.o"


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Hij verdient je niet als hij je zo makkelijk laat zitten, Cam. Je verdient iemand die er altijd voor je is. Misschien zijn George en ik dat niet maar iemand anders. Ik weet als geen ander hoe het voelt om van iemand te houden die al iemand anders ziet en het is iets waar je bijna niet overheen kan komen. Dat is niet iets wat ik jou toewens, Cam.'
    Ik zuchtte onhoorbaar. Volgens mij had Scorpius’ nog liever dat ik met James nam dan George en dat zegt heel wat. Gezien James enorm arrogant was en George.. George was anders. Ik wist alleen niet wat. Net zoals ik niet wist hoe hij mij zo zacht kon krijgen. Zo teer en kwetsbaar terwijl ik jaren erover heb gedaan om dat naar achter te drukken hoewel ik diep van binnen wist dat het nooit gelukt was. Hoe zelfverzekerd ik ook was- ben ik altijd bang geweest om iemand kwijt te raken omdat ik vroeger nooit iemand gehad had. Omdat ik vroeger niet genoeg voor iemand geweest was om van mij te houden als ieders ouders doen.
    ‘G-ga je naar het bal? Anders zouden we misschien samen kunnen gaan- gewoon als vrienden, net zoals de vorige keer.’
    Ik keek hem met grote aan terwijl ik hard op mijn lip beet en voordat ik mijn mond kon openen hoorde ik een veels te bekende stem; ‘heei.’ Zeggen. Verbaasd keek ik op en ontmoette de vertrouwde bruine ogen en oranje haar wat meteen een kleine glimlach op mijn gezicht op deed bloeien. ‘Ik- ik heb Angelina haar lippen met een bezwering aan die van een zwadderaar geplakt. Daar hebben we dus even geen last van. Ook- uh- sorry..’ ik probeerde zo onverschillig mogelijk mijn schouders op te halen maar iets van opluchting wist over mijn gezicht te strijken wat meteen verdween toen hij; ‘Hoi; Scorpius.’ Zei waardoor ik ietwat nerveus werd. De bal. Ik ging met George waar ik uit een opwelling of juist meer uit angst ja op gezegd had. Wat als Angelique kwam opdagen?
    ‘Wat als je nou met Angelique naar de bal gaat- ik bedoel het is een mooi meisje en- ze is single.’ Het geen dat ze knettergek was in mijn mening hield ik achterwegen. Maar misschien was dit beter. Scorpius kon op Angelique worden en hij zou haar van George weg kunnen houden en ik- ik kon proberen te overleven in het drukte waar ik me totaal niet thuis voelde.

    Ga maar met Angelique; Scorp :’D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Heei.’ Ik draai me om en zie George staan. Woede komt in me op, hoe durft hij hier zo te staan terwijl Campbell zich vreselijk voelt. ‘Ik- ik heb Angelina haar lippen met een bezwering aan die van een Zwadderaar geplakt. Daar hebben we dus even geen last van. Ook- uh- sorry..’ Ik voel me vreselijk door zijn woorden. Natuurlijk, de liefde tussen George en Campbell lijkt altijd maar door te gaan. ‘Hoi; Scorpius.’ Ik grumbel oké dat is geen woord maar ik weet niks anders iets wat lijkt op hallo en probeer mijn gezicht normaal te houden.
    ‘Wat als je nou met Angelique naar de bal gaat- ik bedoel het is een mooi meisje en- ze is single.’ Ik kijk Campbell aan en heb de neiging hem te slaan - voor de eerste keer. Hoe kan hij zo iets voorstellen? Teveel woede komt in me naar boven.
    'Je kan dit niet serieus menen!' zeg ik boos. Ik weet niet precies waarom, maar ik voel alleen woede. Niks anders. 'Hoe kan je dat zeggen? Je wil me gewoon dumpen bij iemand die jullie irritant vinden omdat ik ook gewoon een blok aan het been ben. Volgende keer als jullie me kwijt willen, kunnen jullie het ook gewoon zeggen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius onthou; als je dicht bij Angelique bent kom je dicht bij Campbell (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Scorpius onthou; als je dicht bij Angelique bent kom je dicht bij Campbell (:


    Hoezo dat :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hoezo dat :')


    Omdat Angelique heus niet Camp en George alleen zou laten op dansvloer waardoor ze Camp aan de kant beukt en George van hem afsteelt en Camp enorm sad word (cat) en dan maar met Scorp aan de kant moet gaan zitten tot George hem mist die drank aan het drinken is (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Omdat Angelique heus niet Camp en George alleen zou laten op dansvloer waardoor ze Camp aan de kant beukt en George van hem afsteelt en Camp enorm sad word (cat) en dan maar met Scorp aan de kant moet gaan zitten tot George hem mist die drank aan het drinken is (cat)


    Oh


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    het is nu Georges beurt he :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh ja :'') sorry :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Scorpius onthou; als je dicht bij Angelique bent kom je dicht bij Campbell (:


    Dat weet Scorpius toch niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Dat weet Scorpius toch niet.


    Neem nou maar gewoon Angelique; Scorpius is vast wel zo gniepig als Jackson om van Angelique een voordeel te halen; om haar expres naar George te sturen zoddat hij kans maakt bij camp xd'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya