• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)


    Jij be t niet de enige ;)


    Haha, ik die zomaar inspring. Maarja, wie moet nog op wat reageren ^^


    Boks!
    Op Fred @Goblet (je mag naar de volgende dag)
    Dat is het volgensmij


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Boks!
    Op Fred @Goblet (je mag naar de volgende dag)
    Dat is het volgensmij


    *virtuele box*

    Oeh, hoe ga ik dat schrijven.. uh- ij breng hem naar hrt grote zaal toe, samen met George waar George die ene briefje van Cqmpie gaat lezen en Ralf in paniek gaat raken omdat hij Fred nirt kan vinden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat ga je gebruiken voor het water met Ralf? Dan weet ik wat ik voor Camp kan gebruiken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    *virtuele box*

    Oeh, hoe ga ik dat schrijven.. uh- ij breng hem naar hrt grote zaal toe, samen met George waar George die ene briefje van Cqmpie gaat lezen en Ralf in paniek gaat raken omdat hij Fred nirt kan vinden.


    Oké is goed. Wie gaat nou in het meer voor Campbell? Wie dan ook, het wordt drama x)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Oké is goed. Wie gaat nou in het meer voor Campbell? Wie dan ook, het wordt drama x)


    Victoire (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Victoire (:


    Auch ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    ‘H-heei; lekker geslapen.. James?’ Ik keek op en zag hoe Albus naast me plaats neem. Je kon de nervositeit van hem af zien spatten. Ik dacht- of hoopte dat ik hem gisteravond wat rustiger had gekregen maar hij leek nog gespannener dan ooit uit. Waarschijnlijk vond hij het gewoon moeilijk wat er tussen ons heerste. Het was niet bepaald normaal en daarnaast was ik ook niet bepaald makkelijk. Maar hij moest begrijpen dat ik hem niet wilde kwetsen en daarom zo normaal bleef gedragen. Als ik op de een of andere dag geen flirt noch meisjes meer zou zoenen zou het verdacht zijn. Niemand verdenkt ons nu en dat is maar goed ook. Pap zou me waarschijnlijk onterfen en op straat gooien en Albus zou hij hersenspoelen jegens mij.
    ‘Katy.. professor Anderling is naar je opzoek; ze zei iets o-over extra punten omdat je de vorige les zo afschuwelijk was.’ Ik schudde verbaasd mijn hoofd en fronste mijn wenkbrauwen toen ik Albus op zijn lip wilde bijten. Ik zag haar slikken en ‘dag James, Albus.’ Zeggen voordat ze verdween en ik een mondhoek optrok.
    ‘Als je privé tijd met míj wilt; Albus kan je het ook gewoon vragen hoor. Je hoeft niet persé smoesjes te verzinnen.’ Ik lachte zachtjes en pakte onder de tafel zijn hand vast.
    ‘Dus wat was de reden om zo vroeg zo hard de deur dicht te klappen en mij achter te laten. Je wilde toch niet je huiswerk overnieuw lezen he.’ Ik stak afkeurend mijn vinger omhoog voordat ik zachtjes in zijn wang kneep.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    James keek me met een frons aan wat alles maar nog erger maakte.
    ‘dag James, Albus.’ zei Katy dan voordat ze wegliep. Ik schudde even mijn hoofd en keek haar na en een afschuwelijke idee stormde mijn hersenen binnen.
    ‘Als je privé tijd met míj wilt; Albus kan je het ook gewoon vragen hoor. Je hoeft niet persé smoesjes te verzinnen.’
    Hij greep naar mijn hand die onder de tafel bungelde waarna ik mijn blik van Katy afscheurde om James aab te kunnen staren.
    ‘Dus wat was de reden om zo vroeg zo hard de deur dicht te klappen en mij achter te laten. Je wilde toch niet je huiswerk overnieuw lezen he.’ als laatst kneep hij zachtjes in mijn wang waardoor ik automatisch van James wegkeek en met mijn vrije hand naar zijn hand greep om het van mijn gezicht weg te halen.
    'James..' murmelde ik dan en schudde mijn hoofd.
    'Ik wilde geen privé tijd met jou.. maar met Katy.' Wn met dat sprong ik op om haar te achteevolgen. Toen ik haar eenmaal vond duwde ik haar zonder iets te zeggen een bezemkast in en bond haar met een snelle beweging vast en tapte haar mond dicht. Ik ontweek haar blik en staarde maar naar haar schoenen.
    'Sorry' murmelde ik dan voordat ik mijn hand in haar broekzakken stak en er uiteindelijk zeven galjoenen uit haalde die ik in mijn broekzak liet glijden en de bezemkast uitrende. James kan ze niet meer verleiden, of andersom. Ook kan James haar niet vinden om de galjoenen terug te betalen. Met een ondeugend blik liep ik de grote zaal weer in en probeerde James van de verte met een pokerface aan te kijken voordat ik weer naast hem plaats nam en se veete in begon te staren wat minutenlang leek te duren.
    'James..' begon ik dan maar.
    'Je- je houd toch wel van me..' vervolgde ik op een fluistertoon en aangezien ik niet in zijn ogen kon staren, staarde ik naar zijn neus.
    'Of.. is het wat broederlijks wat je voelt..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    Hij greep naar mijn hand om het bij zijn gezicht weg te halen waardoor direct een frons over mijn gezicht weer gleed.
    ‘Jams.. Ik wilde geen privé tijd met jou.. maar met Katy.’ Ik zuchtte zachtjes toen hij wegrenden en stak maar nutteloos wat cornflakes in mijn mond. Ik wist niet of hij me hiermee jaloers of iets probeerde te maken maar dan was het hem niet gelukt. Voornamelijk omdat ik wist dat Katy; Albus totaal niet zag staan.
    Voor ik het alweer wist plofte Albus naast me neer en hij staarde maar naar voren waardoor ik maar weer een hap cornflakes nam. Als hij ergens over zou willen praten begint hij vast vanzelf concludeerde ik.
    ‘James…’ hoorde ik uiteindelijk. ‘Je- je houd toch wel van me.. Of.. is het wat broederlijks wat je voelt.’ Ondanks dat hij fluisterde schrok ik op gezien de grote zaal voller was geworden en keek gauw om me heen waar ik een jongen zag staren en snel mijzelf omdraaide.
    ‘Je weet de antwoord daarop heus zelf wel. Het lijkt me niet verstandig om nu daarover te praten.’ Siste ik zachtjes en keek weer naar de jongen die naar ons staarde voor ik mijn eten weg schoof en op stond. ‘Het is beter als je me niet volgt.’ Fluisterde ik voor ik de zaal uitliep.

    De jongen die staart is Maikel x) maar dat weet James ofcourse niet. Je mag naar Perki want ik denk laat ik James zo Kathy vinden. Ohja vergeet Goblet niet zodat we aan de 2e opdracht kunnen beginenn 


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    James keek geschrokken km zich heen alsof iemand hed gehoord had en ik voelde me langzaam wat rood worden. Voor een of ander reden werd ik ook bops wat niet goed toepasselijk was op dit moment.
    ‘Je weet de antwoord daarop heus zelf wel. Het lijkt me niet verstandig om nu daarover te praten.’ siste hij en keek naar een jongen die naar ons staarde. Shit.. da's maikel. Ik voelde mijn hart angstig sneller kloppen, en stopte even toen James op stond.
    ‘Het is beter als je me niet volgt.’ fluisterde hij en liep het zaal uit.
    'Verodmme..' siste ik en sprong op. Ik draaide me om en wilde ook het zaal uitlopen, zo ver weg mogelijk van dexe gestoord kind tot een stemmetje me tegenhield.
    'Hij was het!'
    Geschrokken draaide ik me om en zag de jongen van wue ik zijn galjoenen staan.. wees zijn vinger naar mij terwijl professor Perkamentus die naast hem stond me leek te onderzoeken voordat hij naar me toe liep.
    'Albus Severus Potter.. We zouden het allemaal op prijs stellen als je de galjoenen van deze jonge man terug zou geven.'
    Ik slikte even en voelde me nog roden worden.
    'Sorry; professor.. ik- ik heb het al uitgegeven..'
    De twee keken me maar onderzoekend aan tot Perkamentus van me weg liep en ik verward toekeek.
    'Moet ik- ik u.. volgen?' Vroeg ik twijfelens en Perkamentus draaide zich om.
    'Nou als je denkt dat het nodig is,'


    We kwamen aan in zijn kantoortje waarna Perkamentus wees dat ik moest gaan zitten, maar demonstratief schudde ik mijn hoofd en bleef staan.
    'Albus,' eigenlijk klinkt het grappig dat.. Albus mij Albus noemt. Merlin; ik kom er nu paa achter dat mijn eerste naam naar deze man is vernoemd.
    'Als je me nu kan vertellen waarom je die jongen hebt beroofd kan je gaan.'
    Ik schudde nogmaals mijn hoofd en dacht erover om deze man wijs te maken dat ik doof was. Maar helaas ben ik afschuwelijk in liegen.
    'Goed' vervolgde hij na enkele minuten.
    'Heb jij iemand die je terug moet betalen?'
    'Professor; ik denk dat u deze probleem iets te groot maakt.. het waren maar een paar galjoenen.'
    'Dus ja; is het Maikel die je bedreigd, Albus?'
    Mijn kaak viel ietswat open en geschrokken schudde ik mijn hoofd waarna ik vooe zijn bureau kwam staan waarna Perkamentus vriendelijk naar de stoel achter me knikte maar nog steeds schudde ik met mijn hoofd.
    'Hoe- uh- u heedt het verkeerd.. ik denk dat u me hebt verward met iemand anders- ik-'
    'Dat is dan duidelijk. Ik haal professor Anderling want zij had hem de laatste tijd vaak aangesproken, en dan gaan we samen kijken wat we er vor kunnen doen..'
    En met dat liep hij met een vriendelijke glimlach de kantoor uit. Gespannen schudde ik mijn hoofd; niemand mag dit weten; ik moet weg van hier voordat ze terug komen. Ik beende richting de deur toe en stopte abaurd waarna mijn blik over Perkamentus zijn bureau gleed. Zonder nog een seconde na te denken achuifelde ik met een kloppend hart er naar toe en met trillense vingers trok ik zijn laatjes open, tot ik een houd avhtige kistje vond sie ik opentrok. Het zweet barste los toen er een grote berg met galjoenen in de kist lagen en beet even op mijn lip. En uiteindelijk, alsof de duivel met me aan het spelen was gooide ik de kist weer dicht en verstopte het tussen mijn armen waarna ik gespannen de kantoor uitrende, een willekeurige gang in en liep maar eindeloos door terwijl ik op mijn ademhaling begon te concentreerde en al het schusgevoel en verdriet weg probeerde te duwen; zinder succes.


    Als Jamea Katy heeft bevrijd en ze hem verteld heeft over Albsus kun je doen dat Albus perongeluk tegen hem aanbotst en de kistje laat vallen en de galjoenen rollen dan ook eruit :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James potter

    Jachtig renden ik door de gangen en hoopte dat niemand het gehoord had wat Albus gezegd had in de grote zaal. Waarom twijfelde hij er überhaupt over of ik van hem hield of niet. Was dat niet duidelijk. Ik kuste misschien met andere meisjes maar dat is alleen om hem niet kwijt te raken. Als iemand er achter kwam zouden ze ons uit elkaar houden. Het was maar een prijs die wij beiden moesten betalen. Het was niet alsof ik van ze hield; of überhaupt mocht.
    Ik zuchtte en liet me neer ploffen tegen een willekeurige deur aan die ik plotseling voelde trillen in mijn rug. Verbaasd draaide ik me om en zag de deur trillen en toen ik open deed zag ik Kathy daar vastgebonden zitten met tape op haar gezicht. Snel stond ik op en trok zo zacht mogelijk de tape van haar mond. ‘Kath; wat is er gebeurd?’ vroeg ik verbaasd terwijl ik haar ontknoopte en ze meteen begon te tieren. ‘Jouw broertje sloot me hier op en jat mijn goudstukken. Ik denk kan je beter bij hém wezen.’ Ik fronste. ‘Kathy doe normaal; dat zou Albus nooit doen. Ik bedoel ik zie het mijzelf nog eerder doen dan hem.’ Murmelde ik het laatste zachter. Ze gaf me een stomp. ‘Ik weet niet hoe lang ik hier opgesloten heb gezeten maar ik pik dit niet. Ook al is hij nog familie van je.’ Zei ze woest. Ik slikte terwijl ze stampvoetend weg liep en net toen ik de deur weer dicht wilde doen voelde ik iets zwaars in mijn buik gedrukt worden en met een klap viel ik en iets hards op de grond wat leek alsof duizenden goudstaven op de grond vielen. Snel kroop ik wat omhoog en zag Albus op de grond liggen met een kist die half open zat met goud. ‘Albus.’ Riep ik terwijl mijn stem een octaaf omhoog ging.
    ‘Wat in merlijns naam ben jij aan het doen. Ik hoorde daarnet een vreemd verhaal van Kathy. Opgesloten en haar bestolen en om wat voor reden; Albus. En waar komt dit allemaal vandaan? Je bent echt niet wie ik dacht dat je was.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Tot mijn aller grootste ergenis botste ik tegen een menselijke lichaam aan waardoor ik het kistje liet vallen en zo ook open viel en de munten eruit rolden. Geschrokken keek ik op en zag tot mijn nog grotere ergenis dat het James was en kon al het druk niet meer aal en voelde een aantal tranen achter mijn ogen prikken.
    ‘Albus. Wat in merlijns naam ben jij aan het doen. Ik hoorde daarnet een vreemd verhaal van Kathy. Opgesloten en haar bestolen en om wat voor reden; Albus. En waar komt dit allemaal vandaan? Je bent echt niet wie ik dacht dat je was.’
    Ik schudde haastig mijn hoofd en ging met mijn handen door mijn haren.
    'Ik heb alles verpest; A-alles zo afschuwelijk verpest. Ik- ik..' ik schudde weer mijn hoofd. Ik moesr dit vertellen; maar het lukte niet. Hij gaat zo verschrikkelijk woest op mij worden. Maar nu raak ik hem kwijt. Niet alleen als de persoon van wie ik hou.. maar ook als een broer.
    'Ik.. ik-' stamelde ik maar door en een traan rolde mijn wang af. Ik kan dit niet. Alles gaat zo afschuwelijk fout; en ik heb het gedaan.
    'Verdomme..' siste ik zachtjes voordat ik voor het kistje neer knielde en al de muntjes weer terug erin schoof voordat ik weer opstond en beschaamd naar de sierlijke kist staarde.
    'Ik- ik heb dit zo erg nodig James. Alsjeblieft wees stil en- en vertel het niet door..'



    Dus hun ruzie kan nu beginnen; ik haat mezelf :Y)
    Wanneer komt het in de ochtendprofeet (: ik kan niet wachten tot James de echte waarheid krijgt te horen; wie weet gaat Albus het toch vertellen..
    Ik heb overigens zo veel ideeën om Albus te laten doen en roepen als James gemeen staat te doen tegen Alb.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘Ik heb alles verpest; A-alles zo afschuwelijk verpest. Ik-ik.. ik..ik- verdomme.’ Hoorde ik hem sissen terwijl ik een traan uit zijn oog zag rollen. Ik knielde bij hem neer om hem in een omhelzing te trekken maar in plaats daarvan begon hij alle munten weer in de kist te gooien voordat hij ging staan.
    ‘Ik- ik heb dit zo erg nodig James. Alsjeblieft. Wees stil en-en vertel het niet door..’ ik schudde mijn hoofd. ‘Denk je werkelijk dat ik dit stil kan houden; Albus. Serieus, kijk wat je gedaan hebt! Je steelt van mensen want ik neem aan dat dit niet alleen Kathy’s geld is. Begrijp je niet de ernst van deze zaak; Albus. Je moet dit geld teruggeven. Aan iedereen. Hoor je me Albus?’ ik haalde van onmacht mijn handen door mijn haar. Iedereen had zo iets van mij kunnen verwachten maar van Albus? Laat staan dat. We hebben zat geld. Pap en mam verdiende goed dus er was geen reden om te stelen. 'Dit kan echt niet. Albus.' herhaalde ik daarom mijn woorden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Hij schudde zijn hoofd waardoor ik gauw wegkeek en op mijn lip beet. Dit gaat echt verkeerd aflopen zo.
    ‘Denk je werkelijk dat ik dit stil kan houden; Albus. Serieus, kijk wat je gedaan hebt! Je steelt van mensen want ik neem aan dat dit niet alleen Kathy’s geld is. Begrijp je niet de ernst van deze zaak; Albus. Je moet dit geld teruggeven. Aan iedereen. Hoor je me Albus? Dit kan echt niet. Albus.'
    Ik schudde angstig mijn hoofd en zette een stap naar achteren waarna ik de kistje strakker vasthield.
    'James; je begrijpt het niet, ik heb het echt nodig!' Riep ik wanhopig terwijl de tijd maar door tukte en ik snel naar Maikel noest gaan met deze doosje. Ik weet niet eens of er genoeg in zit..
    'Alsjeblieft James; ik kan a-alles uitleggen maar niet nu. Dit is echt- echt belangrijk en- en het is echt niet wat je denkt dat dit is.' Zei ik en schudde weer mijn hoofd. Ik kan me geen een moment herinneren wanneer ik zo verschrikkelijk gespannen was.
    'James; geloof me nou; veetrouw me! Alsjeblieft..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    Ik zag hoe hij de kist steviger vastpakte en een pas naar achter nam. ‘James; je begrijpt het niet, ik heb het echt nodig! Alsjeblieft James; Ik kan a-alles uitleggen maar niet nu. Dit is echt- echt belangrijk en- en het is echt niet wat je denkt dat dit zo is. James; geloof me nou; vertrouw me! Alsjeblieft..’ ik schudde weer mijn hoofd en rukte het kistje uit zijn handen.
    ‘Ik geloof geen dieven.’ Ik slikte en keek weg. Begreep hij niet dat het moeilijk was om je broertje te zien stelen. Laat staan dat je nog enorm veel van hem houd ook nog.
    ‘Er is geen enkele reden waarom je mag stelen; Albus. Pap en mam hebben genoeg geld; je hebt het altijd goed gehad net zoals ik en dan doen wij al iets wat niet mag en dan ga je daarbij ook nog stelen. Wat wij dan ook hebben. Het is over. Je bent ziek; Albus en je hebt hulp nodig.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya