• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh ja dat was ik alweer vergeten. Serieus ik zeg/typ te veel mensen dat kan ik allemaal niet meer onthoudne x')

    --

    Uhm ik had dus het idee om Campbell nogal (wat hij al is) over bezitterig over George te laten wezen waardoor George verstikt door hem word ofzo x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:




    Haha, sorry moest even :Y)


    Ik kan 'm niet zien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Oh ja dat was ik alweer vergeten. Serieus ik zeg/typ te veel mensen dat kan ik allemaal niet meer onthoudne x')

    --

    Uhm ik had dus het idee om Campbell nogal (wat hij al is) over bezitterig over George te laten wezen waardoor George verstikt door hem word ofzo x')



    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Ik kan 'm niet zien.



    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)



    Jij maakt beginpost :'D( laat ze maar in een kast zitten ofzo samen omdat Campbell je niet los kon laten ofzo x'D alles is goedgekeuerd) ! enneh James gaat trouwens Albus niet volgen dus drrm post ik dat niet :'3 '

    Oh wauw volgens mij begin ik af te takelen bij beide rp's x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nouu, ik was benieuwd naar James :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Ik zwerf al de hele nacht wat rond door de school. Slapen is onmogelijk met al mijn gedachten. Het is verschrikkelijk moeilijk om de nacht en dag door te komen. Momenten dat ik echt gelukkig ben zijn er niet meer en ik ben ontzettend moe. Gapend stap ik de uilenvleugel binnen. Ik weet niet waarom, maar ik ben hier altijd als ik rust nodig heb. Dit is een rustgevende plek en ik hou van het uitzicht over het terrein. Ik loop naar mijn uitzichtplek en staar even naar het terrein. In het verleden ziet het er niet erg anders uit, maar het is ook niet hetzelfde. Hier kent niemand mij, of kennen ze mij alleen als Malfoy, niet als Scorpius. Ik haat het dat mensen mij meteen als Malfoy zien omdat ik zoveel op mijn vader lijk. Ik wil niet op hem lijken, dat heb ik nooit gewild, maar ik heb geen keuze. Iedereen probeert me de hele tijd met hem te vergelijken, maar dat wil ik niet. Ik denk terug aan gisteren. Door hem kon ik niet springen. Als ik gesprongen was, had ik nu mijn problemen niet gehad. Maar helaas ben ik niet gesprongen en ik heb er veel spijt van. Er is de hele tijd iemand die me tegenhoudt, hoewel ik het niet meer wil. Iedereen laat me erna weer alleen waardoor ik niks verder ben gekomen. Zo gaat het mijn hele leven; mensen verlaten me de hele tijd. Campbell is bang om verlaten te worden, maar hij snapt niet dat hij bij mij precies dat doet. Ik ben er niet bang voor, want ik weet dat het toch altijd door zal gaan. Ik stap op en bots tegen iemand op.
    'Sorry, ik was niet op aan het letten,' mompel ik en ik kijk wie het is. 'Pa-Draco. Sorry,' zeg ik met een rood hoofd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Langzaam opende ik mijn ogen weer en in plaats van de felle zonlicht met open armen te ontvangen, kreeg ik duisternus binnen. Verbaasd keek ik rond en merkte dat ik in een bezemkast lag- verkreukeld stond eigenlijk, samen met Campbell.. alweer. Hij lag tegen mijn borstkas aan en zijn armen leken zich om me heen gesloten te zijn. Het leek alsof hij meer en meer tegen mijn borstkas aan leunde waardoor ik bang werd om te ademen omdat ik bang werd dst hij wakker zou worden waardoor ik mijn adem in hield en me cibcentreerde op dexe oncomfortabele houding. Niet dat ik niet tegen kleine ruimtes kan maar ik kreeg de ongelofelijke neiging om mezelf heerlijk uit te gaan strekken wat nu onmogelijk was. Zo oncomfortabel, zo ongemakkelijk en nog steeds hield ik mijn adem inwaarna Iik de erge neiging had gekregen om in huilen uit te barsten. Oké, iets te overdreven, helemaal omdat ik maar met een glimlach naar Campbell staarde die engel achtig lag te slapen. Tenminste als hij me niet dood door me te pletten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Is er overigens geen Jabus meer :o want we zouden toch alleen een ruzie creëren :'o want hun verhaal was/is ook erg vermakelijk x'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Is er overigens geen Jabus meer :o want we zouden toch alleen een ruzie creëren :'o want hun verhaal was/is ook erg vermakelijk x'3


    You'll see x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Sorry, ik was niet op aan het letten. Pa-Draco. Sorry.’ Hoorde ik gezegd hebben nadat er iemand tegen mij opgebotst had. Scorpius. Ik draaide me om en glimlachte lichtjes.
    ‘Hoi Scorpius. Wat doe je hier al op de vroege morgen?’ vroeg ik toch ietwat achterdochtig gezien ik hem gister zag zelfmoord plegen. Míjn eigen zoon die zelfmoord wilde plegen. Een zoon waar ik later zo gruwelijk tegen zal zijn. ‘Zullen we- zullen we naar de Grote Zaal gaan?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Hoi Scorpius. Wat doe je hier al op de vroege morgen?’ Ik antwoord zijn vraag niet want ik weet dat ik dan enkel een boos antwoord zal geven en ik wil geen ruzie. Niet op dit moment. ‘Zullen we- zullen we naar de Grote Zaal gaan?’ Ik haal mijn schouders op. Het maakt me allemaal niet meer uit. Waar ik ook heen ga, het wordt niet beter of slechter. Het blijft hetzelfde dus zwerf ik rond, op zoek naar een plek die het beter maakt. Mijn blik gaat weer naar mijn vader. De hele tijd ben ik bang dat hij zal veranderen in de man die ik ken en niet de tiener.
    'Ik heb niet echt honger,' mompel ik. Oké dat is niet waar, ik heb de hele nacht honger gehad, maar ik wil niet naar de Grote Zaal omdat daar mensen zijn en misschien ook wel Campbell. En natuurlijk Weasley. 'Ik wil gewoon weg,' voeg ik eraan toe en ik probeer na te denken over mijn woorden. Mijn hersenen functioneren niet goed meer door het weinig slapen. Ik heb vannacht helemaal niet geslapen omdat slapen nog erger is dan wakker zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Zachtjes verliet er een kreun uit mijn mond terwijl er een warm lichaam tegen mijn bovenlichaam gonsde waar mijn armen zich achter verscholen had. Met een glimlach en nog steeds mijn ogen gesloten drukte ik mijzelf steviger tegen hem aan hoewel dat haast onmogelijk leek waardoor ik maar net mijn gezicht in zijn nek legde waar ik kusjes in plantte terwijl mijn handen vast zaten tussen George en de vloer en hoewel ze geplet leken te zijn of worden liet ik ze daar en opende langzaam mijn ogen waar ik Georges nek ontmoette waar ik kusjes op had gedrukt en aan George’ ademhaling kon ik merken dat hij wakker was. Zachtjes hief ik mijn hoofd op en drukte een kus naast zijn lippen.
    ‘Hoi.’ Fluisterde ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 11:10 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maak je geen zorgen; Linde ik denk dat binnenkort Camp je wel weer erg nodig heeft (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Ik heb niet echt honger. Ik wil gewoon weg.’ Ik schudde mijn hoofd en sloeg voorzichtig mijn arm om hem heen. ‘We willen allemaal wel eens weg. Gewoon alle problemen achter laten en door gaan maar helaas is het niet aan ons om zukken keuzes te maken.’ Ik trok moeizaam een mondhoek omhoog en kneep zachtjes in zijn schouder. ‘Kom op. Ik hoor je maag haast hier rommelen.’ Ik trok hem mee de gang op en het kasteel door richting de grote zaal waar ik hem neerzetten naast me.
    ‘Cornflakes?’


    Sorry vrij inspiratieloos voor draco :'3 misschien zo naar jouw les; Anderling? ^^

    :// wie heeft er trouwens zin in een schoolbal? xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya