• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Pottet

    Even bleef het stil en keek verbaasf naar de kleine camera die Maikel in mijn hand drukte. Even schudde ik mijn hoofd en zachtjes liet ik hem weer los en drukte mijn glinlach weg. Is het gelukt? Hebbij er zelf voor elkaar gekregen? Dexe keer niet als.. als de zwakke Albus..
    ‘Potter. Mee komen.’ ik keek gauw terug naar professor Slakhoorn die aan kwam hobbelen. Even dacht ij dat hij het tegen mijn hadz tot hij ‘James Potter' Zei en James met 'verdomme' van Ions wegkiep. Ik schudde mijn hoofd en zuchtte waarna ik 'fantastisch' mompelde en nig et de camera in mijn handen schuifelde ik ze achterna. Dit alles was te verschrikkelijk voor woorden. Ik ben er serieus helemaal klaar mee. Dit alles veranderd me ook; waarom moet ik diegene zijj die alle problemen krijgt; omdat ik "zwak" ben?
    Ik kwam aan bij de kantoortje van professor Slakoorn en zag James bog net de deyr uitstormen. Ik volgde hem en riep uiteindelijk 'James' en kwam voor hem staan waarna ik het Camers in zijn handen duwde.
    '..dit was wat je wilde- wat wij wilden..' snoof ik en keek hem maar in de ogen aan.




    Haha sorry maar ik widt niet wat ik hem moedt laten zeggen :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘James.’ Ik kon het niet laten om alleen maar bozer te worden bij Albus’ stem en net toen ik wilde zeggen dat hij weg moest gaan voelde ik iets in mijn handen geschoven worden.
    ‘..dit was wat je wilde- wat wij wilden..’ ik staarde er even naar en in plaats dat het mijn agressie zou verkleinen groeide het alleen maar waardoor ik het impulsief met een klap op de grond gooiden.
    ‘Dit is wat ík wilde? Jij was degene die er een grote drama van maakte waardoor ik weer in de problemen kom. Zoals altijd. Altijd als je weer iets fout doet word het bij míj in de schoenen geschoven.’ Woest trapte ik de camera die ik op de grond had gegooid hard tegen de muur. 'Ik wil je NIET zien; hoor je me.' voordat ik boos een hand door mijn haar haalde en weg liep. Het kasteel uit.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 23:34 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James maakt juist een grote darama van dit (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja maar Albus kan je niet boos krijgen lijkt wel :p dus dan maak ik James' maar boos x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar kan ik heen met mijn personages?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    Hij gooide de camera mrt een klap op de grond neer waardoor ik rvrn schrok maar James maar bleef aanstaren
    'Dit is wat ík wilde? Jij was degene die er een grote drama van maakte waardoor ik weer in de problemen kom. Zoals altijd. Altijd als je weer iets fout doet word het bij míj in de schoenen geschoven.’ en met dat trapte hij d ccamera tegen de muur aan.
    "Ik wil je NIET zien; hoor je me.' en rende hij van me wegz het kastelen uit. Verdoofd bleef ik staan en mijnblik schoot even naar de Camera. Even slikte ik waarna een hoop woedde, angst en verdriet zich in hun geeoonlijke plek in mijn lichaam nestelde terwijl ik nogmaals mijn stok naar het Camera uitstak.
    "Bombarda"

    'James!' Riep ik zodra ik hem ingehaald had. We stonden oo het tertein van Higwarts. Ik had al een verdomme voorgevoel dat dit jaar niet normaal zou verlopen. Janes heb ik nog nooit zo gezien; het maakt me bang, woest maar ook gekwetst tegekijk.
    'Je weet dat ik hier niet om heb gevraagd?' Riep ik naar hem en bleef op een veilige afstand staan rn stak mijn armen even open en begon stompzinnig te lachen, ook ak was er niets im over te lachen nu.
    'Denk je echt dat ik dit wilde; James? Jij was verdomme de persoon die me wijs maakte dat niemand over ons mocht weten; jij maakte er een groot probleem van en begon meer dan normaal meisjes te zoenen- voor mijn neus. JIJ was diegene die een grote drama van dit maakte en ik bang was dat je boos zou worden als je hoorde over Maikel die een foto van ons had gemaakt!'
    Ik liet mijn armen weer dalen en deed alsof ik mijn gezicht gestrest in mijj handen verborg maar ij verborg puur de ene tranen die weer achter mijn ogen prikten ennhaalden mijn handen weer weg zidra ij hetweg ggedrukt had.
    'Verdomme James; mij boeit het niet meer als die- die foto in het ochtendprofeet komt te staan; ik was meer bang dat hij teleurgesteld in mr zouu raken.'
    Ik liep naar hem toe waardoor ik vlak voor hem stond en ging verder.
    'Jij maakt je zorgen over dat jij misschien strafwerk if extra huiswerk krijgt waarbij ik nog naar Professor Slakhoorn kan gaan om te zeggen dat alles mijn schuld was wat het ook echt is; maar weet je wel wst ik meemaak? Wat ik viel, hoor en zie?'
    Met dat stak ik een vinger in de lucht en riep; 'p-probeer me een keer te begrijpen, e-een keer in mijn schoenen te staan en jr maakt me erg blij; James.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat voelt; ziet en hoort albus dan wat zo vreselijk is ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Juist; dat weet jij dus ook niet he; net als James (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter’

    ‘James!’ ik zuchtte en kneep ietwat geërgerd mijn ogen dicht. Waarom bleef hij me in vredesnaam volgen.
    ‘Je weet dat ik hier niet om heb gevraagd? Denk je echt dat ik dit wilde; James? Jij was verdomme de persoon die me wijs maakte dat niemand over ons mocht weten; jij maakte er een groot probleem van en begon meer dan normaal meisjes te zoenen- voor mijn neus. JIJ was diegene die een grote drama van dit maakte en ik bang was dat je boos zou worden als je hoorde over Maikel die een foto van ons had gemaakt! Verdomme James; mij boeit het niet meer als die- die foto in het ochtendprofeet komt te staan; ik was meer bang dat hij teleurgesteld in me zou raken. Jij maakt je zorgen over dat jij misschien strafwerk of extra huiswerk krijgt waarbij ik nog naar Professor Slakhoorn kan gaan om te zeggen dat alles mijn schuld was wat het ook echt is; maar weet je wel wat ik meemaak? Wat ik voel, hoor en zie? P-probeer me een keer te begrijpen, e-een keer in mijn schoenen te staan en je maakt me erg blij; James.’ Ik schudde mijn hoofd.
    ‘Wat wil je; wil je dat de hele wereld komt te weten dat ik mijn bloed eigen broertje aflebber. Dat we iets voor elkaar koesteren wat niet hoort; want dit hoort niet. We zijn gewoon egoïstisch bezig en als we beter ons best deden breken we mensen zoals pap niet door onze roekeloze gevoelens. Het is niet alsof jij werkelijk na aantal jaar nog van mij houd.’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Wat wij hebben betekend niks. Dit is niks en wat er is gebeurd is nooit gebeurd. Oh wee als je weer zoals altijd naar onze lieve zusje rent zodat ze mij weer bij pap en mam aan kan geven alsof ik een of andere gevangenen ben en jouw gevoelens interesseren me geen ene moer en blijf uit míjn buurt.’ Siste ik voor ik me weer omdraaide en wegliep naar Hagrids’ huisje


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Derek_Hale schreef:
    Waar kan ik heen met mijn personages?


    Je mag anders Scorpius' naar Draco sturen als je wilt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je mag anders Scorpius' naar Draco sturen als je wilt.


    Waar is Draco ergens?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    ‘Wat wil je; wil je dat de hele wereld komt te weten dat ik mijn bloed eigen broertje aflebber. Dat we iets voor elkaar koesteren wat niet hoort; want dit hoort niet. We zijn gewoon egoïstisch bezig en als we beter ons best deden breken we mensen zoals pap niet door onze roekeloze gevoelens. Het is niet alsof jij werkelijk na aantal jaar nog van mij houd. Wat wij hebben betekend niks. Dit is niks en wat er is gebeurd is nooit gebeurd. Oh wee als je weer zoals altijd naar onze lieve zusje rent zodat ze mij weer bij pap en mam aan kan geven alsof ik een of andere gevangenen ben en jouw gevoelens interesseren me geen ene moer en blijf uit míjn buurt.’ en met dat draaide hij zich weer om en liep richting hagrids huisje toe. Nogmaals prikten de tranen zich in mijn igen en wiest kneep ik ze dicht net als mijn handen die zich in een vuist balde. Al voor ik het wist liep ik Janes achterna en greep hem bij zijn schouderd om hem tegen een boom aan te drukken.
    ' "Al is het alleen broederlijk of meer, wat je wilt ik ben er voor je" jouw w-woorden, James. Wat is het nou? B-ben ik serieus maar een stuk speelgoed voor jou? Alles wat je tot nu toe tegen me hebt gezegd; mijn verdomde leven is een leugen ?' Siste ij woest en negeerde de koude windvlagen die mijn ogen maar nog erger lieten branden. Ik liet hem kis en ging met mijn handen door mijn haren waar ik naar troo en mijn ogen dichtkneep wat de gevolgen waren dwt enkele tranen die vrij kwamen. Elke traandie voorbij kwam rollen vervkoekte ik ook.
    'JIJ was diegene die dit liet beginnen, ij deed mijn best om het te behouden en dan doe jij dit, puur omdat het onmogelijk blijkt te zijn? Puur omdat iedereen zal breken?' Mijn dtem die was verheft werd wat zachter en ij deed weer een stap naar achteren om mijn armen wezenloos naast mijn kichaam te katen bungelen en ik wanhopig naar zijn schoenen staarde terwijl de tranen zich weer in mijn ogen vulden.
    'Waarom ben je überhaupt hieraan begonnen dan; James? Als je wust dat get nooit wat zou gaan worden?' Vroeg ik op een zachte toon en beet op mijnlio waarna Iik hem weer aankeek.
    'Je bebt afschuwelijk; James. Afschuwelijk om je eigen broertje verliefd op jezelf te laten maken en hem daarna op zo een manier te breken na dit alles..'
    Ik draaide me om en liep weg van hem terwijl ik big zachtjes
    'Verdomme..' Murmelde.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 0:48 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ahw' arme Albus :'3

    @ Linde verzin maar een leuke plek ^^.

    - @ sphinx wat wil je met Cage @ Generations?

    ---

    of gaan we allemaal naar Anderlings (aka Lindes) les?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 0:54 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ahw' arme Albus :'3

    @ Linde verzin maar een leuke plek ^^.

    - @ sphinx wat wil je met Cage @ Generations?

    ---

    of gaan we allemaal naar Anderlings (aka Lindes) les?


    Jeej; weer schreef je "ahw" :Y) terwijl je eerder schreef dat je het nooit meer zou gaan shrijven :'3


    Ik heb echt geen idee xq ze zijn zowat uit het verhaal verdwenen. Wat kunnen we met xe doen zodat xe weer naar voren komen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••




    Haha, sorry moest even :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••