• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Draco Malfoy

    ‘Ik heb niet echt honger. Ik wil gewoon weg.’ Ik schudde mijn hoofd en sloeg voorzichtig mijn arm om hem heen. ‘We willen allemaal wel eens weg. Gewoon alle problemen achter laten en door gaan maar helaas is het niet aan ons om zukken keuzes te maken.’ Ik trok moeizaam een mondhoek omhoog en kneep zachtjes in zijn schouder. ‘Kom op. Ik hoor je maag haast hier rommelen.’ Ik trok hem mee de gang op en het kasteel door richting de grote zaal waar ik hem neerzetten naast me.
    ‘Cornflakes?’


    Sorry vrij inspiratieloos voor draco :'3 misschien zo naar jouw les; Anderling? ^^

    :// wie heeft er trouwens zin in een schoolbal? xd


    Jeej, ja, kan niet wachten tot de schoolbal.. x'q


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Langzaam begin ik me te realiseren dat camp wakker was aanfezien hij zich dichter tegen me aan ging liggen wat maar nog oncomfortabeler were. Uiteindelijk hees hij zich wat op en drukte een kus in mijn nek wat mijn ogen even liet sluiten tot hij een kus, vlak bij mijn lippen drukte waardoor ik hem weer aankeek.
    ‘Hoi.’ Fluisterde hij zachtjes. Ik glimlachte en drukte een ongemakkelijke kus op zijn lippen om dan 'heei Camp' te murmelen.
    'Wat gezellig; iedere ochtend wakker worden in een bezemkast met jou.' Mompelde ik en probeerde wat rechtop te zitten waardoor, zoals gewwonlijk, mijn achterhoofd tegen een plank aan botste waar er een fles op mij viel. Pijnlijk wreef ik over mijn achterhoofd en staarde Campbell maar aan.
    'Het blijft gevaarlijk, om hier te slapen.' Grapte ik zachtjes en glimlachte.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    ‘We willen allemaal wel eens weg. Gewoon alle problemen achter laten en door gaan maar helaas is het niet aan ons om zulke keuzes te maken.’ Ik zucht en kijk hem niet aan. Hij laat het klinken alsof dit ontzettend normaal is. Als iedereen zich zo voelt dan is deze wereld nog erger dan ik dacht. ‘Kom op. Ik hoor je maag haast hier rommelen.’ Hij trekt me mee en ik doe geen poging tot verzet, het heeft toch geen zin. Hij is de enige die nu überhaupt met mij om wil gaan, dus ik kan maar beter niet weggaan. Hij zet me naast hem neer en ik probeer alle blikken te ontwijken.
    ‘Cornflakes?’ Ik haal mijn schouders op en kijk naar de Zwadderich-tafel. Campbell zit er niet aan en ook niet aan de Griffoendor-tafel. Voor ik iets kan zeggen gaat de bel alweer. Ik zucht.
    'Transfiguratie, toch?' vraag ik aan Draco, hoewel ik het antwoord al weet. Iedereen staat op en ik blijf zitten. In de les is Campbell natuurlijk ook. Misschien is er een kans dat ik naast hem kan komen zitten. George zit een jaar hoger, dus die heeft nu een andere les.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wabneer zullen we t bal houden dan? ^^ tenminste als linde toestemd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik stem toe hoor. Lijkt me erg dramatisch als iedereen een partner mee moet vragen ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    Uhum; George volgtgewoob de lessen met jullie aangezien hij dat ook eerder deed; was ene verandering ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Uhum; George volgtgewoob de lessen met jullie aangezien hij dat ook eerder deed; was ene verandering ^^


    Dan is hij twee keer blijven zitten. Ik heb echt het idee dat Scorpius over een tijdje George aan gaat vallen zodat die in de ziekenzaal ligt en Scorpius dan tijd heeft met Campbell (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha; dat gaat dus niet gwbeuren x') zo wel, George hibkelt de ziekwnzaal uit om Scorp een nachtmerrie te bezorgen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Haha; dat gaat dus niet gwbeuren x') zo wel, George hibkelt de ziekwnzaal uit om Scorp een nachtmerrie te bezorgen.


    Dan gaat Scorpius George vermoorden en zeggen dat het Draco was (:<

    Ik had net een hele lange rol getypt en toen faalde mijn internet en nu ben ik alles kwijt (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wie moet op wat reageren eigenlijk x') is stil hier :'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Linde no worries. Scorp word gauw weer herenigt met camp gezien george binnenkort camp gaat dumpen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik zijn lippen op die van mij waarbij ik direct mijn ogen weer sloot en deed dan ook totaal geen moeite om ze open te doen toen het spijtig te vroeg beeindigde en legde mijn hoofd weer strak tegen zijn borstkas aan. 'heei Camp. Wat gezellig; iedere ochtend wakker worden in een bezemkast met jou.' Ik slikte en toen hij wat rechtop probeerde te zitten viel er een flesj op zijn hoofd waardoor ik mijn ogen weer opendeed en mijn lichaam van zijn warme bovenlichaam af die zoals altijd naar mij leek te lonken.
    'Het blijft gevaarlijk, om hier te slapen.' Ik sloeg mijn ogen teneergeslagen neer en beet op mijn lip. Ik wist dat ik hem niet altijd hier heen kon sleuren maar ergens hoopte ik het van wel. Alleen bij hem kon ik in slaap vallen. Alleen bij hem durfde ik te geloven dat iemand van me hield en ondanks dat ik probeerde te geloven.sat hij me nooit in de steek zou laten wist ik dat ik dat nooit zou kunnen vertrouwen. 'Je mag wel in de griffoendor leerlingenkamer slapen.' Zei ik zachtjes terwijl ik met mijn vingers speelde. Ik wist dat dit een leugen was. Ik wist dat ik hem zoals iedere avond hierheen zou sleuren al zou ik ervoor op mijn knieeen moeten gaan. Ik kon niet veroorloven dat hij zou verdwijnen. Dat hij me pijn zou doen of iets dergelijks. Ik hoorde de bel weerklinken door het schoolgebouw en voorzichtig stond ik van George op en staarde ietwat omlaag omdat ik mijzelf plotseling totaal geen houding wist te geven waardoor ik maar een rare poging deed om te lachen die uitstierf in een raar geluid. 'De bel.' Murmelde ik toen maar.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wacht nog ff reageren op scorp zodat scorp strals naast camp neer kan ploffen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Linde no worries. Scorp word gauw weer herenigt met camp gezien george binnenkort camp gaat dumpen xd


    Waarom denk je dat nou nu weer x] oké je hebt nu alle rechten en redenen om dat te denken maar alsnog :'] je kan nooit weten wat er in George zijn hoofd omgaat ^^

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 9:15 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik zit hier ontzettend evil te hopen dat Cam en George ruzie krijgen. :Y)
    Kijk uit hoor, zometeen ga ik enge voodoo op George doet zodat hij het met Cam uit maakt (A)


    Spoiler alert: you will save yourself