• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunderrs

    ‘Hij gaat mij eerder oden dan dat hij jou iets aandoet; Campbell. Minpunt voor mij ook, dit..’ ik keek hem verbaasd aan terwijl hij zijn ogen van mij afwendde.
    ‘Dit bloed was niet van mij; het was van.. hem.’ Met dat drukte hij me van hem af waardoor ik ietwat te-neer geslagen op de grond bleef zitten terwijl George weer richting de kraan ging.
    ‘Ik wilde het niet het ging automatisch. Ik weet; je bent vast woest op mij; het is je beste vriend, maar niet met mij. Ik- ik kon me niet inhouden, ik wist niet wat ik deed- maar.. maar..’ hij zweeg en aarzelend beet ik op mijn lip. Ik wist dat die twee elkaar niet lagen. Daar waren het gewoon Weasleys en Malfoys voor. Eigenlijk was ik niet eens boos. Eigenlijk was ik bang en met die gedachte flitste de man die ik ooit had moeten vertrouwen weer voor mijn gezichtsveld waardoor ik mijn blik afwendde hoewel dat hopeloos was.
    ‘Sorry.’ Het klonk niet meer als Georges stem maar van hem. Ik zette een hand tegen mijn haar terwijl mijn ietwat omlaag stonden. ‘Als je niet doet wat ik wil dat je doet moet ik je straffen, Campbell. Het is kiezen of delen…’ ik slikte van de stem en voordat het me weer terug kon slepen naar mijn verleden stond ik abrupt op en liep zonder te twijfelen naar de deurknop die ik vasthield waar ik stil bleef staan met mijn rug naar George.
    ‘Ik kan dit niet, George. Ik wil niet bergafwaarts gaan en wachten tot je hetzelfde bij mij doet.’
    Ik slikte omdat ik eigenlijk niet weg wilde. Eigenlijk wilde ik bij hem blijven maar toch trok ik de deur open en verdween daarachter waar ik mijn rug tegen aandrukte en zachtjes zuchtte met mijn hand aan de deurknop.

    Draco Malfoy.

    De bel ging en meteen rende ik de gang op ik had Scorpius en George allebei niet gezien en daarnaast leek Campbell enorm afwezig en liep de lokaal uit voordat de bel ging waarna ik nog een harde bonk van een deur gehoord had. Als ik niet geweten had dat George en Campbell iets hadden en Scorpius daar heimelijk jaloers op was had ik me niet zo ongerust gemaakt. Meteen sprong ik op en renden als een van de eerste de klas uit de gangen door waar een blondharige jongen zat onder het bloed waar ik naar toe renden. Ik knielde voor Scorpius’ neer die onder het bloed zit. ‘Wat is er in vredesnaam gebeurd; Scorpius.’ Murmelde ik zachtjes en pakte hem beet en trok hem met al mijn kracht overeind. Het is maar goed dat ik aan krachttraining deed anders zou dit nooit gelukt zijn. Slepend trok ik hem voort richting de ziekenzaal die naar mijn zin veels te ver was. ‘Madame Plijster!- Scorpius is erg gewond.’ Begon ik meteen toen we binnenkwamen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 18:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Wat is er in vredesnaam gebeurd; Scorpius.' Meteen weet ik wie het is. Mijn hersenen proberen met al hun kracht te zeggen dat ik alleen wil zijn, maar het lukt niet. Ik voel dat ik mee gesleept wordt naar de ziekenzaal en iedere beweging doet meer pijn als de vorige. ‘Madame Plijster!- Scorpius is erg gewond.’ Ik voel dat ik op een bed word gelegd en iemand mijn wonden begint te verzorgen. De pijn vermindert een beetje, ten minste fysiek. Ik weet dat ik Campbell nooit meer onder ogen kan komen, laat staan George. Weer denk ik aan de keren dat ik mezelf probeerde te vermoorden. Waarom is dat me niet gelukt?
    Kracht lijkt terug te komen en ik open mijn ogen. Het licht is verschrikkelijk fel, maar het went al snel. Madame Plijster heeft dit waarschijnlijk al meerdere malen meegemaakt. Ik probeer op te staan, maar natuurlijk duwt ze me weer terug, wat nog meer pijn doet.
    'Ik-ik wil weg. Laat me gaan,' smeek ik. De pijn die ik voel gaat niet weg, maar ik weet dat ik weer kan bewegen. Ik probeer weer weg te komen maar opnieuw gaat het helemaal mis. En dan barst ik in tranen uit. 'Ik wil weg!' schreeuw ik hard. 'Waarom kunnen jullie me niet gewoon laten gaan. Ik wil hier niet zijn, ik hoor hier niet.' De tranen stromen over mijn wangen en ik klap dubbel. Ik haat dit zo erg. Mijn leven, alles. Het is een puinhoop en dat wil ik niet. Ik wil gewoon een normaal leven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik zag hem via de spiegel een hand in zijn haar xetten voordat hij zich omdraaide, zo deed ik dat ook, en liep richting het deur toe. Ik wist het; hij is woest op mij. Waarom moedt ik het ook zeggen..
    ‘Ik kan dit niet, George. Ik wil niet bergafwaarts gaan en wachten tot je hetzelfde bij mij doet.’ en met dat liep hij de deur uit die achter zich sloot. Verbaasd draaide ik me km en staarde naar de deur. Is hij niet- denkt hij dat ik hetzelfde bij hek ga doen? Ik schudde mijn hoofd. Dit was niet de bedoeling; is hij niet boos geworden dat ik Scorpius pijn had gedaan? Ik liep door de deur en zag meteen dat Campbell er tegen aan stond en kwam voor hem staan.
    'Ik dacht dat je boos op me zou worden, van dat ik Scorpius pijn had gedaan. Niet- niet dit.' Ik schudde mijn hoofd en was eigenlijk al lang al blij dat hij niet geschreeuwd had.
    'Denk je nou echt dat ik je ooit pijn zou doen Camp? Ik zou nooit iemand zomaar pijn doen.' Zei ik met een nadruk op "zomaar"
    'En jou al helemaal niet.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 20:37 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Lalalalalalala ~ ik verveel me


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik ben al bezig x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    weet je iets voor cagE? x.o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James zou toch nog proberen om ze uit elkaar te krijgen :D misschien kan hij nu een poging wagen ^^ en kan George hem slachten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    James zou toch nog proberen om ze uit elkaar te krijgen :D misschien kan hij nu een poging wagen ^^ en kan George hem slachten.


    James needs an Albus for that :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Met een schok kwam de deur in beweging en kwam George voor me staan. Ik voelde mijn wangen ietwat rood worden. Waarom moest ik ook in vredesnaam voor de deur gaan staan.
    ‘Ik dacht dat je boos op me zou worden, van dat ik Scorpius pijn had gedaan. Niet- niet dit. Denk je nou echt dat ik je ooit pijn zou dan Camp? Ik zou nooit iemand zomaar pijn doen. En jou al helemaal niet.’ Ik slikte terwijl ik naar mijn twee vingers keek die bij elkaar in zijn gevlochten.
    ‘Ik ben niet boos op jou- George. Waarom zou ik dat zijn. Ik weet heus wel hoe Scorpius’ kan zijn. Daarnaast weet je te veel van me en zoals je wilde zal ik nooit meer over mijzelf of mijn daden- mijn verleden hebben gezien je dat niet wilt horen.. maar ik denk dat er wel iets is wat je moet weten.’ Ik keek hem met grote ogen aan en ik twijfelde. Ik kon zomaar mijn haar veranderen. Ik kon laten zien wat ik werkelijk was. Ik kon laten zien dat er nog meer geschiedenis; nog veel meer zat dan wat hij wist. Voorzichtig deed ik mijn mond open en weer dicht voordat ik zenuwachtig aan mijn nek krabde. ‘ik.. ik..’ murmelde ik onzeker terwijl zijn donkerbruine ogen mij leken te doorboren waardoor ik opgaf en naar de grond weer staarde.
    ‘…ik ben goed in toverdranken.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    James needs an Albus for that :'(


    Oh ja..

    Wat is er eigenlijk gebeurt met hun twee x') ze zijn helemaal uit de rpg, net als ralf.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James komt wel terug wanneer Albus' op het schoolbal verschijnt (x verder verklap ik niks. Laat Albus maar met een knap meisje gaan ofzo :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    James komt wel terug wanneer Albus' op het schoolbal verschijnt (x verder verklap ik niks. Laat Albus maar met een knap meisje gaan ofzo :'D


    Ik kan niet meer wachten, er zijn teveel dingen die ik wil doen op het bal. Zullen we adners een tijdsprong maken, vlak voor het bal :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik kan niet meer wachten, er zijn teveel dingen die ik wil doen op het bal. Zullen we adners een tijdsprong maken, vlak voor het bal :')


    Dan moet linde akkoord gaan want ik wilde dat al toen we akkoord waren over het bal xD Campbell gaat samen met George he :p Draco gaat alleen maar gaat Ralf stalken en James gaat met ... you will see >:'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    You will see


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Spoiler alert: you will save yourself