• Wat voor opleiding doe jij?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Bij mij op school was VWO gymnasium als je of Grieks of Latijn of beide deed. En VWO atheneum als je geen van beide deed. En je had dan de eerste drie jaar zowel Grieks als Latijn en op dat moment moest je kiezen of je verder wilde gaan met Grieks, Latijn, allebei of geen van beiden.
    Maar ik doe zelf nu de Universiteit.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 12:52 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zit in het tweede jaar van het HBO.


    Take risks and conquer your fears.

    Vwo 6


    i put the fun in funeral

    Ik zit nu in het laatste jaar van mijn HBO opleiding(:


    Inspiration can hit you any time

    Als ik HBO lees dan moet ik denken aan die televisiezender. Dan spreek ik dat ook letterlijk zo uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, er zijn al best wel wat mensen van de middelbare af. Zelf ben ik dit jaar ook begonnen bij de universiteit. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vraag me eigenlijk af welke studierichtingen de mensen uit het hoger/van aan de univ nu doen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Ik vraag me eigenlijk af welke studierichtingen de mensen uit het hoger/van aan de univ nu doen. ^^

    Ik doe Engelse taal en cultuur aan de Uni ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Amidala schreef:
    Ik vraag me eigenlijk af welke studierichtingen de mensen uit het hoger/van aan de univ nu doen. ^^


    Taalwetenschappen. Ik word opgeleid tot bèta+. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    3e jaar MBO.


    I live for the applause, you will die for it.

    Square schreef:
    Wow, er zijn al best wel wat mensen van de middelbare af. Zelf ben ik dit jaar ook begonnen bij de universiteit. (:

    Ja dat viel mij ook al op!

    Amidala schreef:
    Ik vraag me eigenlijk af welke studierichtingen de mensen uit het hoger/van aan de univ nu doen. ^^

    Ik doe Social Work, op HBO niveau (;


    Inspiration can hit you any time

    Amidala schreef:
    Ik vraag me eigenlijk af welke studierichtingen de mensen uit het hoger/van aan de univ nu doen. ^^

    Ik studeer vertalen: Nederlands-Engels-Frans (vanaf volgend jaar Nederlands-Engels).


    Take risks and conquer your fears.

    Ik studeer geschiedenis


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Amidala schreef:
    Ik vraag me eigenlijk af welke studierichtingen de mensen uit het hoger/van aan de univ nu doen. ^^

    European Law School aan de RU. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hoger onderwijs ^^
    Afgestudeerd in Human Resources Mangagement.
    Nu ben ik verder gegaan met de opleiding Rechtspraktijk. Ik vond arbeidsrecht ed zo interessant dat ik me meer wilde mengen met het recht. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury