• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 0:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Ansolo schreef:
    Sorry, ik heb geen interesse (:

    Is er hier iemand? ^^


    Ikke :') maar het moet ook heel toevallig zijn als er iemand zou zijn mét interesse, maar wie weet xD.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ansolo schreef:
    Als jij het een goed idee vindt, moet je het toch gewoon doen? ^^ Don't care about the others (:

    Da's waar, maar het maakt me onzeker ):


    26 - 02 - '16

    Hallo! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @ Marjanne: het zou misschien wel leuk zijn, denk ik, maar ik zou niet weten hoe ik er heen moet gaan en ik vind mezelf te jong om er tussen te staan.

    @ Erieka: dat begrijp ik. Ik neem aan dat het over dat topic gaat over het idee van jou en je vriend. Ik heb daar ook op nee gestemd en heb uitgelegd waarom ik het niet zou lezen. Maar ik vind het een erg goed idee en vind dat je het gewoon moet uitvoeren. Het maakt me erg nieuwsgierig, maar omdat ik gewoonweg niet zo houd van dat soort dingen (ik word er wat bang van ... (': ) zou ik het niet lezen.

    Hey Yolanda! (:


    Toetsweek na de vakantie :s Waarom bedenken ze zoiets?!

    Ansolo schreef:
    @ Erieka: dat begrijp ik. Ik neem aan dat het over dat topic gaat over het idee van jou en je vriend. Ik heb daar ook op nee gestemd en heb uitgelegd waarom ik het niet zou lezen. Maar ik vind het een erg goed idee en vind dat je het gewoon moet uitvoeren. Het maakt me erg nieuwsgierig, maar omdat ik gewoonweg niet zo houd van dat soort dingen (ik word er wat bang van ... (': ) zou ik het niet lezen.


    Nee, dan snap ik het wel, maar reacties als: 'wanneer het een boek in de bieb was zou ik het terugzetten' vind ik ronduit kwetsend.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 17:53 ]


    26 - 02 - '16

    @Aline
    Hoi! :3 Hoeist?

    @Erieka
    Hmm maar als je eens kijkt: Er zijn meer positieve reacties dan negatieve. ;) En sowieso schrijf je voor jezelf. Maar als ik jou was zou ik me focussen op de positieve reacties. Je hebt namelijk toch niets aan de negatieve reacties, want die zullen jouw verhaal toch niet lezen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    @Erieka
    Hmm maar als je eens kijkt: Er zijn meer positieve reacties dan negatieve. ;) En sowieso schrijf je voor jezelf. Maar als ik jou was zou ik me focussen op de positieve reacties. Je hebt namelijk toch niets aan de negatieve reacties, want die zullen jouw verhaal toch niet lezen. (:


    Klopt ja, maar toch hakt het er gewoon diep in als mensen zo reageren. Ik ben al niet geweldig goed gezind vandaag, want ik ben voor some reason een beetje humeurig en dan is alle negativiteit vervelend. Ik ga proberen om me er overheen te zetten, want blijven piekeren erover is ook niet fijn.


    26 - 02 - '16

    @Aline Toetsweken na de vakantie zijn echt stom :(
    @Lotta Haha ik ken dat. Ik slaap ook echt mega-onregelmatig en kan met heel weinig slaap toe, maar slaap ook graag lang.
    @Erieka Kop op meid, ik snap dat het niet leuk is om zulke dingen te horen, maar laat ze hun ongelijk zien door gewoon een kick ass goed verhaal te schrijven!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Erieka, ik snap dat het niet fijn is als mensen negatief reageren, maar laat dat niet in je hoofd rondspoken. Er zijn meer positieve dan negatieve reacties, daar gaat het toch vooral om? Er zijn heus mensen die je verhaal heel leuk vinden en het gaan lezen, laat je niet in de grond stampen door die negatieve reacties. Schrijf gewoon dat verhaal, trek het je niet aan.


    16 - 09 - '17

    Escapism schreef:
    Hallo! c:


    Hey you (:


    16 - 09 - '17

    Konigsberg schreef:
    @Erieka Kop op meid, ik snap dat het niet leuk is om zulke dingen te horen, maar laat ze hun ongelijk zien door gewoon een kick ass goed verhaal te schrijven!


    Dat ga ik zeker doen, ik ga ze laten zien dat ik een goed verhaal kan schrijven (:


    26 - 02 - '16

    Sugglet schreef:
    Erieka, ik snap dat het niet fijn is als mensen negatief reageren, maar laat dat niet in je hoofd rondspoken. Er zijn meer positieve dan negatieve reacties, daar gaat het toch vooral om? Er zijn heus mensen die je verhaal heel leuk vinden en het gaan lezen, laat je niet in de grond stampen door die negatieve reacties. Schrijf gewoon dat verhaal, trek het je niet aan.


    Nou ja, ik ben blij dat er tenminste 25 mensen zijn die op 'ja' hadden geklikt bij de poll (:


    26 - 02 - '16

    Meeeeuh stomme spuitbussen. Jullie verpesten mijn cosplay!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sugglet schreef:
    (...)

    Hey you (:


    Sweetheart! :3
    Hoeist? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •