• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 0:09 ]


    Tijd voor koffie.

    @ Erieka: dat is ook niet erg aardig, maar het is toch allemaal weer erg persoonlijk. Misschien houdt ze er gewoon niet van. Je moet je eigen mening het belangrijkst vinden. Het is inderdaad erg moeilijk om de negatieve dingen niet te lezen, maar die zullen er altijd zijn :c

    @ Yolanda: hey! Het gaat goed c: Heb wel koude voeten, hahaha, maar dat is niet belangrijk xd Met jou?

    @ Margot: Ja, verschrikkelijk stom D: Het ontneemt mijn vakantiegevoel :/

    Ik ben trouwens echt heel blij: ik heb een box met vijf John Green boeken en een mooi rood notitieboekje van Moleskine :D


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Freljords schreef:
    Meeeeuh stomme spuitbussen. Jullie verpesten mijn cosplay!


    What's wrong?

    @Yolanda, goed en met jou?
    @Margot, wat leuk!


    16 - 09 - '17

    Mn mama vond het een beter idee om alles te spuiten op de kleren ipv te schilderen, dus dat heb ik dan ook gedaan, maar het vernevelt onder het papier en daardoor komt een verneveling over de patronen terecht. Ik kan wel huilen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Mn mama vond het een beter idee om alles te spuiten op de kleren ipv te schilderen, dus dat heb ik dan ook gedaan, maar het vernevelt onder het papier en daardoor komt een verneveling over de patronen terecht. Ik kan wel huilen.


    :c

    Kan je er niet overheen gaan schilderen?


    26 - 02 - '16

    Freljords schreef:
    Mn mama vond het een beter idee om alles te spuiten op de kleren ipv te schilderen, dus dat heb ik dan ook gedaan, maar het vernevelt onder het papier en daardoor komt een verneveling over de patronen terecht. Ik kan wel huilen.


    Oooh wat vreselijk. Ik hoop dat je het nog kunt oververven, zoals Erieka zegt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Konigsberg schreef:
    (...)

    Oooh wat vreselijk. Ik hoop dat je het nog kunt oververven, zoals Erieka zegt.


    16 - 09 - '17

    Echt balen van die kleding :/

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Nee, dan snap ik het wel, maar reacties als: 'wanneer het een boek in de bieb was zou ik het terugzetten' vind ik ronduit kwetsend.


    Wat een onzin reacties, het gaat niet om een boek maar om een story op Q.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat een onzin reacties, het gaat niet om een boek maar om een story op Q.

    Idd.


    26 - 02 - '16

    Ja moet je kijken. Ik baal er echt van. Het vernevelt gewoon over de hele stof, ookal heb ik het afgeplakt. De verf vindt gewoon altijd wel een gaatje. Dit is gelukkig de binnenkant, maar alsnog baal ik er van, want op mijn schouderstukken is het ook uitgelopen.



    Dat terzijde ben ik wel supertrots op mijn pijlen en mijn make-up tryout.



    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 21:20 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Ja moet je kijken. Ik baal er echt van. Het vernevelt gewoon over de hele stof, ookal heb ik het afgeplakt. De verf vindt gewoon altijd wel een gaatje. Dit is gelukkig de binnenkant, maar alsnog baal ik er van, want op mijn schouderstukken is het ook uitgelopen.



    Dat terzijde ben ik wel supertrots op mijn pijlen en mijn make-up tryout.





    Die pijlen zijn echt superfancy en je make-up is ook goed gelukt!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Thanks (bloos)
    Ik ben echt niet goed met make-up, dus dat is altijd wel even stressen voor mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Die speren zijn echt vet. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    *claimt het volgende topic*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it