• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 0:09 ]


    Tijd voor koffie.

    Mijn vriend heeft me geholpen met het bedenken van een idee voor een story. Ik hou van hem omg.


    26 - 02 - '16

    Insert_Name schreef:
    (...)
    Dankje :Y) Ik besloot deze toch maar voor die serieachternaam te kiezen.
    Aah, complimentjes werken altijd. Ik verwacht wel dat jullie eerste kind nu naar mij genoemd word.
    Anekdotes over je eigen muziek werken vaak ook. Wat bespeelt hij?


    Ghehe:




    Dude, dude, DUDE! Ik wil eerst een muziekcarriëre. Of ik ooit aan kinderen begin weet ik niet hoor Ö. Maar dan noem ik dat kind wel Insert_Username. Omdat jij dat wil. :Y)
    Lololol dat zou zo falen. :')

    Hij kan goed zingen en schijnt gitaar en basgitaar te spelen en een eigen studio te hebben en te bang te zijn om met mij te spelen omdat ie me te goed vind. Dat zei ie tegen me ma. x)
    Maar ik moet van mijn muziekdocent een bandje beginnen dus daar vind ik hem sowieso perfect voor dan. :Y) muwhaha

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 22:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hikikomori schreef:
    Mijn vriend heeft me geholpen met het bedenken van een idee voor een story. Ik hou van hem omg.


    Shipnaam voor jullie: League of Lovers, of Love of Legends.


    Tijd voor koffie.

    Insert_Name schreef:
    (...)

    Shipnaam voor jullie: League of Lovers, of Love of Legends.


    Love of Legends! I like ;3


    26 - 02 - '16

    Escapism schreef:
    (...)

    Ghehe:




    Dude, dude, DUDE! Ik wil eerst een muziekcarriëre. Of ik ooit aan kinderen begin weet ik niet hoor Ö. Maar dan noem ik dat kind wel Insert_Username. Omdat jij dat wil. :Y)
    Lololol dat zou zo falen. :')

    Hij kan goed zingen en schijnt gitaar en basgitaar te spelen en een eigen studio te hebben en te bang te zijn om met mij te spelen omdat ie me te goed vind. Dat zei ie tegen me ma. x)
    Maar ik moet van mijn muziekdocent een bandje beginnen dus daar vind ik hem sowieso perfect voor dan. :Y) muwhaha

    HAHAHA, sorry, ik bedoelde eigenlijk gewoon 'Sophie' maar Insert_Name vind ik nog beter. Sorry, ik moest even heel hard lachen.

    Supervet! Goeie jongen heb je uitgezocht :Y) Wat heb je allemaal al bij elkaar gesprokkeld, behalve Lars?


    Tijd voor koffie.

    Insert_Name schreef:
    (...)
    HAHAHA, sorry, ik bedoelde eigenlijk gewoon 'Sophie' maar Insert_Name vind ik nog beter. Sorry, ik moest even heel hard lachen.

    Supervet! Goeie jongen heb je uitgezocht :Y) Wat heb je allemaal al bij elkaar gesprokkeld, behalve Lars?


    Hahahah nu moet ík lachen. :'D


    Uuh... Eigenlijk niet veel. :C Wel had ie dus mee gedaan met Beat It en daardoor weet ik dat ie kan zingen. :Y) Hmm misschien moet ik 'm maar vragen eens gitaar voor me te spelen. Of op z'n minst samen te jammen. :Y) Misschien doet ie het dan wel, lolol.
    Oh en ondervragingen schijnt ie leuk te vinden, want hij heeft een gesprek met mijn moeder volgehouden. En dat doen niet veel mensen. Veel ''vrienden'' van mij komen niet meer naar mij toe, doordat ze het zo eng vinden dat mijn ouders altijd geinteresseerd zijn. Maar bij die ''vrienden'' thuis wordt ook totaal niet gecommuniceerd, dus daar kan het natuurlijk ook aan liggen, lol.
    Maar het is al een goed iets dat ie dat niet raar vond. En dat hij zijn geld wil verdienen in de muziek is natuurlijk ook chill. Kunnen we samen touren, hahaha. x)

    Maar ik heb 'm niet op facebook kunnen zitten, want ik kwam niet ver met alleen ''Lars''. En Specsavers hielp ook niet, en bij dat programma lieten ze geen achternaam zien. :/
    Dus ik geef 'm morgen wel mijn visitekaartje. Als ik 'm eindelijk kan aanspreken. Dat is écht moeilijk hoor, dat aanspreken! D: Vaak moet ik een collega aanspreken (ik zeg altijd netjes gedag als ik kom spelen en wanneer ik wegga. Omdat ik van hun toestemming heb gekregen er te spelen en ik beleefd ben opgevoed, lol) omdat hij dan met klanten bezig is of weg is doordat ie dan pauze heeft. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, ik vond je ouders juist heel lief, haha. Zeker je moeder! We hadden het heel gezellig samen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oh, ik vond je ouders juist heel lief, haha. Zeker je moeder! We hadden het heel gezellig samen.


    Mijn ouders zíjn ook heel lief.
    Maar dat is ook wat ik zo leuk vind aan de vrienden die ik hier op Quizlet heb: Ze zijn beleefd en vinden niet zoveel dingen raar. En dat kan ik niet zeggen van de ''vrienden'' (en ja, ik gebruik expres áltijd aanhalingstekens, omdat ik het lullig vind ze kennissen te noemen. Want we waren ooit wel vrienden). Die zijn brutaal en arrogant en vinden vreselijk veel dingen raar en willen graag heel stoer doen. Wat ze absoluut niet zijn. x) hahaha

    Maar ik weet ook niet waar het aan ligt. Ik ben in ieder geval heel blij met mijn ouders! :Y) haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jemig, wat is typen op je mobiel irritant. Zo, gelukkig weer even op de laptop.

    @Yolanda, dat hij je ouders aardig vond, zegt dan al heel wat c: Dat hij beleefd is, en nou ja, dat dat een ongemakkelijk soon-to-be-schoonouder-bezoekje scheelt. Hehe, ik zal ophouden met plagen.

    Maar hij werkt dus bij Specsavers? Helpt Google met 'specsavers lars' misschien? Of een vriend die een vriend kent die bevriend is met Lars?
    Ik begrijp wat je bedoeld, irritant lijkt me dat D: But tomorrow is going to be thé day. Lars-day!


    Tijd voor koffie.

    Ik heb 'lars specsavers' opgezocht, uit pure nieuwsgierigheid. Ik heb al een foto van Lars Mikkelsen (Charles Augustus Magnussen) en een Jack Sparrow foto.


    Tijd voor koffie.

    Hoi! Hoe gaaaaat het hierzo?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hoi! Hoe gaaaaat het hierzo?


    Goed. goed ;3
    Alleen een beetje moe. Dus ik ga zo naar bed ;3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Goed. goed ;3
    Alleen een beetje moe. Dus ik ga zo naar bed ;3
    Heel verstandig haha.Leuk idee had je trouwens, ik hou wel van dat soort verhalen :3 En leuke vriend heb je ook dat hij je zo op ideeën brengt haha.


    Life is hard and then we die

    @Sophie
    Hahaha ik ben wat geplaag gelukkig wel gewend. En ik doe het zelf natuurlijk ook, dus pas maar op. Ik plaag terug! :Y)
    Google hielp mij ook niet echt nee.... Geen idee wie die eerste Lars is die jij zegt, maar na even googlen zie ik al dat dat 'm niet is. En Jack Sparrow had eigenlijk ook best chill geweest maar dat is 'm natuurlijk ook niet. :'D hahaha
    En nee. Ik ken niemand die hem kent, helaas. :/ Ik zal morgen wel zien of ikde kans krijg 'm aan te spreken, en zo ja; hoe dat dan afloopt. :Y) Sowieso ga ik dan een dikke lap tekst hier neer typen mocht ik hem hebben aangesproken. Hahaha x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Heel verstandig haha.Leuk idee had je trouwens, ik hou wel van dat soort verhalen :3 En leuke vriend heb je ook dat hij je zo op ideeën brengt haha.


    Thank you (:
    Ik ben ook erg blij met hem. Hij is een schat


    26 - 02 - '16