• De stelling van deze week luidt:
    De eetstijl van vegetariërs zou strenger in de gaten gehouden moeten worden door dokters.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee, dat moeten mensen die vegetarisch eten zelf weten. Eigen risico en vaak weten zij meer over voeding dan mensen die niet vegetarisch eten. Wel moeten zij ten alle tijden advies kunnen krijgen van een dokter over hun leefstijl.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben zelf al 6 jaren Vegatier. Ik eet elke dag groenten en eiwitten. Ik wordt niet door dokters gecondoleerd. Wel krijg ik inderdaad een aantal stoffen niet binnen. Ik ben sneller duizelig en moe. Maar dit weerhoudt mij er niet van om te stoppen met Vegetarisch eten.


    I believe that Kindness can Save the World

    Als je zoals mij zou eten (ik eet vegetarisch) dan zouden ze dat wel moeten doen haha, want ja ik ben er eerlijk in ik eet niet zo gezond.. Het zou opzich voor mij wel helpen als iemand daarin een beetje helpt.

    oneens

    ik ben al 2 jaar vega,heb geen problemen mee alleen als ik op kamp ga,maar iemand heeft me er op gewezen dat er vitamine pillen speciaal voor vega's zijn die kan je halen zonder recept.door vegavlees krijg ik altijd gwn mijn vitamine binnen dus dokters zijn echt niet nodig

    Nou vind ikzelf het moeilijk om hier op te reageren... Ik ben nou eenmaal geen vegetariër
    Maar volgens mij is het helemaal niet nodig dat iedereen die vegetarisch is goed in de gate moet worden gehouden. Alleen als mensen echt problemen hebben dan wel.
    Nu weet ik dus niet helemaal hoe het zit met vitamines en al die dingen.. maar is het niet als je gewoon zorgt dat je genoeg vleesvervangers binnenkrijgt en ook nog gewoon normaal eet dan is er toch niets aan de hand.... (of zit ik er nu echt COMPLEET naast??)


    It's for those who dare to fucking dream

    Ik ben zelf niet zo bekend met vegetarisch zijn en wat er allemaal bij komt kijken (vleeseter over here, haha) dus ik ben niet de uitgerekende persoon om mijn mening te delen, maar ik vind alleszins dat vegetarisch zijn, zeker pass4sure 200-120 - braindumps
    nu daar steeds vaker voor gekozen word, op een veilige en gezonde manier moet kunnen gebeuren. Ik heb geen idee in welke mate dat nu al het geval is , dus kan ik geen eens of oneens kiezen. (Ik zou wel research willen doen, maar het is zes uur 's ochtends, dus voorlopig nog even geen research. ^.^)

    Vegetariërs kiezen er zelf voor, dus als er wat met ze is - is het hun eigen schuld, mits ze medische problemen hebben alvorens ze vegetarisch werden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.