• Deze RPG gaat over kinderen op school (pubers ;) ) die - als ze het willen- in een bepaald dier kunnen veranderen. Iedereen heeft een ander dier.
    Het gaat dus iver hun leven op het internaat. Er zitten minimaal 7 kinderen op het internaat en minimaal 3 daarvan kunnen in een dier veranderen.
    Er moeten ook normale mensen zijn. De begeleiders worden niet door iemand gespeeld, behalve als je dat heel graag wilt. De soort dier mag je zelf bepalen, je mag ook in meerdere dieren veranderen: maximaal 3. Magic Animals sorry ik heb hem nog niet helemaal onder de knie met die q in dat schrijfbalkje, dus gewoon even op topic klikken en dan zie je het :)

    Regels

    • als je een dier bent praat je zo: hallo, alles goed?
    • om 8 uur staan de kinderen op en om 10 uur moet het licht uit zijn
    • als je niet serieus doet word je uit het topic gezet en komt er een nieuwe rol vrij
    • alleen Fiance maakt nieuwe topics aan
    • minimaal 50 woorden(graag meer. Liefst boven de 100 maar dat moet niet persé
    • als je langer dan twee weken niet reageerd dan zet ik je er ook uit, heb je er een goede reden voor: zeg dat dan, dan regel ik het even
    • je mag maximaal 3 personages besturen

    Meiden onder de 12
    Lilly Smith 9 salamander en cavia - MusicAndPeace
    Lissie Welz 8 geen dier Seto


    Jongens onder de 12

    Toby Welz 8 hert Seto


    meiden 12 tot en met 21
    Fauna Houselove 13 poolvos - Fiance
    Brooke mcAllister 16 zwaan dolfijnStoryWriterx
    Hope Woodward 18 sneeuwuil, direwolf, paard - LadyStark
    Reservering Luna2013
    Robin Noa Lorde 15 vos roodborstje - AsshiexIrwin
    Noa Smith 17 paard kolibrie en vos - MusicAndPeace
    Ivy McKall 19 spin, konijn en ekster - Fiance
    Davina Woodward 17 panter dolfijn hybrid LadyStark



    jongens 12 tot en met 21
    reservering Luna2013
    Anderson "Andy" Steven "Steve" DePorto 19 wolf - Lensherr
    Kieren Evans 17 tijger adelaar fret CrazyM0f0x
    Tony dePorto 17 wolf Lensherr
    Frank Winters 19 panda AlphaFox
    Ikaika Tundra 16 orka gerbil zwarte panter Ninuturu
    -


    begeleiders(mensen die er dus werken)???



    KAMERGENOOTJES
    MEISJES
    Lilly Smith EN Lissie Welz
    Fauna Houselove EN Brooke McAllister
    Hope Woodward EN reservering Luna2013
    Robin Noa Lorde EN Noa Smith
    Ivy McKall EN Davina Woodward

    JONGENS
    Toby Welz EN reservering Luna2013
    Andy DePorto EN Kieren Evans
    Tony DePorto EN Frank Winters
    Ikaika Tundra

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 16:49 ]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Fiance


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    (Alvast MT)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (Wat betekent mt ook al weer? Ik vergeet het steeds. Iets van mijn topics of zo? Dat je het in jou topics hebt staan???)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    [Jup betekent mijn topics ;) Mijn lijstje komt waarschijnlijk morgen, ik ben er vandaag aan begonnen maar heb em niet afgekregen]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    [MT]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Magical Topics


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn Topics (En hoe beginnen we?)


    A horse of course

    [ik denk dat we beginnen met eh... Maandagochtend 7:00 en iedereen moet opstaan? Gwn normaal beginnetje.
    En P.S. ik heb ook een praattopic aangemaakt. Misschien kunnen we dit daarin bespreken? Ik begin zometeen en post iets]


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    [ oh ja, enne... Iedereen deelt een kamer. Ik zet zometeen bovenaan wie bij wie slaapt ;)]
    Ivy McKall

    Piep,piep,piep! Grommend sla ik de wekker uit. Zeven uur. Een nieuwe dag in een gekkenhuis vol met dieren. Ik kom overeind en staar in de kamer.
    Over de jaren dat ik al in dit internaat zit, heb ik dieren meegenomen en opgelapt. Als ze willen hou ik ze hier. Ik heb drie egels, twee konijntjes, een parkiet, drie spinnen waarmee ik het goed kan vinden(maar die zitten in een kooi zodat niemand ze dood kan slaan) en ik heb een slang(niet giftig). Zuchtend sta ik op en loop ik naar mijn kast. In de onderste lade zitten mijn slang en mijn spinnen. Bovenop de kast zit de rest. Wat moet ik vandaag aandoen? Ik voel om mijn nek. De ekster aan mijn ketting hou ik vast. Mijn cadeautje van papa voor hij me naar dit huis stuurde toen ik 11 was. Oké wereld, kies wat ik aan moet doen!
    Geen jurk die uit de kast viel als teken dat ik hem aan moest doen. Ik zucht en trek er een jurkje uit met een riem. Ik gooi de spullen op mijn bed en verander in een spin. Langzaam loop ik naar de-vanaf mijn positie- gigantische kast om in de onderste lade te klimmen.
    'Hey, goed geslapen?' Wij, kinderen van het internaat, waren dieren. We konden met ze praten en ze antwoorden ook nog.'Neeeee ik ben zzzooooooooooow moe Ivy...' 'Slaap maar verder. Jullie hebben tenminste geen les. Bofferds...' Zei ik en klom weer uit de la. Ik veranderde weer in een mens.


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Anderson "Andy" Steven "Steve" DePorto



    Mijn wekker gaat af, en ik schiet overeind in bed, waarna ik hem afzet. Ik kijk opzij en zie dat mijn kamergenoot, Kieren, nog slaapt. Ik grijp mijn kussen vast en smijt het voorwerp naar zijn bed. Het kussen landt op zijn hoofd. "Wakker worden.' Snauw ik hem chagrijnig toe, terwijl ik uit bed stap. Kieren mompelt nog iets onverstaanbaars naar me, maar ik negeer het. Ik open mijn kledingkast en zoek tussen mijn netjes opgevouwen kleren naar mijn outfit voor vandaag; een spijkerbroek, een camouflagegroene blouse en een paar oude, afgetrapte allstars. Ik sjok naar de badkamer en spring onder de douche, en niet veel later loop ik door de school met mijn half-overleden rugtas, die zoals altijd trouw aan een van mijn schouders hangt . Langzaam maar zeker kom ik dichter en dichter bij de eetzaal. Eenmaal daar aangekomen plof ik ergens in een hoekje neer. Ik trek een paar boeken uit mijn tas en begin het laatste beetje huiswerk dat ik nog over heb te maken. Één voor één druppelen de andere kinderen van het internaat de eetzaal binnen. Jong, oud, allemaal zitten ze bij elkaar, behalve ik. Niet dat het me wat uitmaakt. Ik hou van afzondering. Dan kunnen andere je tenminste niets aandoen, en andersom ook niet. Ik keek op toen ik ineens een stoel aan mijn tafel naar achteren hoorde schuiven.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 16:08 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kieren Evans


    Een kleine strook licht viel zijn kamer binnen. De strook was er al een tijdje omdat de zon altijd een plek bij het gordijn vindt waar hij door kan breken, maar Kieren ergerde zich er niet aan, Hij was er immers al aan gewend aangezien het rond deze tijd elke dag hetzelfde verhaaltje was. Het gene waar hij nog niet aan gewend was, en waar hij ook nooit aan zal gaan wennen, liet hem wel ontwaken uit zijn droomloze slaap: De wekker. Hij besloot om de wekker gewoon te negeren, één keer te laat komen kon vast geen kwaad... Helaas dacht Andy er anders over. Hij gromde even en mompelde iets in de trant van: '' Moet dat nou..?'' Erg verstaanbaar was het niet. Toch draaide hij zich nog even naar zijn andere tijd, om een poging te doen tot nog vijf minuten rust. Uiteindelijk krabbelde hij maar overeind, want het is en blijft school. Het is beter voor hem als hij niet direct in de problemen komt. Hij strekt zich uit en staat moeizaam op om zich vervolgens aan te kleden. Hij trok een simpel zwart shirt aan en trok eroverheen een rood geruite blouse die hij openhield. Verder droeg hij een simpele spijkerbroek en zijn Vans. Nadat Andy uit de badkamer kwam, nam hij zelf de badkamer in beslag om zichzelf even snel op te frissen. Zijn voorkeur voor douchen gaat uit naar 's avonds. Zo'n vijf minuten later was hij ook klaar in de badkamer. Hij liep de kamer door richting de gang om naar de ontbijtzaal te gaan. Het was nog niet zo heel druk in de eetzaal, dus hij had genoeg keuze voor een plek. Uiteindelijk nam hij plaats bij een van de ramen, wie bij hem zou komen zitten ziet hij vanzelf wel.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 16:24 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    [Mon Topieks]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ikaika Tundra
    Ik word wakker van een luide piep en geknabbel aan mijn oor, ik sla in die richting en schuif een bolletje vacht van mijn hoofd af, van schrik zit ik gelijk overeind in mijn bed, ik kan nog net een zwart lichaam zien weg schieten onder mijn kast. Ik wrijf in mijn ogen en laat een diepe zucht horen, ik wist dat er een rat in mijn kamer leefde, maar dit was de eerste close encounter die ik met hem had, ik had hem eerder geprobeerd te lokken met cake en ei, maar toen was hij niet gekomen. Ik wrijf een druppel bloed weg van mijn oor, dat gaatje zou binnenkort wel weer dichtgaan, nog voor mijn wekker af gaat doe ik hem uit.
    Ik stap uit bed en rek me uit, nee, het was echt veel te vroeg.
    Met nog een diepe zucht trek ik mijn kast open en pak ik er wat random kleren uit die lekker zitten, ik eindig met een zwart vest en trek de capuchon over mijn hoofd. Ik heb nog geen kamer genoot, en ergens vond ik dat ook niet echt erg, ik had van de rat al genoeg last, en ik zou ook niet willen dat mijn kamer genoot de rat zou proberen te vermoorden of vergiftigen, want ergens was het wel een leuk beest.
    Ik wrijf nog even over mijn gezicht en onder mijn ogen voor ik mijn kamer uit ga, ik loop in een rustig tempo naar de kantine en roep luid 'GOEDEMORGEN' naar iedereen als ik de kantine kom, dat was zowel expres om mensen te pesten die een ochtend humeur hebben en omdat ik het gewoon een goede ochtend vind.
    Ik ga zitten aan een random lege tafel, puur omdat ik niet tegen iemand wil praten als ik bij iemand anders aanschuif, ik krijg al een rood hoofd bij de gedachte.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Hope Caola Elijah Woodward.
    " Eternity is an awfully long time.."

    Met een boze grom staat Hope op uit bed, ze vond het maar niks dat ze al zo vroeg op moest staan. Snel doet ze een paar random kleren aan die ze over de stoel ziet hangen. Een simpel wit topje, zwarte blazer en een zwarte leren broek. Haar haren liet ze los, na deze even snel uitgekamt te hebben en schiet snel een paar High heels aan. Haar kamergenote had ze vannochtend niet gezien, dus besloot ze maar gelijk naar de kantine te gaan.
    Geïrriteerd kijkt ze naar Ikaika als die luid goedemorgen roept, en dan kan Hope het niet laten om zelf wat terug te zeggen. " Zeg waarom ga je niet alleen in een hoekje zitten, en ons met rust laten. Het is ochtend, niet vakantie!" Met een brom laat ze zich naast Kieren neerploffen. " Goede - ach laat dat maar. Morge, Kieren." Bromt ze en legt haar hoofd in haar handen. "Ik heb haast niet geslapen, het was volle maan en mijn hoofd bonkt als.. je weet wel. Heb je Davina nog gezien? Sinds vannacht toen ik haar heb aangevallen per ongeluk niet meer."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Davina Woodward.

    De hele nacht had ze buiten geweest. Haar zus - Hope - had haar verwond toen ze allebei in een dier waren veranderd. Hope in een wolf, en zijzelf in een Panter. En katachtige en hondachtige gaan nou niet geweldig samen, ook al waren ze zussen. Snel liep ze door de gangen, proberend om de mensen die geen dier waren niks te laten zien van de enorme wond die de poot van Hope had achtergelaten. Eenmaal in haar kamer, zag ze Ivy. Binnemonds vloekte ze, omdat ze zichzelf wel op kon lappen. Snel pakte ze een zwart shirt, dat een beetje wijd viel en niet tegen de wond zou gaan plakken. Zonder een woord deed ze het witte, doorgebloede shirt uit en gooide die in de wasmand, in de spiegel keek ze naar de wond. Het waren duidelijk klauwen en het liep van haar schouder tot haar onderrug door. Haar zus had haar goed te pakken gekregen. Snel zette ze de douche op lauw-water en hield de kraan bij haar rug, haar kleding werd nat, en het prikte ontzettend dus na een korte pijnlijke gil besloot ze maar gewoon om zich snel om te kleden. Haar shirt kleefde aan de wond en ze moest als ze liep de pijn onderdrukken. "Hey.. Ivy.. Goedemorgen.."


    Yeah, and people in hell want Slurpees.