• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Brrrr, heb 't koud en ben doodop. Misschien moet ik weer in mijn of die van mijn ouders bedje gaan liggen en gaan lezen met de radio aan.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 20:44 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Drama Queen...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik raak iedereen kwijt. De laatst overgebleven binnenkort waarschijnlijk ook. Depressie keert terug en ik zie niets meer zitten. Geen idee wat te doen. Is het zo erg als ik mijn mening geef mensen, loop aub niet meteen bij me weg. Ik leef in een vrij land maar geen enkele normale uitspraak word gewaardeerd door mijn vrienden en vriend.


    I'd love to change the world.

    Alone


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben moe srsly.


    26 - 02 - '16

    Inge. Slaap. Het is niet zo moeilijk als je het steeds voor jezelf maakt. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh. Mijn buik is leeg en doet daardoor pijn. Maar ik wil nog 2 uur slapen voordat mijn wekker gaat. Pff :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het eerste berichtje dat ik heb als ik wakker word is van jou...moet ik blij wezen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is gewoon te vroeg om in de bus te zitten op weg naar stage :c


    26 - 02 - '16

    Headache again, great


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Verdomme, verdomme, verdorie, en ik had me er zo op verheugd.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben zo blij dat ik via Twitter in contact ben gekomen met een Nederlandse Thatter, ze is zelfs maar twaalf dagen jonger dan ik. Ik heb dus én een Thatter gevonden én ook nog iets iemand die dezelfde leeftijd heeft. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wanneer vind ik mensen waar ik werkelijk mee op kan schieten?


    I'd love to change the world.

    Ik wil je zien...en ik wil afstand. Godver word echt in tweeën gescheurd zo.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik wil je zien...en ik wil afstand. Godver word echt in tweeën gescheurd zo.


    Waarom geniet je niet gewoon van hetgeen dat nu is? Er hoeft niet perse meer te komen, gewoon kijken naar het hier en nu.


    Your make-up is terrible