• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zal ik Gibbs terugnemen, of toch DiNozzo?
    Gibbs is The Boss, but DiNozzo... Hmm difficult choice.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik schiet weer in de fangirl-modus en dat simpelweg door het weten van de titel van de nieuwe single van Take That: 'These Days'. Het scheelt maar twee letters met het liedje van Avicii met Robbie Williams: 'The Days'.
    Dit kan geen toeval zijn...

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 23:11 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat een kutweek


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog tien minuutjes en ik ben 19... o-o


    Caution first, always.

    Doc schreef:
    Nog tien minuutjes en ik ben 19... o-o


    Gefeliciteerd!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik stapte op mijn fiets, voel ik opeens iets kouds tegen mijn been. Mijn hele panty was aan de achterkant dus kapot gegaan., zo erg dat ik wel een nieuwe aan moest doen dus terug naar binnen moest gaan. Hierdoor heb ik dus mijn bus gemist. Een probleem, ik heb vandaag maar twee uur lez en mijn bus komt om het uur. Wat betekend dat ik de eerste les sowieso ga missen. Ik twijfel zo erg of ik wel of niet naar school moet gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Ik stapte op mijn fiets, voel ik opeens iets kouds tegen mijn been. Mijn hele panty was aan de achterkant dus kapot gegaan., zo erg dat ik wel een nieuwe aan moest doen dus terug naar binnen moest gaan. Hierdoor heb ik dus mijn bus gemist. Een probleem, ik heb vandaag maar twee uur lez en mijn bus komt om het uur. Wat betekend dat ik de eerste les sowieso ga missen. Ik twijfel zo erg of ik wel of niet naar school moet gaan.



    Als.het geen.belangrijk vak is zou ik gewoon niet gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn hart klopt nu al abnormaal snel omdat ik je vanmiddag tegen 16.45 weer ga zien (cat) geez Jo doe effe normaal.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ziek D:


    wat was dit ookalweer

    Gewoon twee uurtjes eraan werken en ik heb die deelvraag af. Dan kan ik 'm naar E. sturen om te kijken wat zij vindt en kan ik beginnen aan de volgende deelvraag op de planning. Ik moet echt nu aan de slag, want mama wou vanmiddag met mij de laatste aflevering kijken van Flikken Maastricht kijken en beginnen aan het nieuwe seizoen van downton Abbey. Daar heeft ze zich op verheugd en dan moet ik haar niet laten zitten. Waarom ben ik zo afleidingsgevoelig? Of denk ik dat alleen maar en zit het tussen mijn oren? Oké, ik ben afleidingsgevoelig, maar is dit niet gewoon luiheid? Waarschijnlijk. En dat is lullig voor mama. Well, let's get this shizzle done.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ugh, ik vond HTML leuk, maar het word steeds kutter en kutter...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Man oh man, dat was wel even door de zure appel heen bijten. 8D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Meeeh, ik wil je die ringtone sturen en ik wil graag die andere van jou krijgen. Waarom lukt het dan niet? (cat)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het was weer ff kort. Maar wel weer heel leuk. And those hugs... fuck.
    Zondag hebben we de hele dag :Dq


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Good to see you don't miss me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered