• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Er is echt iedere vrijdag iets waardoor ik je niet kan spreken. Vind ik niet leuk hoor! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De wifi ligt er uit op de profielen, maar dat ligt aan mijn internet thuis, daar zit hier nu een probleempje idk hoe dat kan. ./


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oh yeah, lees net dat er een derde seizoen van Under the Dome komt! Gaaf! (yeah)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eauton schreef:
    De wifi ligt er uit op de profielen, maar dat ligt aan mijn internet thuis, daar zit hier nu een probleempje idk hoe dat kan. ./

    Nee, daar heb ik ook last van. ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Nee, daar heb ik ook last van. ;c
    Hmm, dat is raar. Heb jij ook Ziggo? Zoja, dan kan 't daaraan liggen en is mijn pa op niets boos geworden. (x

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 18:56 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)Hmm, dat is raar. Heb jij ook Ziggo? Zoja, dan kan 't daaraan liggen en is mijn pa op niets boos geworden. (x

    Ik heb ook Ziggo, geloof ik. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik heb ook Ziggo, geloof ik. :Y)
    Haha, stoute Ziggo. (;
    Waarschijnlijk is het dan weer zo'n storing, hopelijk is 't snel opgelost. (Ben ik blij dat ik niet de enige ben.)
    Meeh, het is vervelend en alles, serieus álles, loopt vast. :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mijn profiel heeft een make-over gekregen en voor nu ben ik er tevreden mee! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    @ ^jullie 2 boven mij

    Wij kregen gisteren nog een mailtje dat we vandaag helemaal géén internet zouden hebben.
    Maar tóch hebben we internet, so that's pretty weird. Maar Ziggo schijnt weer eens met vanalles bezig te zijn, lol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    @ ^jullie 2 boven mij

    Wij kregen gisteren nog een mailtje dat we vandaag helemaal géén internet zouden hebben.
    Maar tóch hebben we internet, so that's pretty weird. Maar Ziggo schijnt weer eens met vanalles bezig te zijn, lol.
    Ooooh, dat verklaard 't.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hopelijk ziet hij één van mijn tweets. Ik begin namelijk aardig wanhopig te worden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    En ik heb gelijk al geen zin meer om er aan te werken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oké, laat dan maar hè? Ik kan er maar beter helemaal mee kappen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb zin om heel veel Doctor Who te kijken met heel veel eten.


    Your make-up is terrible

    Omg, omg, er is in Nederland een studie paleontologie! :'D
    Gezien mijn oude en nog steeds enigszins aanwezige obsessie voor dino's moet ik maar eens op onderzoek uitgaan of dat wat voor mij zou zijn :Y)


    Stenenlikker