• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wist helemaal niet dat Nori tot de rode algen behoord. Ik dacht altijd bruin algen...(cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat is hier aan de hand in godsnaam? Politie voor de deur en nu moet ik kleren inpakken en ze komen mij ophalen?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ryouta schreef:
    Wat is hier aan de hand in godsnaam? Politie voor de deur en nu moet ik kleren inpakken en ze komen mij ophalen?


    Wutt?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryouta schreef:
    Wat is hier aan de hand in godsnaam? Politie voor de deur en nu moet ik kleren inpakken en ze komen mij ophalen?

    What? D:


    Your make-up is terrible

    Ik ben aangenomen bij het VAVO! *O*

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 17:18 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ryouta schreef:
    Wat is hier aan de hand in godsnaam? Politie voor de deur en nu moet ik kleren inpakken en ze komen mij ophalen?


    Oh my...why? O.o weeeiiiiirrrd....

    Meereen schreef:
    Ik ben aangenomen bij de VAVO! *O*


    Gratz :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Voor degene die hier met WTF reacties aankomen. ja ik zit ook zo. En het was niet de politie maar mijn ouders die vroegen om kleren in te pakken hoor ^.^ Nou ja deze situatie is ook al fuckt up.
    Politie kwam lang de deur. Zijn binnen geweest en nu weer weg. Ik had mijn ouders gebeld en die hebben gezegd dat we kleren moeten inpakken en dat we klaar moeten staan. Ik wist niet dat mijn leven een actiefilm was. :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ryouta schreef:
    Voor degene die hier met WTF reacties aankomen. ja ik zit ook zo. En het was niet de politie maar mijn ouders die vroegen om kleren in te pakken hoor ^.^ Nou ja deze situatie is ook al fuckt up.
    Politie kwam lang de deur. Zijn binnen geweest en nu weer weg. Ik had mijn ouders gebeld en die hebben gezegd dat we kleren moeten inpakken en dat we klaar moeten staan. Ik wist niet dat mijn leven een actiefilm was. :']



    Jullie moeten dus allemaal mee? Misschien is het gewoon een evacuatie, maar het klinkt naar.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    No. I'm not doing fine.


    help

    Meh.


    Your make-up is terrible

    Meh, hopelijk gaat het goed morgen. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    Meh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    Meh.


    26 - 02 - '16

    Ryouta schreef:
    Voor degene die hier met WTF reacties aankomen. ja ik zit ook zo. En het was niet de politie maar mijn ouders die vroegen om kleren in te pakken hoor ^.^ Nou ja deze situatie is ook al fuckt up.
    Politie kwam lang de deur. Zijn binnen geweest en nu weer weg. Ik had mijn ouders gebeld en die hebben gezegd dat we kleren moeten inpakken en dat we klaar moeten staan. Ik wist niet dat mijn leven een actiefilm was. :']


    Huw, maar waarom moet dat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo erg klaar met mezelf de laatste tijd, argh.


    wat was dit ookalweer