• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Oh nee; bad idea- George. serieus.. omg x.o' dit word massive drama dan want Camp die rolt zichzelf er uit zo en zo xd


    Ik weet dat ja, ik vind hrt ook een bad idea van george, maar hij weet het toch niet ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik weet dat ja, ik vind hrt ook een bad idea van george, maar hij weet het toch niet ^^


    Dit word dan de grootste ruzie van Cam en George ooit x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley
    'En ik vertrouw erop dat dat ook zo blijft; Fred.' Hij glimlacht en ik probeer te grijnzen. Vroeger wist ik precies wat hij dacht, nu kan ik enkel gissen. Het is moeilijk om hem zo te zien en te weten dat het nooit meer zo zal zijn. 'Heei; Fred. Kunnen we Ralf zijn verjaardag niet in het ziekenzaal houden; waar Campbell ook bij kan zijn?' Ik kijk George lachend aan.
    'Dat is het! Ik vraag wel aan hem of hij op Cam wil letten aangezien jij... Strafwerk moet maken bij Snape. Ja, dat is geloofwaardig. Volgensmij moeten we nog strafwerk maken bij Snape.' Ik grijns en begin naar de Grote Zaal te rennen. Daar zie ik Ralf. Ik knuffel hem.
    'Het spijt me echt heel erg maar ik moet samen met George strafwerk maken. Snape vindt ons niet erg aardig.' Ik kijk hem aan alsof ik het heel jammer vind, wat ook zo is, want ik kan niet bij hem zijn. 'En eigenlijk wil ik je ook wat vragen. Campbell is vanochtend wakker geworden en George wil hem liever niet alleen laten. Wil je een beetje op hem letten en kijken of alles goed gaat enzo?' vraag ik en ik kijk hem vragend aan. Hopelijk pakt hij het lokaas en blijft hij bij Campbell, dan kan ik een geweldig feest voor hem plannen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hoe kan je een feestje plannen... in een ziekenzaal.. een verassingsfeestje voor ralf.. als ralf in de ziekenzaal zit bij een depressieve campbell en een boze draco.. jullie zijn de slechtste party planners ever...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha het zijn Fred en George, die krijgen het wel voor elkaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Je bedoelt de enige die jou ziet zoals jij jezelf ziet. En Georges leven ligt niet in jouw hand, maar in de mijne. En ik leef ook niet meer lang als ik hierin faal. Iedereen probeert je te helpen Cam, maar iedereen doet het op zijn eigen manier. En hoewel sommigen pijnlijker zijn dan de anderen, zijn ze allemaal goed bedoelt. Als je je ogen opent zie je pas hoeveel mensen er zijn die om je geven. George houdt van je, geloof me. Ik kan het zien. Hij is alleen bang dat jij hem niet toelaat.’ Ik keek hem in zijn gezicht aan terwijl zijn ogen anders naar me keken als zostraks. Net zoals zijn woorden. Ze klonken anders alsof er een jaloezie heerste jegens mij die ik niet kon begrijpen. Zeker niet bij dé Draco Malfoy. Zoon van Lucius Malfoy.
    ‘Je bent jaloers op me. Ik zie het aan de manier op hoe je kijkt en hoe je tegen me praat. Hoe kan je in vredesnaam jaloers op mij zijn. Ik doe een sport die ik totaal niet leuk vind- althans niet meer zoals vroeger. Mijn leven voelt aan alsof ik continu aan het verdrinken ben in het ijskoude water wat pijn doet. Wat me verstikt waardoor ik mijn adem inhoud tot ik het los laat en opgeef en het net zoals een slecht spelletje eindeloos door blijft gaan terwijl ik iedere keer mijzelf zwakker voel worden. Iedere keer meer leger. Meer eenzamer. De mensen die buiten staan.. wachten op een handtekening van mij die houden niet van mij. Ze houden van een zwerkbalspeler. Zodra er iemand is die beter dan mij is verlies ik dat allemaal. Dan vergeten ze me en ben ik veel minder dan jou. Ze houden niet van me; Draco. Niemand- zelfs George niet. Je kan niet van iemand houden die je alleen maar verdriet en pijn aandoet.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Derek_Hale schreef:
    Haha het zijn Fred en George, die krijgen het wel voor elkaar.


    Ze komen met vuurwerk en met die gigantische karnavals wagens en rock muziek binnen rijden :')

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 0:22 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy
    ‘Je bent jaloers op me. Ik zie het aan de manier op hoe je kijkt en hoe je tegen me praat. Hoe kan je in vredesnaam jaloers op mij zijn. Ik doe een sport die ik totaal niet leuk vind- althans niet meer zoals vroeger. Mijn leven voelt aan alsof ik continu aan het verdrinken ben in het ijskoude water wat pijn doet. Wat me verstikt waardoor ik mijn adem inhoud tot ik het los laat en opgeef en het net zoals een slecht spelletje eindeloos door blijft gaan terwijl ik iedere keer mijzelf zwakker voel worden. Iedere keer meer leger. Meer eenzamer. De mensen die buiten staan.. wachten op een handtekening van mij die houden niet van mij. Ze houden van een zwerkbalspeler. Zodra er iemand is die beter dan mij is verlies ik dat allemaal. Dan vergeten ze me en ben ik veel minder dan jou. Ze houden niet van me; Draco. Niemand- zelfs George niet. Je kan niet van iemand houden die je alleen maar verdriet en pijn aandoet.’ Ik kijk hem niet aan. Ja, ik ben jaloers op hem.
    'Ik ga het niet ontkennen; ik ben jaloers op je. Ik weet dat je het misschien niet kan geloven, maar je bent meer dan je denkt. Iedereen maakt zich zorgen om je en jij ziet het gewoon niet.' Ik kijk hem aan. 'Mijn hele leven draait om mijn vader trots maken- een vader die me een mislukking vind en niemand wil bevriend met mij zijn. Waarom denk je dat ik niemand heb?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    In mijn eentje zat ik alleen in het grote zaal en zag ik toevallig Fred en George in de verte samen met elkaar praten. Tot nu toe heeft Fred helemaal niets gezegd over mijn verjaardag, niets. Heeft hij het nou vergeten? Ik zucht en keek weg waarna ik plotseling twe armen om mij heen geslagen voelde worden.
    'Het spijt me echt heel erg maar ik moet samen met George strafwerk maken. Snape vindt ons niet erg aardig. En eigenlijk wil ik je ook wat vragen. Campbell is vanochtend wakker geworden en George wil hem liever niet alleen laten. Wil je een beetje op hem letten en kijken of alles goed gaat enzo?' Ik keek om en xag Fred achter me staan. Met een zucht stond ik op en probeerde een glimlach tevoorschijn te toveren.
    'Oké..' murmelde ik, licht teleurgesteld en liep richtinghet ziekenzaal toe. Hij heeft het echt vergetwn.. Iik schudde mijn hoofd even en stormde de ziekenzaal in waar ik Camlbell in een bed zag liggen met Draco naast hem om de stoeltje. Van uedereen op de wereld dacht ik dat hij mij echt gied kende. Maar hij weet mijn verjaardag niet eens. Een traan prikte achter mijn oog en zuchtend kwam ik bij Draco en Campbell staan.
    'Heei' murmelde ik en probeerde wat te glimlachen.
    'Hoe gaat het; Campbell?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij lachte waardoor ik hem ook lachend aankeek.
    'Dat is het! Ik vraag wel aan hem of hij op Cam wil letten aangezien jij... Strafwerk moet maken bij Snape. Ja, dat is geloofwaardig. Volgensmij moeten we nog strafwerk maken bij Snape.' Ik grinnik voordat hij richting Ralf toe rende die verderop in het zaal zat. Ik keek toe hoe Fred hem in een knuffel trok en begonnen te praten tot dat Ralf langs hem heen de zaal uit liep en ik weer naar Fred toe liep.
    'Dus dat is dan ook geregeld; zullen we daarna met een verjaardagstaart en al naar binnen lopen? Oh- misschien ook vuurwerk! Oké; sorry. Dat gaat te ver.' Zei ik lachend. Oh man- eindelijk voel ik mezelf weer eens als een echte George. Het gaat zo leuk worden; ook nog is Campbell er ook bij. Oh merlin; hopelijk gaat hij dit ook leuk vinden. Ik weet zeker dat het erg gezellig zal worden.

    Kort; sorry (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Ik ga het niet ontkennen; ik ben jaloers op je. Ik weet dat je het misschien niet kan geloven, maar je bent meer dan je denkt. Iedereen maakt zich zorgen om je en jij ziet het gewoon niet. Mijn hele leven draait om mijn vader trots maken- een vader die me een mislukking vind en niemand wil bevriend met mij zijn. Waarom denk je dat ik niemand heb?'
    Ik schudde mijn hoofd. Hij ziet niet dat ik hetzelfde ben als hem. Ik moet alleen mijzelf niet bewijzen tegen mijn vader die ik niet meer heb maar aan Nathaniel. En toen ik voor het laatst checkte was ik daar enorm slecht in. ‘Je hebt Ginny; Draco. Ze is alleen momenteel verloren. Ze is zoals mij.’ Ik slikte de rest van mijn woorden in toen Ralf tevoorschijn kwam.
    ‘Heei. Hoe gaat het; Campbell?’ ik keek hem verbaasd aan. Ik had letterlijk niet verwacht dat Ralf míj vrijwillig zou opzoeken en daarnaast leek hij niet echt zo blij. Voordat ik echter wat kon vragen kwam een roodharig meisje naar binnen gelopen die ik nog minder verwacht had; Ginny. ‘Hoi, Campbell.’ Ze glimlachte vriendelijk hoewel ik kon merken dat ze nog steeds het moeilijk had. ‘Fijn dat je weer bij bewustzijn bent. Ik zal ma een uil sturen.’ Voordat ze haarzelf naar Ralf toekeerde. ‘Mag ik jou heel even spreken.’ Hoorde ik haar nog zachtjes fluisteren voordat ze zijn hand pakte en Ralf meetrok; de ziekenzaal uit en ik weer achterbleef met Draco. ‘..Dat was raar..’ murmelde ik zachtjes.

    Ginny Weasley

    Zachtjes sloot ik de deur achter Ralf dicht terwijl ik hem snel los liet en naar de grond staarde. ‘Sorry dat ik je stoor.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik ietwat onzeker op me lip beet.
    ‘Ik wist niet hoe- ik zag je weglopen en..’ ik slikte en haalde het pakje uit mijn tas en pakte zijn hand om het zonder te vragen er in te leggen. ‘Fijne verjaardag, Ralf.’
    Met dat draaide ik me direct om en beende zo snel als ik kan de gangen uit.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Hoi, Campbell. Fijn dat je weer bij bewustzijn bent. Ik zal ma een uil sturen.’
    Verbaasd draaide ik me om en zag Ginny bij de deuropening staan. Ik glimlachte zachtjes naar haar toen ze zich naar mij wierp. Zou ze mijn verjaardag nog weten?
    ‘Mag ik jou heel even spreken.’
    Verqard knikte ik met mijn hoofd en voordat ik überhaupt achter haar aan kon lopen trok ze me de ziekenzaal uit. De deur viel achter ons dicht en wat verbaasd staarde ik naar mijn schoenen.
    'Heei Gin.'
    ‘Sorry dat ik je stoor. Ik wist niet hoe- ik zag je weglopen en..’
    Ik keek op naar haar toen ze mijn hand vastpakte en ik verward toekeek hoe ze een pakje uit haar tas haalde en die in mijn hand zette.
    ‘Fijne verjaardag, Ralf.’
    En met dat draaide ze haar om en liep de gang uit. Verward scgusde ik mijn hoofd en een glimlach sierde zich rond mijn lippen.
    'Wacht Ginny!' Riep ik snel en rende haar achterna om voor haar neer te springen.
    'Je weet niet hoe blij je me met dit maakt. Ik bedoel- niet bed de cadeau. Jij bent de enige die mijn verjaardag nig weet vandaag.. iedereen heeft het vergeten- zelfs Fred.' Murmelde en hield de tranen gauw tegen.
    'Dankjewel.' Fluisterde ik en trok haar in een vriendschappelijke omhelzing.
    'Je weet dat we nog vrienden zijn he Gin..'
    Ik liet haar met een glimlach weer los en schudde even mijn hoofd.
    'Uh- sorry- ecjt bedankt Gin. Ik miet weer terug naar het ziekenzaal- op Campbell letten. Doei.' En haastig veende ik terug naar het ziekenzaal om met een kleine glimlach naast Draco op een lege stoel plaats te nemen. Fijn; tenminste weet een iemand het nog. Het doet me nog steeds afschuwelijk veel pijn dat ginny het zelfs weet, en fred niet..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Linde je moet hier reageren x)
    of zullen we doorspoelen naar het feest?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 19:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja goed idee want ik heb echt geen inspiratie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wie gaat dan nu posten en waar en wst gaat er gebeuren (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••