• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik wilde hem ook helpen. Ik ga wel even naar hem toe en dan kom ik zo snel mogelijk weer terug. Als je het wilt of niet.’ Ik knikte moeizaam en voor ik er erg in had voelde ik Georges lippen op die van mij terwijl zijn hand mijn wang omvatte wat mijn ogen meteen deed sluiten en ik mijn laatste kus met George’ deelde voordat hij me los liet en ik nog net zijn oranjeharen achter de deur zag verdwijnen. ‘Vaarwel, George.’ Murmelde ik onhoorbaar wat gepaard ging met een traan die over mijn bleke gezicht gleed.
    ‘Cam. Ik wist niet dat je alweer wakker was. Goed dat je er weer bent.’ Ik schrok van de stem waar mijn ogen meteen bij openschoten en snel de traan wegveegde die over mijn gezicht gegleden had.
    ‘Misschien fijn om te weten dat er helemaal niks is gebeurt terwijl je buiten bewustzijn was. Maar natuurlijk kan het ook zo zijn dat zoals gewoonlijk niemand mij iets verteld.’ Ik beet hard op mijn lip en schudde mijn hoofd. Hij had waarschijnlijk alles tussen mij en George gezien en straks kwam Nathaniel er achter. Dat zou vreselijk zijn.
    ‘Zeg alsjeblieft niks tegen Nathaniel- over wat je net zag- over George. Alsjeblieft Draco, ik beloof dat dit de laatste keer was dat.. dat ik hem zie. Dit was afscheid. Voorgoed.’ Ik slikte maar tot mijn ongeluk belette het niet mijn tranen die vrijkwamen toen ik het woordje ‘Voorgoed met afscheid’ combineerde.
    ‘Alsjeblieft, Draco. Ik beloof dat dit het einde is. Zeg alsjeblieft niks. Je weet wat hij me anders aan doet. Hoewel ik dat wel verdien.’ Murmelde ik het laatste iets zachter dat gepaard ging met een zachte snik.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Wat is er met jou gebeurt? Waar is de George gebleven die graag zoiets wou doen omdat het een uitdaging is, omdat het leuk is om anderen voor de gek te houden. Ik weet niet wat er is gebeurt, maar ik weet wel dat je niet meer dezelfde bent. Ik mis mijn broer.'
    Ik haalde mijn schouders op en zag hem nog net lachend zijn hoofd schudden voordat ik wegkeek.
    'Wie hou ik voor de gek, ik ben zelf ook verandert. Ik ben ook niet meer die jongen. Maar George, ik wil die tijd terug.'
    'Ik niet dan?' Murmelde ik en keek op. Alles was inderdaag erg veranderd, zoals ik eerder dacht ook. Al die blije momenten, de leuke gebeurtenissen zijn vervangen door verdriet, duisternis en angst. Waarom; omdat ik die ene risico neem. Puur om bij Campbell te zijn. Ooit gaat het ophouden, al die donkere dagen gaan verdwijnen en eindelijk kan ik met Campbell wat rust vinden. Hopelijk.
    'Liefde. Ik vroeg me altijd af of als er liefde in onze levens tevoorschijn zou komen, wat er dan zou gaan gebeuren met ons. Met iedereen zelfs. En nou, ik heb mijn antwoord al gekregen.' Ik keek op en schudde even mijn hoofd.
    'Om de seconde denk ik weer aan Campbell, of het wel goed gaat, of hij wel nog van me houd, of hij niet in de problemen zit, of hij niks verbergt en al. Het maakt me niet alleen zenuwachtig maar ook paranoïde. En ik weet honderd procent zeker dat dat ook zo is bij jou en Ralf.' Zeg ik wat lachend.
    'Kom op; Fred. Ben ik je achterna gerend om wat meer drama in onze levens te proppen alsof het nog niet genoeg was, of je helpen met je probleempje?' Vroeg ik met een glimlachje.


    Camlbell ;-; waarom vaarwel D''=


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    ‘Zeg alsjeblieft niks tegen Nathaniel- over wat je net zag- over George. Alsjeblieft Draco, ik beloof dat dit de laatste keer was dat.. dat ik hem zie. Dit was afscheid. Voorgoed.’ Ik zie de angst op zijn gezicht en meteen krijg ik medelijden. Hij is gewoon een jongen die in een verkeerd gezin terecht is gekomen. Hij is niet anders dan dat ik ben.
    ‘Alsjeblieft, Draco. Ik beloof dat dit het einde is. Zeg alsjeblieft niks. Je weet wat hij me anders aan doet. Hoewel ik dat wel verdien.’ Ik schud mijn hoofd en sta op, waarna ik hem aan blijf kijken.
    'Karkarov kwam naar me toe, vlak na de vakantie,' begin ik. Ik kijk vluchtig om me heen of ik nergens iemand zie. 'Hij-hij wil dat George bij jou weg blijft. Daarom moest ik van hem vrienden met jou worden of nou ja... Meer. Hij heeft George bedreigd, Cam. Hij zei dat als het mij niet zou lukken hij George zelf uit zou moeten schakelen en ik weet niet wat ik moet doen.' Ik vertel er niet bij dat Karkarov tegen mij gezegd heeft dat hij alle Weasleys gaat vermoorden. Hoe weet ik niet, maar hij wist het allemaal.



    Fred Weasley

    'Ik niet dan?' Hij kijkt op en ik kan me alleen afvragen of we ooit hetzelfde kunnen zijn. Want als ik naar hem kijk dan zie ik al het verdriet dat hij de laatste tijd heeft gehad.
    'Liefde. Ik vroeg me altijd af of als er liefde in onze levens tevoorschijn zou komen, wat er dan zou gaan gebeuren met ons. Met iedereen zelfs. En nou, ik heb mijn antwoord al gekregen. Om de seconde denk ik weer aan Campbell, of het wel goed gaat, of hij wel nog van me houd, of hij niet in de problemen zit, of hij niks verbergt en al. Het maakt me niet alleen zenuwachtig maar ook paranoïde. En ik weet honderd procent zeker dat dat ook zo is bij jou en Ralf.' Ik bijt op mijn lip. Ik maak me altijd zorgen om Ralf. Iedere maand ben ik in paniek omdat ik weet dat we weer in een weerwolf gaan veranderen en ik wil dit allemaal niet. 'Kom op; Fred. Ben ik je achterna gerend om wat meer drama in onze levens te proppen alsof het nog niet genoeg was, of je helpen met je probleempje?' Ik glimlach en kijk hem aan.
    'Ik weet niet hoe, maar ik moet een feestje voor Ralf plannen. Het is zijn verjaardag, ik wil niet dat hij de hele dag slaapt door een slaapdrankje. Maar als dat de enige optie is...' Ik staar in de verte. 'Als ik hem af heb geleid ga ik naar de keuken en vraag ik aan de huiselven of ze vanavond eten voor ons klaar willen maken en ga ik mensen vertellen dat er een feest is.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Karkarov kwam naar me toe, vlak na de vakantie. Hij- hij wil dat George bij jou weg blijft. Daarom moest ik van hem vrienden met jou worden of nou ja… meer. Hij heeft George bedreigd, Cam. Hij zei dat als het mij niet zou lukken hij George zelf uit zou moeten schakelen. En ik weet niet wat ik moet doen.’ ik schudde mistroostig met mijn hoofd en zette mijn hoofd tegen mijn handpalmen aan. De pijn was ik gewend dus het was niet iets wat me tegenhield om iets te doen.
    Zachtjes begonnen tranen weer te stromen over mijn gelaat.
    ‘Ik meende wat ik zei; Draco. Dit is de laatste keer dat ik George zie. Alsjeblieft. Ze mogen hem niet pijn doen- ik ben toch al kapot. Het maakt me allemaal niet meer uit wat er met me gebeurd.’ Fluisterde ik haast zachtjes voordat ik mijn hoofd ophees en naar Draco staarde tussen mijn tranen door.
    ‘Draco- ik heb je nooit voor een gunst gevraagd.’ Perste ik eruit terwijl zelfs mijn stembanden dienst leken te werken tegen alle tranen die mijn hele keel gevuld hadden.
    ‘Meerdere keren ben ik al niet dood gegaan omdat ik het zelf deed. Nu kan jij het veranderen, Draco. Ik kan mezelf niet verdedigen. Je kan gewoon een mes door me heen steken of mijn keel dichtknijpen. Iets. Het maakt niet uit wat. Ik wil dit niet meer, Draco. Ik wil niet meer voelen, niet meer zien noch hier zijn. Help me. Alsjeblieft.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Ik meende wat ik zei; Draco. Dit is de laatste keer dat ik George zie. Alsjeblieft. Ze mogen hem niet pijn doen- ik ben toch al kapot. Het maakt me allemaal niet meer uit wat er met me gebeurd. Draco- ik heb je nooit voor een gunst gevraagd. Meerdere keren ben ik al niet dood gegaan omdat ik het zelf deed. Nu kan jij het veranderen, Draco. Ik kan mezelf niet verdedigen. Je kan gewoon een mes door me heen steken of mijn keel dichtknijpen. Iets. Het maakt niet uit wat. Ik wil dit niet meer, Draco. Ik wil niet meer voelen, niet meer zien noch hier zijn. Help me. Alsjeblieft.’ Ik kijk hem verbaasd aan en weet niet goed waarom ik verbaasd ben.
    'Nee. Ik ga dat niet doen. Ik ga je helpen, want jij verdient een goed leven. Je bent de enige die ik nog heb, zonder jou ben ik totaal alleen. Ik heb zelf echt geen idee hoe ik je kan helpen, maar ik zal iets verzinnen. Wat dan ook, jij krijgt een goed leven en daar zal ik voor zorgen.' Ik hoor het zelfvertrouwen in mijn stem, wat totaal nep is. Ik weet dat ik hem niet kan helpen, niks voor hem kan doen, maar ik kan het ten minste proberen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naaaahw, ik wil dat Cage bij elkaar blijft waarom is er een vaarwel naaaahww dit kan geen eibde zijn voor hun :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Daarom wil Draco toch ook helpen? :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Daarom wil Draco toch ook helpen? :)


    Ja dat wel, het is gewoon dat het mij pijn doet dat George en Camobell gewoon niet normaal samen kunnen voortleven, niet bij elkaar kunnen zijn.. net een verboden liefde :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ja dat wel, het is gewoon dat het mij pijn doet dat George en Camobell gewoon niet normaal samen kunnen voortleven, niet bij elkaar kunnen zijn.. net een verboden liefde :'(


    Tja anders zou het een beetje saai zijn :')


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Tja anders zou het een beetje saai zijn :')


    Er waren ook zat andere keuzes om te gaan doen en dan moeten ze perse uit elkaar :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zit hier stiekem gewoon heel evil te lachen omdat ik medelijden heb met Scorpius en hij nu George haat dus ik ook (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Nee. Ik ga dat niet doen. Ik ga je helpen, want jij verdient een goed leven. Je bent de enige die ik nog heb, zonder jou ben ik totaal alleen. Ik heb zelf echt geen idee hoe ik je kan helpen, maar ik zal iets verzinnen. Wat dan ook, jij krijgt een goed leven en daar zal ik voor zorgen.’ Ik lachte schamper hoewel ik geen flauw idee had of het hoorbaar was.
    ‘Ik verdien een goed leven..’ snikte ik zachtjes. ‘Kijk dan wat ik in mijn hele leven gedaan heb- ik ben niks waard- ik verpest alles en maak alleen maar mensen verdrietig of boos. Ik verdien veel meer pijn..’ slikte ik en zette meteen mijn nagels in mijn nekwond die er nog zat van mijzelf ophangen. Meteen begon het eigenaardig te prikken.
    ‘Kijk dan wat ik George aangedaan had. Hij was ooit vrolijk en nu is hij depressief. Allemaal door mij. Ik kan hem niet gelukkig maken- niet eens blij. Ik zuig mensen alleen maar leeg. Ik ben zo egoïstisch om hem maar bij mij te houden.’ Snikte ik door mijn tranen heen terwijl mijn nagels alleen maar dieper in de wond ging.
    ‘Draco; alsjeblieft. Als je me niet gaat vermoorden wil je dan alsjeblieft iets doen.’ ik beet op mijn lip terwijl ik weer automatisch naar de vloeibare goedje dacht dat de enige oplossing was naast de dood.
    ‘Alsjeblieft- Draco. Ik heb iets nodig. Alsjeblieft. Ik weet dat je het niet wilt.. maar ik heb het nodig.’ Ik beet op mijn lip en slikte terwijl de stekende pijn heviger werd. ‘ik heb.. drank nodig.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij keek op en glimlachte wate een zeer fijn gevoel gaf. Even kon ik me inbeelden dant hij grijnsde om een grap die ik hem voorstelde tijdens de normaalste dagen van ons leven.
    'Ik weet niet hoe, maar ik moet een feestje voor Ralf plannen. Het is zijn verjaardag, ik wil niet dat hij de hele dag slaapt door een slaapdrankje. Maar als dat de enige optie is... Als ik hem af heb geleid ga ik naar de keuken en vraag ik aan de huiselven of ze vanavond eten voor ons klaar willen maken en ga ik mensen vertellen dat er een feest is.'
    Met een glimlach knikte ik met mijn hoofd en dacht even na.
    'Als je het wilt kan ik hem ook opsluiten, aan de dikke damen vragen of ze hem binnen wilt houden of zo iets. En als het tijd is kan ik hem naar de grote zaal begeleiden als je het daar wilt houden tenminste.' Stelde ik ook weer voor.


    Ik heb zo een afschuwelijke idee voor Ralf en Fred x'D kan niet wachten tot de feest :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    CAMPBELLLLLL D=<< GEEN DRANK JJIJ BLOEDERIGE KONIJN DAT JE BENT


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell; george steekt zijn hart in jouw mond als je gaat drinken


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••