• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell :(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    ‘Ik verdien een goed leven..’ snikte ik zachtjes. ‘Kijk dan wat ik in mijn hele leven gedaan heb- ik ben niks waard- ik verpest alles en maak alleen maar mensen verdrietig of boos. Ik verdien veel meer pijn..’ Hij begint aan zijn nekwond te krabben en ik kijk toe terwijl ik weet dat het hem pijn doet. Waarom kijk ik alleen maar toe en doe ik niks? Ik haat mezelf.
    ‘Kijk dan wat ik George aangedaan had. Hij was ooit vrolijk en nu is hij depressief. Allemaal door mij. Ik kan hem niet gelukkig maken- niet eens blij. Ik zuig mensen alleen maar leeg. Ik ben zo egoïstisch om hem maar bij mij te houden. Draco; alsjeblieft. Als je me niet gaat vermoorden wil je dan alsjeblieft iets doen. Alsjeblieft- Draco. Ik heb iets nodig. Alsjeblieft. Ik weet dat je het niet wilt.. maar ik heb het nodig. Ik heb.. drank nodig.’ Ik kijk hem aan en weet niet goed wat ik moet doen. Ik buig me voorover en haal zijn hand weg bij zijn nek. Daarna pak ik een stuk verband en begin ik de wond te verbinden.
    'Iedereen zet druk op je en je weet niet wat je moet doen omdat het allemaal te veel is,' begin ik met een trillende stem, 'en je hebt het gevoel dat niemand je ziet voor wie je bent. Je doet de persoon waarvan je het allermeest houdt pijn en ziet hoe diegene langzaam maar zeker verdrietiger wordt. Niks kan je eraan doen, enkel wegblijven en hopen dat het beter gaat.' Ik stop en ga weer normaal zitten. Tranen staan in mijn ogen. 'Na een tijdje zie je enkel twee uitwegen; drank of de dood. Je bent niet de enige, Campbell.' Ik kijk hem niet meer aan. 'George houdt ten minste van jou. En ware liefde laat zich niet zomaar uit de weg ruimen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    'Als je het wilt kan ik hem ook opsluiten, aan de dikke damen vragen of ze hem binnen wilt houden of zo iets. En als het tijd is kan ik hem naar de grote zaal begeleiden als je het daar wilt houden tenminste.' Ik zucht en denk even na. Eigenlijk wil ik Ralf helemaal niet opsluiten, maar er is geen andere optie.
    'Nee, ik kan hem niet daar alleen laten. Het is zijn verjaardag en dan is hij helemaal alleen. Maar ik weet het niet meer.' Ik zucht en ga zitten op een bankje. 'Ik ben echt het meest slechte vriendje ooit, terwijl Ralf iemand verdient die goed voor hem zorgt en hem waard is. Maar niemand ziet hem zoals ik hem ziet.' Ik zucht en kijk naar mijn tweelingbroer en schud mijn hoofd. 'Ik moet niet zeuren, jij hebt het veel moeilijker met Cam. Ik kan me niet eens voorstellen hoe het is. Ik stop mijn hand in mijn zak en voel het pilletje. Meteen slik ik het door en kijk ik naar George. 'Hoe gaat het nu? Heeft hij het heel erg gehad toen hij thuis was?' vraag ik. Eigenlijk zijn mijn gedachten bij Ralf, maar ik moet er voor mijn broer zijn op dit moment.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Nee, ik kan hem niet daar alleen laten. Het is zijn verjaardag en dan is hij helemaal alleen. Maar ik weet het niet meer.' Hij zuchtte en ging zitten op een bankje. Ik volgde zijn beweging en nam naast hem plaats.
    'Ik ben echt het meest slechte vriendje ooit, terwijl Ralf iemand verdient die goed voor hem zorgt en hem waard is. Maar niemand ziet hem zoals ik hem ziet.' Ik shudde mijn hoofd en wilde wat zeggen maar hij was me voor.
    'Ik moet niet zeuren, jij hebt het veel moeilijker met Cam. Ik kan me niet eens voorstellen hoe het is.' Met dat haalde hij iets uit zijn zak die hij in zijn mond gooide en even liet ik een korte zucht voordat ik hem weer aankeek.
    'Hoe gaat het nu? Heeft hij het heel erg gehad toen hij thuis was?' Vraagt hij. Ik keek weg en staarde emotieloos naar een punt.
    'Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat er aan de hand is. De ene moment zegt hij dat.. hij me haat en.. niet meer wilt zien. En de andere moment snikt hij in mijn schouder en kan ik rustig zeggen dat ik van hem hou.' Ik keek op en schudde ellendig mijn hoofd.
    'Hoe graag wil ik nou dat we eindelijk een normale levem krijgen?' Zei ik dan en keek Fred weer aan.
    '..ik weet zeker dat jij een betere vriendje bent dan dat ik ben. Ralf lacht tenminste nog bij jou. Ik maak Campbell niet gelukkig.' Ik keek weg naar mijn handen en zuchtte nogmaals.
    'Ik wil Campbell zo- zo erg graag gelukkig zien. Maar ik weet niet meer wat ik moet doen.. ik wil het zo erg graag, maar hoe?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat dachten jullie van dat karkarov toch komt om george uit te gaan schakelen, maar in olaats van hemnaar Fred gaat en hem dood ernstig verwond, heeft Red eindelijk wat drama, net als Cage en Draco ook (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Of Fred EN George om gelijk ook wraak te nemen en hem uit te schakelen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Tot mijn teleurstelling haalde hij mijn hand bij mijn nek weg waardoor ik mezelf niet nog verder pijn kon doen. Ik was te moe om hem weg te drukken waardoor hij mijn nek begon te verbinden en mijn oogleden af en toe dichtvielen waarna ik ze weer met moeite knipperend opendeed.
    ‘Iedereen zet druk op je en je weet niet wat je moet doen omdat het allemaal te veel is. En je hebt het gevoel dat niemand je ziet voor wie je bent. Je doet de persoon waarvan je het allermeest houdt pijn en ziet hoe diegene langzaam maar zeker verdrietiger word. Niks kan je eraan doen, enkel wegblijven en hopen dat het beter gaat. Na een tijdje zie je enkel twee uitwegen; drank of de dood. Je bent niet de enige, Campbell. George houdt ten minste van jou. En ware liefde laat zich niet zomaar uit de weg ruimen.’
    Ik schudde mijn hoofd. ‘Draco liefde helpt niet. Ik ben depressief. Ik ben altijd al depressief geweest. Zelfs bij George- het is alsof een dementor ben. Ik kan niet gelukkig zijn- Draco. Niet meer en de enige optie die ik zie lukt niet. Meerdere malen zelf. Waarschijnlijk omdat ze me in de hemel noch hel willen en nu is mijn enige optie nog drinken. Ik kan het niet meer Draco. Het maakt me niet meer uit of ze me in de donkere kille kerkers opsluiten. Ik heb het nodig- ik kan niet meer en als jij me niet helpt dan moet ik het zelf doen.’ ik slikte en deed moeizaam mijn benen uit het bed en alleen al bij de aanblik richting de deur werd ik al duizelig en misselijk. Met mijn hand kneep ik haast de reling fijn voordat ik het laatste duwtje gaf en ik op mijn blote voeten neerkwam en meteen steken door mij heen gingen. Zo sloom als een slak zette ik een voet vooruit maar voordat ik verder kwam tot ik langzaam maar beter bij de deur kwam waar ik me enorm hijgend aan de klink vast hield alsof ik een maraton had gelopen terwijl mijn ogen dichtvielen en mijn hoofd licht aanvoelde. Alles leek letterlijk te duizelen tot ik op de grond viel.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley
    'Om eerlijk te zijn heb ik geen idee wat er aan de hand is. De ene moment zegt hij dat.. hij me haat en.. niet meer wilt zien. En de andere moment snikt hij in mijn schouder en kan ik rustig zeggen dat ik van hem hou.' Hij kijkt op en ik zie mijn broer, maar toch ook weer niet. Nee, mijn broer heeft altijd een glimlach. Hij grijnst en is vrolijk en samen halen we altijd grappen uit. Was het maar zo.
    'Hoe graag wil ik nou dat we eindelijk een normale leven krijgen? Ik weet zeker dat jij een beter vriendje bent dan dat ik ben. Ralf lacht tenminste nog bij jou. Ik maak Campbell niet gelukkig.' Hij zucht en ik wil iets zeggen zodat hij zich beter voelt, maar wat? Er is niks wat ik kan zeggen. 'Ik wil Campbell zo- zo erg graag gelukkig zien. Maar ik weet niet meer wat ik moet doen.. ik wil het zo erg graag, maar hoe?' Ik kijk hem aan.
    'Hoe? Ik weet het niet. Maar er komt een dag waarop het goed is. Ik weet niet hoe, zoals ik al zei, maar ik weet wel dat het gaat gebeuren. En je hebt mij altijd.'

    Draco Malfoy
    Draco liefde helpt niet. Ik ben depressief. Ik ben altijd al depressief geweest. Zelfs bij George- het is alsof een dementor ben. Ik kan niet gelukkig zijn- Draco. Niet meer en de enige optie die ik zie lukt niet. Meerdere malen zelf. Waarschijnlijk omdat ze me in de hemel noch hel willen en nu is mijn enige optie nog drinken. Ik kan het niet meer Draco. Het maakt me niet meer uit of ze me in de donkere kille kerkers opsluiten. Ik heb het nodig- ik kan niet meer en als jij me niet helpt dan moet ik het zelf doen.’ Ik kijk toe hoe hij met alle moeite uit zijn bed stapt en naar de deur probeert te lopen. Alweer kijk ik alleen toe. Wat is er mis met mij? Pas als hij op de grond valt help ik hem overeind te komen. Ik kijk hem aan.
    'Serieus je moet hiermee stoppen.' Ik sleep hem naar zijn bed en leg hem daarop. Dan kijk ik naar de grond. 'Eerlijk gezegd? Ik heb geen idee wat ik moet doen, Campbell. Ik wil je helpen, echt waar, maar je laat me niet. Je laat niemand toe waardoor niemand je gelukkig kan maken. Misschien is het handig om dat te veranderen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh wauw; draco je bent best gemeen D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is en blijft Draco.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco doe niet gemeen tegen mijn Campbell ): hij gaat een slecht gevoel krijgen door jou. Ik vertrouw erop dat je hem geen pijn doet >:/


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Serieus je moet hiermee stoppen.’ Ik kreunde zachtjes terwijl hij me optilden wat enorm pijn deed wat nog door gonsde toen ik op het bed lag. ‘Eerlijk gezegd? Ik heb geen idee wat ik moet doen, Campbell. Ik wil je helpen, echt waar, maar je laat me niet. Je laat niemand toe waardoor niemand je gelukkig kan maken. Misschien is het handig om dat te veranderen.’ Ik slikte en haalde mijn bibberende hand door mijn haar.
    ‘.. heb ik niemand toegelaten? Ik heb George toegelaten en nu ligt het aan mij of hij dood gaat of niet. Als ik hem zie dan gaat hij dood en als ik hem niet zie ben ik nog depressiever dan ik al ben.’ ik kneep even mijn ogen dicht terwijl de kussen niet echt donzig aanvoelde. Meer als een harde koude stalen plaat.
    ‘De enige die mij ziet zoals ik ben en me niet laat vallen is Nathaniel.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy
    ‘.. heb ik niemand toegelaten? Ik heb George toegelaten en nu ligt het aan mij of hij dood gaat of niet. Als ik hem zie dan gaat hij dood en als ik hem niet zie ben ik nog depressiever dan ik al ben.’ Ik kijk naar Campell en vraag me af hoe ik hem ooit zou kunnen helpen. ‘De enige die mij ziet zoals ik ben en me niet laat vallen is Nathaniel.’ Ik schud mijn hoofd.
    'Je bedoelt de enige die jou ziet zoals jij jezelf ziet. En Georges leven ligt niet in jou hand,' zeg ik en ik stop even, 'maar in de mijne. En ik leef ook niet meer lang als ik hierin faal. Iedereen probeert je te helpen Cam, maar iedereen doet het op zijn eigen manier. En hoewel sommigen pijnlijker zijn dan de anderen, zijn ze allemaal goed bedoelt. Als je je ogen opent zie je pas hoeveel mensen er zijn die om je geven.' Ik voel de jaloezie jegens Campbell. Hij is een internationaal zwerkbalspeler en iedereen is zo vol van hem. Zo is niemand ooit over mij. Nee, ik ben nergens goed voor. 'George houdt van je, geloof me. Ik kan het zien. Hij is alleen bang dat jij hem niet toelaat.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik keek weer op naar mijn broer die me aanstaarde en ik alweer de drang kreeg om op te staan en zomaar weg te gaan lopen, maar ik bleef zitten.
    'Hoe? Ik weet het nIet. Maar er komt een dag waarop het goed is. Ik weet niet hoe, zoals ik al zei, maar ik weet wel dat het gaat gebeuren. En je hebt mij altijd.' Ik glimlachte en keek voor me uit.
    'En ik vertrouw erop dat dat ook zo blijft; Fred.' Zei ik met een glimlach. Mijn twee dierbaarste personen op aarde; Fred en Campbell. Als een van hun weg zijn besta ik niet meer. Oh Merlin; Fred en ik waren "ooit" grappenmakers. Kunnen wij er niet voor zorgen om samen een mooie verjaardag voor Ralf te geven en Campbell tegelijkertijd te laten lachen?
    'Heei; Fred.' Murmelde ik en keek hem vragend aan.
    'Kunnen we Ralf zijn verjaardag niet in het ziekenzaal houden; waar Campbell ook bij kan zijn?' Vroeg ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh nee; bad idea- George. serieus.. omg x.o' dit word massive drama dan want Camp die rolt zichzelf er uit zo en zo xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya