• Oké, waarom is er nog geen NCIS fantopic? D:


    Wel even ter verduidelijking: Ik heb het in dit topic niet over NCIS LA, maar over de andere NCIS. ^^




    Dus, dames en heren! Ik presenteer u: HET NCIS FANTOPIC!

    Praat hier over NCIS. Fangirl over alle leuke momenten, maar er zijn natuurlijk ook de minder leuke momenten.
    NCIS, een geweldig programma! Ben jij ook fan?



    Ik ben fan!
    Naam
    Yolanda
    Nancy
    Inge
    Kyle
    Tialda
    Kim
    Chloë
    F.
    Céline
    Erieka
    Linda
    Nicoline
    Felicia
    Quizletnaam
    Gibbs
    Herzschmerz
    Square
    KillianHook
    Scribe
    Lindir
    Sempre
    Kili
    Eunomia
    GrumpyCat
    Elros
    Andersen
    StephenFry
    Favoriete personage
    DiNozzo, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Palmer, Ziva
    Abby
    Abby
    Abby, DiNozzo, Gibbs, McGee
    Abby, DiNozzo, Gibbs
    Abby
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Ziva
    Abby, DiNozzo, Gibbs, Ziva
    Abby, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, McGee
    Ziva
    Ducky



    Graag wil ik jullie wel vragen om spoilers te plaatsen onder een spoilerknop. Is wel zo netjes, denk ik. (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 22:24 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    KillianHook schreef:
    (...)
    Timothy McGee ^^
    Thanks, bijna goed, hehe. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Escapism schreef:
    (...)

    Joah 's middags 2 afleveringen van de avond ervoor, en dan 's avonds 2 nieuwe herhalingen. (: hahaha

    Weet ik dat ook weer :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Escapism schreef:
    (...)

    Joah 's middags 2 afleveringen van de avond ervoor, en dan 's avonds 2 nieuwe herhalingen. (: hahaha
    Op welke tv zender?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)Op welke tv zender?


    Zoals ik net al zei: Net5. :Y) haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Zoals ik net al zei: Net5. :Y) haha
    Dan moet ik even uitvogelen waar dat zit, haha


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)Dan moet ik even uitvogelen waar dat zit, haha


    Ben je Belg of Nederlander? Ik ben Nederlander en bij mij zit het op kanaal 9. Maarja, geen idee of dat bij iedereen zo is, hahaha. x) Verder valt het ook gewoon online te kijken. Maar die link op mijn profiel had je al gevonden, dusja. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Ben je Belg of Nederlander? Ik ben Nederlander en bij mij zit het op kanaal 9. Maarja, geen idee of dat bij iedereen zo is, hahaha. x) Verder valt het ook gewoon online te kijken. Maar die link op mijn profiel had je al gevonden, dusja. x)


    Bij mij zit Net5 letterlijk op 5, hahah. Eigenlijk 705 om HD te kunnen kijken :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whut, vier afleveringen per dag? Zelfs als ik zou willen, zou ik dat nooit bijhouden. Bij series die nu bezig zijn blijf ik al niet bij met maar één aflevering per week. x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Escapism schreef:
    (...)

    Ben je Belg of Nederlander? Ik ben Nederlander en bij mij zit het op kanaal 9. Maarja, geen idee of dat bij iedereen zo is, hahaha. x) Verder valt het ook gewoon online te kijken. Maar die link op mijn profiel had je al gevonden, dusja. x)
    NL, maar dat wist je al haha


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Escapism schreef:
    (...)

    Ben je Belg of Nederlander? Ik ben Nederlander en bij mij zit het op kanaal 9. Maarja, geen idee of dat bij iedereen zo is, hahaha. x) Verder valt het ook gewoon online te kijken. Maar die link op mijn profiel had je al gevonden, dusja. x)
    Indeed I found it!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    JAAAA. Abby <3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ben ook fan!
    Tialda, Scribe, Abby, DiNozzo, Gibbs, McGee, (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Waarom ben ik niet verbaasd dat jij dit topic aanmaakt Yolanda? :'D
    Zet mij er ook maar bij. Ik kijk het niet vaak, maar ik vind het wel leuk en Abby is echt geweldig :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @Inge
    Ghehe ik heb alle andere series opzij gezet, en ben helemaal in een NCIS bui. :Y) Zelfs UTD kijk ik niet meer erdoor! Ö hahaha

    @Chloë
    Wil je joinen? :Y)

    @Tialda
    Ik zal je erbij zetten! :3

    @Kim
    Ghehe, waarom verbaasd het je niet? (A)
    En ik zal jou er ook bijzetten. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaa zet me er maar bij haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.