• Oké, waarom is er nog geen NCIS fantopic? D:


    Wel even ter verduidelijking: Ik heb het in dit topic niet over NCIS LA, maar over de andere NCIS. ^^




    Dus, dames en heren! Ik presenteer u: HET NCIS FANTOPIC!

    Praat hier over NCIS. Fangirl over alle leuke momenten, maar er zijn natuurlijk ook de minder leuke momenten.
    NCIS, een geweldig programma! Ben jij ook fan?



    Ik ben fan!
    Naam
    Yolanda
    Nancy
    Inge
    Kyle
    Tialda
    Kim
    Chloë
    F.
    Céline
    Erieka
    Linda
    Nicoline
    Felicia
    Quizletnaam
    Gibbs
    Herzschmerz
    Square
    KillianHook
    Scribe
    Lindir
    Sempre
    Kili
    Eunomia
    GrumpyCat
    Elros
    Andersen
    StephenFry
    Favoriete personage
    DiNozzo, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Palmer, Ziva
    Abby
    Abby
    Abby, DiNozzo, Gibbs, McGee
    Abby, DiNozzo, Gibbs
    Abby
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Ziva
    Abby, DiNozzo, Gibbs, Ziva
    Abby, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, McGee
    Ziva
    Ducky



    Graag wil ik jullie wel vragen om spoilers te plaatsen onder een spoilerknop. Is wel zo netjes, denk ik. (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 22:24 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    *steekt hand op* Ik weet het, ik weet het! Ari is Ziva's broer, toch? En dan is er nog zo'n heel gedoe met dat Gibbs Ziva eerst niet helemaal vertrouwt maar dat Ziva uiteindelijk haar eigen broer neerschiet, geloof ik, omdat die dus slecht was, of zo. :'D
    Ooooh, vandaar!
    Goedzo Ziva, schiet lekker je eigen halfbroer neer. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Escapism schreef:
    (...)

    OMG JE WEET HET!
    En hij was Ziva's halfbroer idd. (: En zo ging die episode idd. c:
    Welke episode? Ik ga straks wss toch NCIS kijken, muwhahaha.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)
    Ooooh, vandaar!
    Goedzo Ziva, schiet lekker je eigen halfbroer neer. ^^


    Nou ja, hij probeerde ook iemand neer te schieten geloof ik (in Gibbs' kelder, dus misschien zelfs Gibbs of zo? zo precies weet ik het niet meer), dus het was inderdaad goed, zij het waarschijnlijk ietwat traumatiserend voor alle betrokkenen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, hij probeerde ook iemand neer te schieten geloof ik (in Gibbs' kelder, dus misschien zelfs Gibbs of zo? zo precies weet ik het niet meer), dus het was inderdaad goed, zij het waarschijnlijk ietwat traumatiserend voor alle betrokkenen. (krul)
    Whut, wou 'ie Gibbs vermoorden? Ik vind Gibbs kelder grappig, lowl.
    Hij had toch ook iemand neergeschoten (iets met een drugsdealer?)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Count me in! Ik ben een HUGE Tiva shipper, although I'm still missing Kate - die iedereen hier lijkt te vergeten?-
    Mijn favorieten zijn (natuurlijk) : Abby, DiNozzo, Gibbs & Ziva - Bishop mag van mij afgeknald worden, zij is het slapste aftreksel van Kate/Ziva wat de producers ooit hadden kunnen bedenken. Naar mijn mening zijn er totaal geen raakvlakken -wat dan ook- met haar voorgaande speelsters, ze heeft ze geen pit, geen classe en geen humor.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tiva? De ship van Ziva en...? (Ik ga maar niet gokken, maar ik denk wel na.)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)
    Whut, wou 'ie Gibbs vermoorden? Ik vind Gibbs kelder grappig, lowl.
    Hij had toch ook iemand neergeschoten (iets met een drugsdealer?)


    Wie bedoel je nu? Gibbs of die Arie gast? Er zullen vast weleens drugsdealers zijn neergeschoten, maar ik weet me nu geen specifiek geval te herinneren, haha. :'D
    En ja, Gibbs' kelder is inderdaad geweldig. Vooral die boten die hij daar steeds bouwt - ik vraag me echt af of en hoe hij die naar buiten krijgt. :p




    Britsanity schreef:
    Count me in! Ik ben een HUGE Tiva shipper, although I'm still missing Kate - die iedereen hier lijkt te vergeten?-
    Mijn favorieten zijn (natuurlijk) : Abby, DiNozzo, Gibbs & Ziva - Bishop mag van mij afgeknald worden, zij is het slapste aftreksel van Kate/Ziva wat de producers ooit hadden kunnen bedenken. Naar mijn mening zijn er totaal geen raakvlakken -wat dan ook- met haar voorgaande speelsters, ze heeft ze geen pit, geen classe en geen humor.


    Er is hier net een hoop discussie over Kate, haha. ^^
    En jup, ik vind eigenlijk ook dat Bishop niet een erg geweldig personage is. Ze is een beetje té perfect soms, tot het punt waar zelfs haar imperfecties precies berekend lijken om haar sympathiek te maken voor het publiek. Ik weet niet, deels is het natuurlijk gewoon dat ik Ziva mis en ik heb Bishop nog niet heel vaak gezien, dus misschien zou mijn mening dan wel veranderen, maar op dit moment vind ik haar vooral een beetje irritant steeds. :c



    Eauton schreef:
    Tiva? De ship van Ziva en...? (Ik ga maar niet gokken, maar ik denk wel na.)


    Tony! (:
    Ik ben zelf meer van McAbby. Denk dat die wel te raden valt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:

    Wie bedoel je nu? Gibbs of die Arie gast? Er zullen vast weleens drugsdealers zijn neergeschoten, maar ik weet me nu geen specifiek geval te herinneren, haha. :'D
    En ja, Gibbs' kelder is inderdaad geweldig. Vooral die boten die hij daar steeds bouwt - ik vraag me echt af of en hoe hij die naar buiten krijgt. :p


    Ik bedoelde dat Gibbs iemand had neergeschoten. (x



    Okay, ik raak in de war van voor en achternamen bij series. Tony DiNozzo?
    McAbby, me to!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 17:36 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)

    Ik bedoelde dat Gibbs iemand had neergeschoten. (x



    Okay, ik raak in de war van voor en achternamen bij series. Tony DiNozzo?
    McAbby, me to!


    Oké. Ja, nou ja, dat is best mogelijk, want hij was vroeger immers een scherpschutter, en gedurende tien+ seizoenen is er natuurlijk voldoende tijd om hem in een situatie te zetten waar hij iemand moet neerschieten. :')


    Ja, Tony is Tony DiNozzo. McGee heet Timothy/Tim, dus op zich had dat natuurlijk ook gekund bij Tiva, maar volgens mij zijn er veel minder mensen die dat ship meteen zouden zien als ze de serie kijken. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké. Ja, nou ja, dat is best mogelijk, want hij was vroeger immers een scherpschutter, en gedurende tien+ seizoenen is er natuurlijk voldoende tijd om hem in een situatie te zetten waar hij iemand moet neerschieten. :')


    Ja, Tony is Tony DiNozzo. McGee heet Timothy/Tim, dus op zich had dat natuurlijk ook gekund bij Tiva, maar volgens mij zijn er veel minder mensen die dat ship meteen zouden zien als ze de serie kijken. :'D
    Ooooh, okay. ^^
    Maar er was ook iets dat Abby dat geheim moest houden, mant ze was erin geluist?


    Indeed, haha. (x


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:

    Wat zeggen ze?
    Leuke gif!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)Wat zeggen ze?
    Leuke gif!


    Het is de aller eerste ontmoeting tussen Ziva en Tony. :Y)
    Ziva dacht dat Tony aan telefoonsex deed, maar hij dacht aan Kate. En in deze gif plaagt Ziva Tony. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Het is de aller eerste ontmoeting tussen Ziva en Tony. :Y)
    Ziva dacht dat Tony aan telefoonsex deed, maar hij dacht aan Kate. En in deze gif plaagt Ziva Tony. :p
    Telefoonwatte? Waarom dacht hij aan haar, ooo yaay plagen. Welke aflevering? Ik wil nu kijken. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)Telefoonwatte? Waarom dacht hij aan haar, ooo yaay plagen. Welke aflevering? Ik wil nu kijken. ^^


    Ik onthoudt nooit welke afleveringen het zijn, sorry. x)
    Kijk gewoon de hele serie! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •