• Oké, waarom is er nog geen NCIS fantopic? D:


    Wel even ter verduidelijking: Ik heb het in dit topic niet over NCIS LA, maar over de andere NCIS. ^^




    Dus, dames en heren! Ik presenteer u: HET NCIS FANTOPIC!

    Praat hier over NCIS. Fangirl over alle leuke momenten, maar er zijn natuurlijk ook de minder leuke momenten.
    NCIS, een geweldig programma! Ben jij ook fan?



    Ik ben fan!
    Naam
    Yolanda
    Nancy
    Inge
    Kyle
    Tialda
    Kim
    Chloë
    F.
    Céline
    Erieka
    Linda
    Nicoline
    Felicia
    Quizletnaam
    Gibbs
    Herzschmerz
    Square
    KillianHook
    Scribe
    Lindir
    Sempre
    Kili
    Eunomia
    GrumpyCat
    Elros
    Andersen
    StephenFry
    Favoriete personage
    DiNozzo, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Palmer, Ziva
    Abby
    Abby
    Abby, DiNozzo, Gibbs, McGee
    Abby, DiNozzo, Gibbs
    Abby
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Ziva
    Abby, DiNozzo, Gibbs, Ziva
    Abby, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, McGee
    Ziva
    Ducky



    Graag wil ik jullie wel vragen om spoilers te plaatsen onder een spoilerknop. Is wel zo netjes, denk ik. (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 22:24 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Chloë
    Je staat erbij! :3



    Genoeg Abby fans, hahhaa. Sowieso is zij ook de enigste meid die er gewoon nog steeds is. Dat is wel chill ook. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind Ziva ook wel gaaf hoor, maar Abby springt er gewoon zo tussen uit. Ohhh en Ducky is ook geweldig!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Toch mis ik Kate wel hoor. Kate en Ziva waren top. Ik ben wel blij dat ze Ziva hebben laten leven, though. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Toch mis ik Kate wel hoor. Kate en Ziva waren top. Ik ben wel blij dat ze Ziva hebben laten leven, though. c:


    Haha, ik had het er net gisteren nog met mijn zusje over dat wij Kate eigenlijk helemaal niet kennen. Ik heb NCIS altijd op SBS6 gevolgd en daar hebben ze nooit de seizoenen met Kate uitgezonden, dus ik weet alleen wie ze is door verwijzingen in latere afleveringen en flashbacks. Vooral in het begin was dat raar, want de personages waren steeds KaaaAAAasdfjkTE zodra ze ter sprake kwam en ik zat daar een beetje verward naar mijn televisie te kijken, Kate? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, ik had het er net gisteren nog met mijn zusje over dat wij Kate eigenlijk helemaal niet kennen. Ik heb NCIS altijd op SBS6 gevolgd en daar hebben ze nooit de seizoenen met Kate uitgezonden, dus ik weet alleen wie ze is door verwijzingen in latere afleveringen en flashbacks. Vooral in het begin was dat raar, want de personages waren steeds KaaaAAAasdfjkTE zodra ze ter sprake kwam en ik zat daar een beetje verward naar mijn televisie te kijken, Kate? :'D


    Er waren laatst nog de afleveringen met Kate op Net5. Maar ze is net 5 afleveringen (?? zoiets) terug neergeschoten en sindsdien is Ziva dr bij. :p
    Maar het is wel een aanrader om de afleveringen met Kate eens te gaan bekijken. Kate is cool. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Er waren laatst nog de afleveringen met Kate op Net5. Maar ze is net 5 afleveringen (?? zoiets) terug neergeschoten en sindsdien is Ziva dr bij. :p
    Maar het is wel een aanrader om de afleveringen met Kate eens te gaan bekijken. Kate is cool. :Y)


    Maar jij raadt me aan alle afleveringen te kijken, haha. x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Maar jij raadt me aan alle afleveringen te kijken, haha. x)


    .. I've got nothing to say anymore. You already know what to do. :Y) Muwhaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Toch mis ik Kate wel hoor. Kate en Ziva waren top. Ik ben wel blij dat ze Ziva hebben laten leven, though. c:


    Ja, inderdaad. Ik vind die nieuwe maar niks eigenlijk haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Escapism schreef:
    (...)

    .. I've got nothing to say anymore. You already know what to do. :Y) Muwhaha


    Pfft, NCIS heeft twaalf seizoenen. Daar moet ik alleen nu aan beginnen als ik van plan ben over een week voor al mijn tentamens te zakken (en dat ben ik eigenlijk niet). :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Pfft, NCIS heeft twaalf seizoenen. Daar moet ik alleen nu aan beginnen als ik van plan ben over een week voor al mijn tentamens te zakken (en dat ben ik eigenlijk niet). :'D


    Heb je moeilijke stof voor je tentames? GOODLUCK! YOU CAN DO IT! YOU'RE FABULOUS! YOU WILL PASS!

    Naja in de kerstvakantie kun je er ook mee beginnen. c: Of iedere week gewoon 1 episode, als een begin. ^^ hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sempre schreef:
    Ik vind Ziva ook wel gaaf hoor, maar Abby springt er gewoon zo tussen uit. Ohhh en Ducky is ook geweldig!
    Indeed!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Kate? Wat wedt mijn geheugen niet (meer)?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    Kate? Wat wedt mijn geheugen niet (meer)?


    Kate was de voorganger van Ziva! (: (En zij was ook echt awesome)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Eauton schreef:
    Kate? Wat wedt mijn geheugen niet (meer)?


    Special agent Kate (Caitlynn) Todd. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •