• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Majikku schreef:
    (...)
    Whyy :o


    Omdat er altijd iemand gered moet worden binnen een bepaalde tijd. D:


    Your make-up is terrible

    Oh my gosh, die PhotoMath app is super handig. O.O


    kindness is never a burden.

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat er altijd iemand gered moet worden binnen een bepaalde tijd. D:


    Omg ja, nou je het zegt.

    Ik heb trouwens een gave nieuwe serie ontdekt. Misschien vind jij dat ook wel wat, het heet The 100. Ik kijk nu net de eerste minuten en vind het eigenlijk al best leuk.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 21:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Omg ja, nou je het zegt.

    Ik heb trouwens een gave nieuwe serie ontdekt. Misschien vind jij dat ook wel wat, het heet The 100. Ik kijk nu net de eerste minuten en vind het eigenlijk al best leuk.


    Seizoen 2 van The 100 is gisteren begonnen (;


    kindness is never a burden.

    Majikku schreef:
    (...)

    Omg ja, nou je het zegt.

    Ik heb trouwens een gave nieuwe serie ontdekt. Misschien vind jij dat ook wel wat, het heet The 100. Ik kijk nu net de eerste minuten en vind het eigenlijk al best leuk.


    Iedereen raad die aan, ja. Maar er zijn eest nog andere dingen die ik wil kijken, haha.


    Your make-up is terrible

    Ugh. Ik kon vandaag niet bij mn kluid omdat er drugscontrole was in de pauze :/


    take me back to the basics and the simple life

    Flatsound schreef:
    (...)

    Seizoen 2 van The 100 is gisteren begonnen (;


    Really? Oh dan moet ik hem zeker gaan kijken, want ik vind hem best goed nu. Even voorleggen aan mijn moeder, die houd hier ook wel van :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, die griet irriteert me .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeez, wat een klote mensen zijn er op deze wereld... Tegen een vriendin liegen dat haar vriend je aan het versieren is, waardoor het uitgaat tussen hen twee. The fuck O_O

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 21:54 ]


    Stenenlikker

    Ok beter zo.


    Tijd voor koffie.

    Pfft, eindelijk klaar, dat duurde lang zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Focking god, waarom loop je telkens vast? Dit is echt fucking irritant D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I miss our talks – our laugs – our walks.


    Schiet op, kut bus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Piaffe schreef:
    Ugh. Ik kon vandaag niet bij mn kluid omdat er drugscontrole was in de pauze :/


    Op wat voor.school zit jij o.o?

    Worst.busdriver ever. Had net zo goed.op de trein kunnen wachten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered