• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Drown schreef:
    (...)

    Wat is er mis met emo en gothic? :').


    Waar zie jij staan dat er iets mis mee is?


    Your make-up is terrible

    Waarom is het zo koud in de gang D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Drown schreef:
    (...)

    Wat is er mis met emo en gothic? :').


    Helemaal niks. De meisje op school gebruiken ze gewoon te vaak zonder te beseffen wat ze eigenlijk betekenen. Het is niet omdat je zwart draagt dat je gothic bent.


    kindness is never a burden.

    En humeur verpest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Glader schreef:
    En humeur verpest.


    26 - 02 - '16

    Oh, wauw. Dit ziet er heel sneu uit. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn tablet is bijna leeg. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Flatsound schreef:
    (...)

    Helemaal niks. De meisje op school gebruiken ze gewoon te vaak zonder te beseffen wat ze eigenlijk betekenen. Het is niet omdat je zwart draagt dat je gothic bent.


    Klooopt, daar kan ik me ook zo aan ergeren. Nu kan ik mijzelf wel emo noemen, maar mijn zusje bijvoorbeeld trekt enkel zwarte kleding aan en iedereen noemt haar gothic. Slaat inderdaad nergens op.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    HAHAHAHA, hilarisch. :W
    Ik ga dood x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Stop looking, jezus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Weet je wat, ik ga het vandaag niet eens proberen. Soms heb ik liever een fysieke ziekte dan een psychische want dan had ik tenminste een "echte" reden om niet naar school te gaan. Tering :/

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 7:42 ]

    Drown schreef:
    (...)

    Klooopt, daar kan ik me ook zo aan ergeren. Nu kan ik mijzelf wel emo noemen, maar mijn zusje bijvoorbeeld trekt enkel zwarte kleding aan en iedereen noemt haar gothic. Slaat inderdaad nergens op.


    It's so annoying. Plus het feit dat ze het verschil niet kennen tussen emo en gothic. "Het is hetzelfde." Nee, dat is het niet.


    kindness is never a burden.

    Fuck you NS met je 25 minuten vertraging. Ik moet op tijd op school zijn dus rijd verdomme gewoon op de tijd die je doorgegeven is!!! AAARGH frustraties!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Woehoe de hele dag toetsen bespreken @_@


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oké, alle opgegeven palabras ken ik nu zo'n beetje, dus dat komt goed. De grammatica van unidad uno ken ik sowieso, die van unidad dos moet nog een paar blikken krijgen. Urgh, waarom plan ik ook alweer zo slecht? Nou ja, gelukkig ken ik tot nu toe alle stamp-shizzle wel uit mijn hoofd, dus dat hoort niet mis te gaan. Meh, ik wil geen toetsweek. Ik wil geen toets Spaans. Ik vond Havo 4 veel leuker, eerlijk gezegd. Nu ligt er van alle kanten zoveel druk op je en al die klasgenoten die je ''succes wensen'' met een flauw gezicht als je mededeelt dat je Vwo wilt doen na je Havo maar je wel één jaar van twee vakken moet inhalen. Bah, wees niet zo'n pretbederver. Ik kom er wel als ik het wil en als het niet lukt, kom ik er wel op een andere manier. Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. En als WO niet is wat ik moet doen, kom ik daar vanzelf achter. Laat me lekker zelf m'n zaakjes regelen of ik nu wel of niet Vwo doen. Dan regel jij de jouwe zonder mijn bemoeienis. D': Ugh, nog 26 minuten tot ik weg moet en nog 56 minuten tot mijn eerste toets van deze tentamenweek. Noooooo. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife