• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Ik mis je en ik wil met je praten – totdat het donker wordt en ver daarna.


    Mijn moeders logica: mijn broertje is zijn portemonnee kwijt dus moet ze op iedereen haar frustraties afreageren.


    26 - 02 - '16

    Ik ben al de hele dag bezig met elf pagina's over eiwitten uit mijn hoofd te leren...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voor het eerst zelf mijn haar bleken. Ik laat het al vanaf mijn veertiende bij de kapper doen <_>. Ben wel nieuwsgierig of het goed pakt, daarna maar weer blauwe verf erin gooien.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Yay, Diablo III uitgespeeld. c;


    Caution first, always.

    Nog een paar daagjes.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    LF a miracle against phone anxiety.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik word nu al zenuwachtig als ik er aan denk.


    :)

    Mijn hele lichaam begint opeens te shaken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Meehhh...mijn voeten immiteren ijsblokjes...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    En zo had je een praatmaatje in de bus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IS HET NU ZO FLIPPING MOEILIJK OM EVEN TE REAGEREN?

    Oké, ja, ik snap het, jullie hebben geen sociaal leven en hebben dus alles al in het weekend kunnen doen, maar ik zit hier nu wel.


    help

    Ik word echt zo moe van al die aandachttrekkende tienermeisjes met hun "problemen" die ze over de ganse speelplaats moeten roepen, die zogenaamd bi zijn gewoon omdat het cool is en die volgens henzelf een heel zwaar verleden hebben, gewoon om op te vallen en populair te zijn en die shit. Schat, als je het echt zo moeilijk hebt, waarom spam je dan heel Facebook onder met statussen als "ik kan het echt niet meer aan" en "iemand raad plz? Chat xxx" in plaats van hulp te gaan zoeken, als je het dan echt zo moeilijk hebt? Ugh. Maar als ik dan eens geen antwoord geeft op wat iemand zegt omdat ik zoveel aan m'n hoofd heb, ben ik weer de emo die graag mensen lastigvalt met haar miserie voor de aandacht. >.<

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 19:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Law & Order: SVU is TE leuk. Niet de criminele acties (vooral niet de pedofiele zooi), maar gewoon het verhaal :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Damn, I am on a roll for school today.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered