• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Onweer, welkom! Ik wacht al de hele dag op je.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Onweer, welkom! Ik wacht al de hele dag op je.



    Ik wilde net zeggen houd het bij je, maar toen besefte ik me dat je om de hoek woont :'D

    Onweer, ga weg! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil roken, maar het waait nu wel heel erg hard..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voortaan maak ik dus geen RPG meer aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, dacht ik dus dat ik eindelijk eens een personage deftig zou kunnen uitwerken, maar nee. Natuurlijk niet. This was like one of the best rpg's I had in a long time, why can't you see that?


    help

    Stop met 'emo' en 'gothic' te gebruiken als je niet eens weet wat de woorden betekenen, Jezus.


    kindness is never a burden.

    Hmmm Hoe kan ik je ooit vergeten, als je elke nacht terug komt in mijn dromen :|


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Okay. Lets' roll.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahaha, mijn moeder schrok zit rot van een flits toen ze naar buiten ging kijken. Oh en ik heb me toch een mooie bliksem gezien net.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hahahaha, mijn moeder schrok zit rot van een flits toen ze naar buiten ging kijken. Oh en ik heb me toch een mooie bliksem gezien net.

    Omg, dan zag jouw moeder dezelfde. Want ik gilde :'D
    Ik ging namelijk even naar de hagel kijken en toen werd ik verblind.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    Omg, dan zag jouw moeder dezelfde. Want ik gilde :'D
    Ik ging namelijk even naar de hagel kijken en toen werd ik verblind.


    Ja, precies die haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, precies die haha.


    En die klap erna, jeetje o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben er zo klaar mee, ugh. Waarom kan het niet een keer stoppen >.<


    wat was dit ookalweer

    Great, now I feel like crying. This really sucks. Ik dacht dat vandaag een oké dag was, maar natuurlijk moet alles weer verpest worden. Natuurlijk ben ik er voor mijn vrienden, maar ik voel me veel te vaak echt in de steek gelaten.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 21:46 ]


    help

    Flatsound schreef:
    Stop met 'emo' en 'gothic' te gebruiken als je niet eens weet wat de woorden betekenen, Jezus.


    Wat is er mis met emo en gothic? :').


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.