• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    oh merlin' Scorpius komt er nog niet achter hoor. Camp gaat het nog eens bekennen (:


    Oh ik dacht dat Scorp het al wist


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Oh ik dacht dat Scorp het al wist


    owowow hebben we over hetzelfde onderwerp? xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Huh wat?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Huh wat?


    ja jij x'D wat denk je dat scorp wist?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dat Campbell eigenlijk een vrouw is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Dat Campbell eigenlijk een vrouw is.


    oh wauw je zegt het wel heel cru :< nee natuurlijk weet hij het niet. Dat gaat Camp nog wel opbiechten binnenkort. x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 0:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius’ Potter

    Koude druppels gleden vanuit mijn haar op mijn galagewaad tot op de grond terwijl ik verbaasd vooruit keek waar een wazig persoon voor mij leek te staan door het vele water wat nog uit mijn haar droop als een heftige regenstorm in begin herfst. Snel veegde ik het water van mijn ogen vandaan waar ik algauw de groene ogen en het pikzwarte haar van mijn broertje herkende en de tranen die over zijn mooie gezicht rolde. Verbaasd gingen mijn wenkbrauwen iets omhoog terwijl er een plotselinge onweersbui en mijn hoofd op wilde komen steken.
    Toch liep ik op Albus af en trok hem ietwat verbaasd in mijn armen waar ik ietwat twijfelend op mijn lip beet.
    ‘Wat is er; Albus. Waarom staan we hier in onze galagewaden?’ vroeg ik ietwat verbaasd terwijl ik het feit achterwegen hield dat ik kletsnat was. ‘Waarom huil je; Albus.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl mijn hand zachtjes over zijn hand streelde terwijl de andere hem enorm dicht tegen me aandrukte waar ik mijn ogen zachtjes sloot bij zijn bekende geur.

    Oke het is gewoon magisch water waardoor James weer nuchter word. xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kan nergens meer op reageren volgens mij :/


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    Ik schrok toen plotseling een jongen met de vertrouwde grijze ogen de ruimte in staarde voordat hij even snel verdween als hij gekomen was. Verbaasd stond ik op en keek om mij heen. Niemand leek mij te zien noch in de gaten te hebben waardoor ik gauw naar de deur renden naar de buitendeur waar ik Ralfs gelaat zag zien zitten in de gras voor de rand van de verboden bos. Zo zacht mogelijk renden ik naar hem toe terwijl ik hem gras zag plukken hoewel dat niet echt van harte leek. Niet dat het raar was. Hij was totaal alleen aan de rand van de bos. Hij was weerloos en daar kon ik gebruik van maken. Zachtjes liep ik naar hem toe en ging tegenover hem in de gras zitten terwijl ik zonder te bewegen of enkele vorm van geluid hem aanstaarde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Derek_Hale schreef:
    Ik kan nergens meer op reageren volgens mij :/


    Je kan papa draco opzoeken bij Ralf (buiten aan rand van verboden bos) en zijn kans op een vriendje helemaal verpesten wat je altijd probeerd :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Het meisje legde haar hand op mijn bovenbeen waardoor mijn glimlach verdween en ik ietswat verslagen naar de kleine hand staarde.
    ‘George- ik ben het Campbell.. Ik wilde je het vertellen. Meerdere malen zelfs. Ik kan het allemaal uitleggen maar ik ben een transformagier. Maar mijn oorspronkelijke sekse is een vrouw.. Ik dacht dat je me mooi zou vinden- net zoals Angelina maar blijkbaar bezat je jezelf liever zodat je niet met mij opgescheept zit. Laat ook maar.’ murmelde ze en draaide zich om en liep weg.
    'Oh' riep ik hardop en liep hem/haar ook achterna om met een glimlach haar hand vaat te pakken.
    'Waarom zo snel weg camp; de avond is nog net begonnen. Of heb je het niet naar je zin?' Ik sprong voor haar neer en speelde met haar krullen waar ik er even gefascineerd naar staarde.
    'Je bent een prachtige meid Camp.' Zei ik lachend en trok haar dichter tegen me aan.
    'Ik hou een maal van Campbell Saunders en dat kan eenmaal niet veranderen Campbell; je ziet er goddelijk uit..' zei ik zweverig en zette een hand langs haar wang om mijn lippen gulzig tegen die van haar te drukken.
    'Ik hou gewoon te veel van jou campbell' murmelde ik er tussen door.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Met een ruk voelde ik me teruggetrokken worden door de stevige hand die ik uit duizenden zou kunnen herkennen.
    ‘Waarom zo snel weg Camp; de avond is nog net begonnen. Of heb je het niet naar je zin?’ Ik kon het niet laten om ietwat te neergeslagen naar de grond te staren en beet op mijn lip toen hij met mijn krullen speelde.
    ‘Je bent een prachtige meid Camp.’ Met dat werd ik dichter tegen hem aangedrukt waar ik mijn ogen automatisch tegen zijn warme borstkas sloot waar zijn vertrouwde hart achter huishield.
    ‘Ik hou eenmaal van Campbell Saunders en dat kan eenmaal niet veranderen Campbell; je ziet er goddelijk uit.’ Ik slikte zachtjes en voelde weer een blos opkomen terwijl zijn hand naar mijn wang gleed voordat ik zijn lippen op die van mij voelde; gulzig. Voor het eerst waardoor ik mijn armen snel om hem heen vouwde terwijl er een hele hoop onrust van mijn schouders leken te vallen. Hij vond het niet erg. Hij hield nog van me.
    ‘ik hou gewoon te veel van jou Campbell.’ Hoorde ik hem zachtjes murmelen terwijl zijn lippen geen enkele afstand van die van mij leken te willen maken gezien ze alweer vastgeplakt op die van mij waren. Zachtjes speelde mijn handen met zijn galagewaad voordat ik zelf de onrust verloor en ze gewoon over zijn warme rug liet strelen terwijl ik de alcohol geur rond hem heen zelfs wist te vergeten evenals de mensen terwijl mijn buik maar enorm gloeide.
    Zachtjes wist ik mijn lippen van die van George te scheiden en drukte me nog dichter tegen hem aan terwijl mijn hoofd haast zijn borstkas wilde betreden en mijn nagels haast door zijn hele huid boorde voordat ik zachtjes fluisterde; ‘Ik houd van jou.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Hij was kletsnap en ik wist zeker dat ik hem beter kopje knder kon laten gaan. Maar dat wad al te laat. Zelfs hoefde dat niet meer. Met een verbaasde blik in zijn ogen staarde hij naar zijn galagewaad en ik beet even op mijn lip. Dit gaat afschuwelijk aflopen. Met alles.
    Maar alsnog liep James naar me toe en trok me in zijn armen. Ik kromp ineen en zette mijn handen op zijn borstkast waar ik een prol van zijn shirt creëerde waarna de volgende tranen zich ook uit mijn kgen volgden.
    ‘Wat is er; Albus. Waarom staan we hier in onze galagewaden? Waarom huil je; Albus.’
    Ik schudde mijn hoofd en keek weg.
    'Bal, j-je was dronken James; je was zo afschuwelijk.' Ondanks dat rukte ik me niet los uit zijn greel en beet heftig op mijn lip terwijl ik mijn igen even weer dichtkneep.
    'Je zei dat je van me hield.. waarom zei je gisteren heel wat anders?' Riep ik tussen de tranen door en liet hem wat los om mezelf tegen de muur achter me aan te gooien.
    'H-hou je van me- h-haat je me- ik weet het niet meer James; je maakt me kappot..' ik keek weeer op naar zijn blik en schudde even met mijn hoofd terwijl ik de tranen probeerd weg te veegen maar er steeds nieuwe bijkwamen rollen.
    'Je kustte me.. je zoende me in het grote zaal.. iedereen zag het..'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    Ik weet niet hoe lang het duurse tot ik de jongen die ik kende als Draco Malfoy voor me in het gras zag zitten, hij staarde naar me. Absurd stopte ik mrt het plukken van gras en murmelde 'hoi' voordat mijn kgen wat groter werden en me verbaasd naar de knikker in het hemel wierp.
    'Ik bedoel, nee Draco- je mag hier niet zijn. Je weet dat ik vanavond in een weerwolf verander? Vroeg ik en wierp we weer naar hem toe zonder het gras los te laten. Laat staan dat, ik begin meer en ruwer te plukken.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••