• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mijn internet ligt er weer uit :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat stil hier ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik kan nergens reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nket zeuren jr hebt nog niet met george op camp gereageerd generations xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Nket zeuren jr hebt nog niet met george op camp gereageerd generations xd


    Oh ja x] maar alsnog, als ik met george zou gaan reageren zou het nog steeds erg dtil blijven ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben er bij he.. ik zit te denkrn wat ik cam kan laten doen bij george gezien hij net te horen gelregen heeft dat george op angelique valt :/


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik ben er bij he.. ik zit te denkrn wat ik cam kan laten doen bij george gezien hij net te horen gelregen heeft dat george op angelique valt :/


    Ik bedoeld toen je er niet was, dus toen Linde gereageerd had.

    Enneh- George kan het uitleggen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben zo sad omdat ik niet weet of niet wil weten wat George nu kan doen, je eindigde je post op een zeer moeilijke punt :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ben zo sad omdat ik niet weet of niet wil weten wat George nu kan doen, je eindigde je post op een zeer moeilijke punt :')


    Net wanneer Cam lief is gaat George hem breken x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Haar handen waren de oorzak van mijn galagewaad dat zwakjes over mijn schouders gleed voordat ze de kus tot mijn ellende verbrak en ‘Ik houd van jou.’ mompelde. Ik glimlachte zachtjes en boog wat voorover zodat mijn lippen bij haar oor kwam.
    'Ik wachtte zo lang op deze woorden.' Gaf ik eerlijk toe voordat ik zachtjes in haar nekvel beet en murmelde weer: 'alsnog wist ik dat je van mij hield, maar die woorden maken het officieel.' Met die woorden drukte ik drukte lippen maar tegen haar nek aan waarna ik met mijn vrije hand haar gekrulde haren naar achteren gooide waarna ik haar weer recht in de ogen aankeek en fluisterde: 'eindelijk weet ik het nu zeker.'


    Per post word ik steeds angstiger en banger, ook im de feit dat Campbell een mesje is wat me afschuwelijk bang maakt ^^ hopelijk word hij snel weer een jongen; dan is hij nog knapper ook al heb ik de vrouwelijke vorm van Camp niet eens gezien x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘Bal, j-je was dronken James; je wat zo afschuwelijk.’ Ik sloot mijn ogen en voelde zijn sterke grip op mijn shirt en ondanks we nauwelijks een dag van elkaar gescheiden waren voelde het als jaren.
    ‘Je zei dat je van me hield.. waarom zei je gisteren heel wat anders?’ hoorde ik hem ietwat schril zeggen door de vele tranen die van zijn gezicht mijn al natte shirt doordrenkte voor hij me los liet en zich tegen de muur drukte.
    ‘H-hou je van me- h-haat je me- ik weet het niet meer James; je maakt me kapot. Je kustte me.. je zoende me in de grote zaal.. iedereen zag het..’ ik schudde mijn hoofd en beet op mijn lip. Ik voelde me machteloos en vooral om het feit dat de hele wereld binnen een paar seconde zou weten dat ik op mijn broertje viel. Toch negeerde ik al die gedachtes en knielde voor Albus neer terwijl ik zachtjes de tranen van zijn gezicht af veegde.
    ‘Maak je geen zorgen om wat ze zagen- waarschijnlijk gaat er dan toch door school ten ronde dat ik een grote crush heb op mijn broertje en dan zou ik waarschijnlijk veel meisjes moeten zoenen om mijn oude reputatie weer terug te krijgen…’ zuchtte ik twijfelend voor ik besefte dat Albus er nog bij was waardoor ik hard op mijn lip beet.
    ‘Maak je geen zorgen; ik regel het wel, Albus. Hoe raar het ook klinkt- ik kan alleen nog het moment herinneren dat je me achterliet en ik naar de keukens vluchtte om- om.’ Ik stopte snel en voelde me al veels te gauw minderwaardig voelen. Mijn verdriet en gemis stopte ik weg met drank. Dat heb ik altijd al gedaan hoewel pap, mam, Albus en Lils dat niet wisten. Hoewel.. Albus had me wel eerder zo gezien.
    ‘Ook al is het een dag dat pas verstreken is zonder jou voelt het aan als minstens een jaar.’ Bekende ik zachtjes.
    ‘Ik ben altijd bij jou- en jij bent altijd bij mij; Albus. Ook al vind jij het minder om op te trekken met je oudere broer die zich veel lager dan jouw niveau gedraagt..’ ik schudde ietwat verward mijn hoofd terwijl ik met een hand stevig zijn hand vastpakte. ‘Ik wil je niet kwijt- ik wil je niet verliezen. Ik maak jou kapot en jíj maakt mij onzeker.’

    Ach (: ik zoek zo wel een FC voor Cam als meisje op- hoewel dat onnozel is gezien hij in alles kan transformeren wat hij wilt. Nouja alles; hij kan blond haar hebben- zwart- rood- net waar hij zin in heeft :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 0:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Hij knielde voor me neer en ik keek hem maar niet aan. Ik voelde me zo zwak door deze tranen. Nog nooit voelde ik me zo zwak. Zo breekbaar terwijl ik vaak zeker van mezelf was. Zo lang niet meer. Ik keek langzaam op toen hij zachtjes de tranen van mijn wangen wegveegde en beet even op mijn lip.
    ‘Maak je geen zorgen om wat ze zagen- waarschijnlijk gaat er dan toch door school ten ronde dat ik een grote crush heb op mijn broertje en dan zou ik waarschijnlijk veel meisjes moeten zoenen om mijn oude reputatie weer terug te krijgen…’
    Ik beet harder op mijn lip en de drang om gem weer te slaan kwam terug. Hoe kan hij dat in merlijns naam nog zeggen na dit alles?
    ‘Maak je geen zorgen; ik regel het wel, Albus. Hoe raar het ook klinkt- ik kan alleen nog het moment herinneren dat je me achterliet en ik naar de keukens vluchtte om- om.. -Ook al is het een dag dat pas verstreken is zonder jou voelt het aan als minstens een jaar.’
    Ik keek weer op en staarde hem iets wat verbaasd aan.
    ‘Ik ben altijd bij jou- en jij bent altijd bij mij; Albus. Ook al vind jij het minder om op te trekken met je oudere broer die zich veel lager dan jouw niveau gedraagt.. Ik wil je niet kwijt- ik wil je niet verliezen. Ik maak jou kapot en jíj maakt mij onzeker.’
    'Waarom verliet je me gisteren dan..' ik beet weer op mijn lip en kneep mijn ogen dicht.
    'I-ik wil gewoon dat alles makkelijk kon zijn. Dat i-ik dit niet hoefde te voellen, wat ik wel graag wil voelen. Niet naar dingen hoef te verlangen waar ik niet naar moet verlangen. ' ik schudde mijn hoofd en keek radeloos op naar het plafond en slikte.
    'We geven elkaar alleen maar problemen met dit.. puur omdat we dit geheim proberen te houden.' Fluisterde ik dan zachtjes voordat ik hem weer aankeek.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Besef net pas dat dit verkeerde topic was x'd

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 22:46 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik wachtte zo lang op deze woorden.’ Ik glimlachte voorzichtig terwijl zijn warme hete adem langs mijn oor streek en ik totaal geen aanstalte maakte om mijn ogen weer open te doen tot ik zijn tanden in mijn nekvel voelde en snel op mijn lip beet om een kreun te onderdrukken. ‘Alsnog wist ik dat je van mij hield, maar die woorden maken het officieel.’ Ik deed mijn mond open om te protesten maar alsof hij het verwacht had drukte hij zijn lippen in mijn nek waardoor mijn nagels dieper in zijn rug begroeven en mijn knieën voelde knikken en ik zwakjes; ‘Niet doen, George.’ Murmelde hoewel dat slechts een leugen was terwijl George genadeloos mijn haar naar achteren gooide waar hij een stukje blote huid raakte voordat hij in mijn ogen keek en zijn fluisterende stem kippenvel over mijn hele lichaam bezorgde; ‘Eindelijk weet ik het nu zeker.’
    Ik schudde zwakjes mijn hoofd. ‘Hoe weet je dat ik niet loog.’ Fluisterde ik zachtjes hoewel het overduidelijk was dat ik niet loog en het rare hiervan was dat het zo impulsief ging- zo uit mijzelf net zoals gevoelens die uit het niets kwamen als George me aanraakte. Zachtjes trok ik hem ietwat speels naar buiten hoewel dat moeilijker ging voor mij dan voor hem gezien deze hakjes nu al moordend waren voor mijn voeten en ik begreep dan ook niet hoe meisjes hier dagenlang op konden lopen. Zelfs nu ik hakjes droeg was ik niet even groot als George. In tegendeel zelfs; ik kwam nu tot zijn hals. Iets waar een transformagier zoals ik niks aan kon doen. Je kon alleen maar je gezicht; haar; oog en lippen veranderen. Littekens en brandwonden zal je altijd blijven zien gezien de gen in je huid dan weg verbrand is om het nog te veranderen. Dit geld dan ook voor een sekse. Ik zal altijd een meisje blijven en nooit een gehele jongen kunnen worden.
    Ik duwde mijzelf ietwat speels tegen de muur en ik kon zweren dat als iemand zou vertellen dat ik dit zou doen voordat ik in deze tijdsprong was gekomen ze vervloekt had of iets dergelijks. In plaats daarvan leek ik nu Georges puppy en misschien was dat ook de reden dat ik hem dicht tegen me aantrok terwijl we op de gang stonden en ietwat zwoel in zijn ogen staarde omdat ik met mijn handen achter zijn nek zijn gezicht omlaag gedrukt had voordat ik zachtjes met mijn hand naar zijn nek aftastte richting zijn hals waar ik zijn galagewaad ietsjes losmaakte voordat ik diezelfde weg met mijn lippen begon te volgen.

    James Sirius Potter

    ‘Waarom verliet je me gisteren dan.. I-ik wil gewoon dat alles makkelijk kon zijn. Dat i-ik dit niet hoefde te voelen, wat ik wel graag wil voelen. Niet naar dingen hoef te verlangen waar ik niet naar moet verlangen. We geven elkaar alleen maar problemen met dit.. puur omdat we dit geheim proberen te houden.’
    Ik schudde demonstratief mijn hoofd hoewel ik ergens wist dat hij gelijk had waardoor ik een zachte zucht produceerde.
    ‘Soms kan ik gewoon niet meer helder- of goed nadenken, Albus.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik zachtjes lachte; ‘Oke vaak kan ik dat dan niet.’ Gaf ik toe met mijn gedachtes op mijn cijfers.
    Ik schudde weer mijn hoofd voordat ik hem overeind trok. ‘Ik weet niet veel maar een ding weet ik wel.’ Zei ik met een kleine grijns en pakte mijn toverstok en murmelde een spreuk waar ik meteen van top tot teen droog werd en naar Albus hand greep. ‘Er is een feest; die niks aan is zonder ons.’ Ik trok hem direct mee terug naar de Grote Zaal en keek verbaasd op naar George die Campbell al helemaal vergeten leek te zijn gezien hij innig verstrengeld leek te zijn met een zwartharig meisje. ‘Die twee zijn elkaar haast aan het opeten; ik ben blij dat oom George iemand veel beters heeft gevonden dan Campbell.’ Zei ik enthousiast tegen Albus voordat ik hem letterlijk mee de zaal in trok en mijn grip steeds sterker op zijn hand werd en ik moest moeite doen om zijn tere hand niet fijn te knijpen door de zenuwen die ik nu ervaarde. 'Mag ik deze dans?' vroeg ik terwijl ik mijn best deed om alleen op Albus te letten en niemand anders.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya