• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Soothsayer • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •


    Song of the night: Reggae Shark

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 20:36 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cenation schreef:
    Ik heb eindelijk Divergent gezien, geweldige film! Volgende op de lijst: The Fault In Our Stars (:


    Hmm, die vond ik persoonlijk niet heel leuk. (t eerste half uur dan, toen had ik geen zin meer)


    Ik heb echt geen leven, haha, ik speel een one direction spel waarin ik moet trouwen met een van hun :'D


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Hmm, die vond ik persoonlijk niet heel leuk. (t eerste half uur dan, toen had ik geen zin meer)


    Ik heb echt geen leven, haha, ik speel een one direction spel waarin ik moet trouwen met een van hun :'D


    Divergent of TFIOS? c: Ik vond ze beide namelijk geweldig <3

    Ik ga binnenkort TFIOS in de bios kijken. Daar heb ik een vet leuk - uhum - verhaal over :/ Ga ik zo vertellen c:

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Hmm, die vond ik persoonlijk niet heel leuk. (t eerste half uur dan, toen had ik geen zin meer)


    Ik heb echt geen leven, haha, ik speel een one direction spel waarin ik moet trouwen met een van hun :'D


    Dat spel is echt zo dom, ik wilde het eens zien, had het na enkele minuten al afgezet.


    16 - 09 - '17

    Nieuw SOTN. Bekijk de beginpost maar, tis vet genius x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Nieuw SOTN. Bekijk de beginpost maar, tis vet genius x)


    Srsly? Hahaha, wtf


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Srsly? Hahaha, wtf


    HAHAHA! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    LOL.
    Volgens zo'n test op het internet ben ik voor 89% super jaloers en moet ik aan mezelf gaan werken. Ik kom niet meer bij :W


    26 - 02 - '16

    HAHAHAHA, die heb ik al gezien. Het meest geniale liedje ooit :'D

    Guys, I need your opinion c: Of wat dat ook, ghehe.
    Een paar dorpjes bij mij vandaan is er een bioscoop die films later draait dan de reguliere bioscopen. The Fault In Our Stars wordt daar gedraaid en ondanks het feit dat ik die film al heb gezien, wil ik 'm graag nog eens zien. Het is maar drie euro (krul). Ik heb mijn vriendin verteld dat de film daar draait in de bios. Zij heeft toen op haar verjaardag van haar ouders twee kaartjes gekregen. Ik stiekem hopen dat ze mij zou vragen :') Is niet gebeurd. Ze was in het midden van september jarig en de film draait eind november. Nu wil ik er toch erg graag heen, dus heb ik een ander gevraagd. Gaat best wel awkward worden, denk ik. Aangezien de bioscoop erg klein is en ze ons duidelijk zal zien zitten, samen met een andere vriendin van haar. Maar al haar vriendinnen zijn ook mijn vriendinnen. Awkward. Er komen ook heel veel andere vriendinnen van mij en omg, huilen en awkward.
    Maar wat vinden jullie, is het terecht dat ik een ander heb gevraagd en er met die ander heen ga? Ik vind eigenlijk van wel, omdat ik er in eerste instantie ook naartoe wilde.

    ^ Daar vraag je me wat. Ik heb zoiets nog nooit gehad, simpelweg omdat ik socially awkward ben en nauwelijks vrienden heb buiten het internet om. ;x


    26 - 02 - '16

    Niks van aantrekken wat ze gaan denken, jij bent niet gevraagd door haar of hun, dus zie ik ook niet in wat jij fout zou doen door een ander te vragen.


    16 - 09 - '17

    @ Erieka: naahw :c
    @ Sylvie: daar heb je gelijk in. Maar ja, het voelt gewoon zo raar. Maar ja, zij heeft mij niet gevraagd, terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik die film gewoonweg geweldig vind en dat ik erg graag eens tijd met haar wil spenderen buiten schooltijd. Maar blijkbaar begreep ze die hints niet of wilde ze gewoon niet met mij?

    Cenation schreef:
    (...)

    Dat spel is echt zo dom, ik wilde het eens zien, had het na enkele minuten al afgezet.


    Iknow, maar iets in mij wilt gewoon goed zijn erin :'D


    wat was dit ookalweer

    Ansolo schreef:
    (...)

    Divergent of TFIOS? c: Ik vond ze beide namelijk geweldig <3

    Ik ga binnenkort TFIOS in de bios kijken. Daar heb ik een vet leuk - uhum - verhaal over :/ Ga ik zo vertellen c:


    TFIOS :'D


    wat was dit ookalweer

    Ansolo schreef:
    @ Erieka: naahw :c
    @ Sylvie: daar heb je gelijk in. Maar ja, het voelt gewoon zo raar. Maar ja, zij heeft mij niet gevraagd, terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik die film gewoonweg geweldig vind en dat ik erg graag eens tijd met haar wil spenderen buiten schooltijd. Maar blijkbaar begreep ze die hints niet of wilde ze gewoon niet met mij?


    Ik kan het krijgen van mensen die de hints niet begrijpen of expres doen alsof ze ze niet begrijpen omdat ze niet willen. Ik zou het ook raar vinden enz, maar goed. Als zij je niet vraagt is het pech voor haar, dan moet ze er maar mee kunnen omgaan dat jij met iemand gaat. En ze hoeft daarna heus niet kut gaan doen, want zij is degene die onredelijk deed, in m'n ogen dan.


    16 - 09 - '17