• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    Cruella komt naar Storybrooke. Ze zal gespeeld worden door Victoria Smurfit (die ook bekend is als haar rol van Lady Jayne uit NBC's Dracula.
    Ik vind het nu al leuk dat ze zal komen. c:

    Okunoshima schreef:
    Cruella komt naar Storybrooke. Ze zal gespeeld worden door Victoria Smurfit (die ook bekend is als haar rol van Lady Jayne uit NBC's Dracula.
    Ik vind het nu al leuk dat ze zal komen. c:


    JAAAAAAA OMG

    Okunoshima schreef:
    Cruella komt naar Storybrooke. Ze zal gespeeld worden door Victoria Smurfit (die ook bekend is als haar rol van Lady Jayne uit NBC's Dracula.
    Ik vind het nu al leuk dat ze zal komen. c:


    101 dalmatiërs toch?


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    101 dalmatiërs toch?

    Ja. (":

    Okunoshima schreef:
    Cruella komt naar Storybrooke. Ze zal gespeeld worden door Victoria Smurfit (die ook bekend is als haar rol van Lady Jayne uit NBC's Dracula.
    Ik vind het nu al leuk dat ze zal komen. c:


    Ben ook benieuwd hoe ze dat samen gaan voegen met Maleficent, waarvan dus ook gezegd word dat die terug komt... Al word er ook gespeculeerd dat Maleficent Helga zou kunnen zijn... xD.


    Credendo Vides

    I've seen 04x07:

    The feels, all the feels! Regina en Robin, het verleden van Ingrid en het controle verlies van Emma en de angst die ze daarbij ziet bij familie.
    OMG, de babygroup is zo cute! Maar nu snap ik het dus al helemaal niet meer, het kind van Ashley zou veel groter/ ouder moeten zijn dan dat het er nu uitziet....
    En het verleden van Ingrid ziet er best wel hetzelfde eruit als dat van Elsa en Anna, alleen dan erger. Haha, Weasleton. (':
    De snow queen die zich laat pakken door Emma en haar uiteindelijk zo overstuur weet te krijgen.
    Maar ik heb echt medelijden met Ingrid ergens; ze heeft per ongeluk haar zus vermoord en wordt daarop afgeschreven door de enigste persoon waar ze dan nog van houdt, dus ik snap wel waarom ze nu weer een familie wilt, zeker als dat inhoud dat het de dochter van haar ene zus is en de andere een redelijke look-a-like van haar andere, maar dan de versies die haar kunnen begrijpen als het op magie aankomt.
    Die scene tussen Will en Robin was ook een mooie, met de klassieke dart scene erbij die steeds maar terug komt in de serie xD
    De scene waarin ze David had geraakt, maar als David Killian niet uit de weg had geduwd was die misschien wel dood geweest. En het gezicht van Snow was alsof ze een klein kind op iets slechts wees...
    En ew.... de duke is echt een creep xD.
    Meh... so many feels; de dood van Helga, de kiss between Regina en Robin, Emma eenzaam in haar autootje met uitzicht over Storybrooke.
    Wow Rumpel... Hij wilt zijn macht uitbreiden naar de rest van de wereld en daarbij geeft hij Ingrid de macht over Storybrooke... Aan de ene kant ben ik blij dat hij nog steeds en villain is, maar aan de andere kant had ik ook gehoopt dat hij goed zou blijven aangezien hij dat aan Belle beloofd heeft..
    Ben benieuwd at Ingrid met de ribbons gaat doen, ze betoveren en ze aan Emma en Elsa geven?


    De promo van de 2 uur lang durende 04x08/04x09.
    OMG, ik kan echt niet wachten! Het ziet er zo spannend uit en asdfghjkl.


    Credendo Vides

    Hij was zoo leuk maar ook zoo confusing en elke keer worden er dingen duidelijk en komen er weer nieuwe vraagstukken bij en ik vind t echt heel zielig voor Emma en Regina en Robin weer samen asfsdljda en Henry in pak omg haha. Maar die snow queen moet echt oprotten want ze verpest alles.

    hahaha, Weaselton :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emma heeft Lord of the Rings niet gezien :O
    En ik vertrouw Rumpel nu echt niet meer... Maar dat vind ik juist leuk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat mij best irriteert is dat iedereen met spoilers praat terwijl er "spoiler" in de titel staat?
    Hoe dan ook: een vraag over episode 4x07

    In die scene met al de baby's, Aurora zit daarbij? Met baby? Of kijk ik daar nu zo verkeerd? Dus; hoe komt ze in SB?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    Wat mij best irriteert is dat iedereen met spoilers praat terwijl er "spoiler" in de titel staat?
    Hoe dan ook: een vraag over episode 4x07
    In die scene met al de baby's, Aurora zit daarbij? Met baby? Of kijk ik daar nu zo verkeerd? Dus; hoe komt ze in SB?


    Ik weet dat ze in The Enchanted Forest zwanger was, dacht ik, en dat zij en Philip in Storybrooke vorig seizoen van die vliegende apen waren, maar verder werden ze niet genoemd.
    Ik vind het vreemd dat Ashley's baby even oud lijkt te zijn als de rest, terwijl haar verhaal echt eeuwen geleden was.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Ik weet dat ze in The Enchanted Forest zwanger was, dacht ik, en dat zij en Philip in Storybrooke vorig seizoen van die vliegende apen waren, maar verder werden ze niet genoemd.
    Ik vind het vreemd dat Ashley's baby even oud lijkt te zijn als de rest, terwijl haar verhaal echt eeuwen geleden was.

    Jup, ashley's baby zou eigenlijk een jaar en een paar (ik denk 4 tot 6) maanden moeten.
    Hmm, ik zou season 3 nog eens opnieuw moeten kijken. Als ik me goed herinner:
    Mulan en Aurora kwamen voor op het begin van season 3, toen ze Neal vonden.
    En hun verhaal liep af met Mulan die haar liefde wilde verklaren aan Aurora, Aurora zegt dat ze zwanger is, Mulan gaat bij de Merry Men. En aangezien Robin met zijn bende in SB is, moet zij daar ook zijn, en Aurora ook.
    Best wel stom dat we niets meer van hen gehoord hebben.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Trouwens, hier een outlaw queen, swan queen shipper, in 'mindere mate' sleeping warrior (omdat ze maar een kleine rol hebben D: in mindere mate)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Misschien heeft Cruella het boek geschreven. Stel, ze zat in de gevangenis, dan moest ze toch iets doen?

    Op Tumblr zag ik dat veel mensen hopen dat met de 101 Dalmatians storyline, dat Archie en Ruby weer wat meer in beeld komen.

    En ik zag op Tumblr een theorie staan met dat mensen denken dat Henry de schrijver is, maar dan wel als future-Henry.

    Ik weet niet of dat hier gepost is, maar Nicole Muñoz heeft bevestigd dat ze nogmaals Lily zal spelen. c:


    If I were once a planet, you were the axis