• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    Margherita schreef:
    (...)

    Wie is Morgana? Heb ik iets gemist?

    Iemand uit de legende van Arthur. Lang verhaal, maar Google is je beste vriend ^^


    Spoiler alert: you will save yourself

    Achzooo. Ik dacht dat ik een personage had gemist ofzo ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb net de laatste aflevering gekeken, maar ik ben er toch echt niet meer zo weg van als vroeger. Alle personages zijn zo soft geworden, brr. Rumple is nu echt een hoopje ellende, alsof de Dark One zijn hele persoon beïnvloedde en hij niet ontwikkeld is sinds hij de Dark One werd. Ik vind Merida wel tof. Daar zit ten minste nog wat pit in.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Ik heb net de laatste aflevering gekeken, maar ik ben er toch echt niet meer zo weg van als vroeger. Alle personages zijn zo soft geworden, brr. Rumple is nu echt een hoopje ellende, alsof de Dark One zijn hele persoon beïnvloedde en hij niet ontwikkeld is sinds hij de Dark One werd. Ik vind Merida wel tof. Daar zit ten minste nog wat pit in.


    Dit. Al betwijfel ik of Merida zelf genoeg pit heeft om Rumple weer wat gaver te maken. Ik had ook gehoopt dat Regina dit seizoen weer wat meer die snarky, badass Regina zou zijn van de eerste seizoenen, maar helaas pindakaas ):


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Margherita schreef:
    Achzooo. Ik dacht dat ik een personage had gemist ofzo ^^

    Nee, die is nog niet eens geïntroduceerd, het was een theorie, en hij zou nog wel eens kunnen kloppen gezien de omstandigheden. Misschien is het nog een verrassing, want als ik dit google in combinatie met once upon a time, komen er alleen fan-dingen uit.
    En <3 Merida
    ps.


    Morgana <3!!!!!!
    Hoop dat zij net zo'n goede Morgana vinden voor OUAT. Het was echt een geweldig personage.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 22:52 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik heb Merlin de serie ook gezien en dat was natuurlijk een hele leuke en goede cast. Toch vind ik dat ze het hier ook wel goed gecast hebben, ook omdat er zo'n grote draai hier in zit. Had ik niet verwacht trouwens, de casting. Ik had het van Merlin totaal niet verwacht, de persoon die hem speelt enzo. En inderdaad, ik hoop dat ze een goede Morgana hebben gecast als ze er nog in komt!

    Ik hoop dat hier geen spoilers in zitten, anders zet ik hem later nog snel onder een spoiler. ^.^


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb een theorie die in grote lijnen als volgt zo gaat;
    Emma heeft Merlin nu dus bevrijd en terwijl ze dat deed zag je zowel een witte als zwarte straal. Emma heeft dus nog beiden.
    Wat nou als in het proces van de Dark One uit Emma halen er iets is gebeurd waardoor het witte en het zwarte van elkaar gescheiden zijn en er dus een soort van twee Emma's zijn? De ander opgesloten of weggestopt in één of ander vaag iets.

    Daarnaast gaat de komende aflevering over Merida.. We krijgen ook haar broertjes en zelfs die drie gozers te zien en Mordu.
    Ik vond ook een foto waar Merida samen met Red en Mulan op staat, dus misschien komen die ook terug in komende aflevering / binnenkort?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik heb een theorie die in grote lijnen als volgt zo gaat;
    Emma heeft Merlin nu dus bevrijd en terwijl ze dat deed zag je zowel een witte als zwarte straal. Emma heeft dus nog beiden.
    Wat nou als in het proces van de Dark One uit Emma halen er iets is gebeurd waardoor het witte en het zwarte van elkaar gescheiden zijn en er dus een soort van twee Emma's zijn? De ander opgesloten of weggestopt in één of ander vaag iets.

    Daarnaast gaat de komende aflevering over Merida.. We krijgen ook haar broertjes en zelfs die drie gozers te zien en Mordu.
    Ik vond ook een foto waar Merida samen met Red en Mulan op staat, dus misschien komen die ook terug in komende aflevering / binnenkort?


    Ik las een interview met de actrice die Merida speelt, en ze zei dat Merida, Mulan en Red inderdaad samen op avontuur gaan! (so excited!)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik las een interview met de actrice die Merida speelt, en ze zei dat Merida, Mulan en Red inderdaad samen op avontuur gaan! (so excited!)

    Yes!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Oeh, raad eens wie er terug komen voor de 100e episode in maart?

    Peter Pan en Cora!!!


    En er gaan ook geruchten in het rond dat we mogelijk voor 5B de wereld van Hercules op gaan zoeken. *<(•.•)>*


    Btw, de avond van 15-11 is een dubbele episode.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 22:29 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oeh, raad eens wie er terug komen voor de 100e episode in maart?

    Peter Pan en Cora!!!


    En er gaan ook geruchten in het rond dat we mogelijk voor 5B de wereld van Hercules op gaan zoeken. *<(•.•)>*


    Btw, de avond van 15-11 is een dubbele episode.


    OMG. Die wereld zou zo awesome zijn.


    •

    DreamerN schreef:
    Oeh, raad eens wie er terug komen voor de 100e episode in maart?

    Peter Pan en Cora!!!


    En er gaan ook geruchten in het rond dat we mogelijk voor 5B de wereld van Hercules op gaan zoeken. *<(•.•)>*


    Btw, de avond van 15-11 is een dubbele episode.


    Ik denk dat je gelijk hebt over wat er onder de spoiler staat:

    Er zijn heel veel hints naar de Griekse mythologie: dat monster probeerde Robin naar de onderwereld te slepen (ik ben even vergeten hoe dat monster heette) en nu Prometheus? Dat kan niet anders.


    Over de aflevering:

    Wat een goede aflevering vandaag! Ik vond Merlins geschiedenis erg goed, en zelfs tragisch. Normaal vind ik emotionele momenten in deze serie maar meh, maar ik had echt medelijden met Merlin. En ik vind het ook niet zo erg om naar hem te kijken, haha. Ik ben erg blij dat hij geen oude man met baard is. Ik word wel een beetje gek van Arthur en Zelena. Het zit de 'goede kant' ook nooit mee.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik denk dat je gelijk hebt over wat er onder de spoiler staat:

    Er zijn heel veel hints naar de Griekse mythologie: dat monster probeerde Robin naar de onderwereld te slepen (ik ben even vergeten hoe dat monster heette) en nu Prometheus? Dat kan niet anders.


    Over de aflevering:

    Wat een goede aflevering vandaag! Ik vond Merlins geschiedenis erg goed, en zelfs tragisch. Normaal vind ik emotionele momenten in deze serie maar meh, maar ik had echt medelijden met Merlin. En ik vind het ook niet zo erg om naar hem te kijken, haha. Ik ben erg blij dat hij geen oude man met baard is. Ik word wel een beetje gek van Arthur en Zelena. Het zit de 'goede kant' ook nooit mee.


    Inderdaad, er wordt steeds meer naar gehint.
    Het vrouwelijke wezen dat Robin probeerde mee te nemen was een Fury (; En raad eens uit wat voor mythologische achtergrond ze komen? Juist, Grieks.

    Zelf begin ik Arthur ook zat te worden en ik word al heel lang gek van Zelena... Kan ze niet gewoon mute zijn en in haar cell blijven?
    De achtergrond van Merlin was indd mooi. Maar waar ik wel mee zit is hoe Nimue de eerste Dark One werd. Hoe simpel.... Ze mocht dan al wel onsterfelij zijn doordat ze uit de holy grail heeft gedronken, maar door enkel het hart te verpletteren van iemand (dan wel van de man die haar dorp verwoest heeft, mar goed) dat zou haar nog niet zo maar een dark one hoeven te maken.

    En Arthur... Paranoia much? Maar ik ben benieuwd op welke manier Merlin nu dan wel dood is gegaan en wat Emma nu precies van plan is met Excalibur, nu die heel is...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Inderdaad, er wordt steeds meer naar gehint.
    Het vrouwelijke wezen dat Robin probeerde mee te nemen was een Fury (; En raad eens uit wat voor mythologische achtergrond ze komen? Juist, Grieks.

    Zelf begin ik Arthur ook zat te worden en ik word al heel lang gek van Zelena... Kan ze niet gewoon mute zijn en in haar cell blijven?
    De achtergrond van Merlin was indd mooi. Maar waar ik wel mee zit is hoe Nimue de eerste Dark One werd. Hoe simpel.... Ze mocht dan al wel onsterfelij zijn doordat ze uit de holy grail heeft gedronken, maar door enkel het hart te verpletteren van iemand (dan wel van de man die haar dorp verwoest heeft, mar goed) dat zou haar nog niet zo maar een dark one hoeven te maken.

    En Arthur... Paranoia much? Maar ik ben benieuwd op welke manier Merlin nu dan wel dood is gegaan en wat Emma nu precies van plan is met Excalibur, nu die heel is...


    Ah ja, ik was al op zoek naar die naam! Ik wist idd dat ze Grieks waren en dus nog een hint naar Hercules zijn.

    Merlin zei tegen Nimue dat een evil daad hem dark zou maken. Aangezien ze allebei dezelfde magie hadden, nam ik aan dat dezelfde regels golden voor hen. En iemand vermoorden vind ik zeker evil. Ze had denk ik ook wat meer iets donkers in zich vanaf het begin, en dan kwam het breken van het zwaard daar ook nog bij...

    Ik hoop stiekem dat Merlin niet dood is, maar het moet eigenlijk wel, want anders klopt de tijdlijn niet. Of heeft Emma hem weer in een boom veranderd? Net als de dwergen die voorbij de grens van de stad proberen te gaan? Dat lijkt me goed mogelijk, en ik hoop erop, want ik wil niet dat Merlin dood is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ah ja, ik was al op zoek naar die naam! Ik wist idd dat ze Grieks waren en dus nog een hint naar Hercules zijn.

    Merlin zei tegen Nimue dat een evil daad hem dark zou maken. Aangezien ze allebei dezelfde magie hadden, nam ik aan dat dezelfde regels golden voor hen. En iemand vermoorden vind ik zeker evil. Ze had denk ik ook wat meer iets donkers in zich vanaf het begin, en dan kwam het breken van het zwaard daar ook nog bij...

    Ik hoop stiekem dat Merlin niet dood is, maar het moet eigenlijk wel, want anders klopt de tijdlijn niet. Of heeft Emma hem weer in een boom veranderd? Net als de dwergen die voorbij de grens van de stad proberen te gaan? Dat lijkt me goed mogelijk, en ik hoop erop, want ik wil niet dat Merlin dood is.


    Ja dat is ook wel zo, maar ik had zeg maar meer gehoopt op een wat uitgebreider verhaal van hoe de Dark One ontstaan is, niet door alleen die simpele handelingen.
    Ik hoop ook dat Merlin niet dood is. Daarnaast ben ik ook benieuwd wat Emma nou precies over het randje heeft geduwd van de darkness. Want ze heeft dus deze test doorstaan. Ergens ben ik bang dat Arthur Merlin tegenover Emma zet nu hij de macht heeft over hem met de andere helft van Excalibur en dat hij dat verliest.
    En als heel de verhaallijn van de onderwereld opgenomen word in 5B, wie zouden ze dan moeten halen? Emma?


    Nieuw topic : >CLICK<


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 23:21 ]


    Credendo Vides