• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    Killian.... What did you do? Zeg niet dat hij ook maar enige seksuele gemeenschap heeft gehad met haar xD


    Credendo Vides

    Will en Belle?! 0.o
    Ergens vind ik ze wel leuk samen met Rumbelle is gewoon beter.
    En ik vind deze storyline trouwens echt geweldig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Will en Belle?! 0.o
    Ergens vind ik ze wel leuk samen met Rumbelle is gewoon beter.
    En ik vind deze storyline trouwens echt geweldig.


    Ik denk niet dat het echt gebeurd is en dat Rumpel het zich ingebeeld had, misschien was hij wel daar om gewoon te helpen maar dat Rumpel zijn brein begon te hallucineren.
    Wauw, Snow heeft er echt wel een gave voor om levens van anderen overhoop te gooien, arme Maleficent ): Al ben ik benieuwd wie de vader was.
    Maar ik vind Snow steeds egoïstischer worden... en Pinnochio is so darn cute, maar ik hoop dat August snel terug komt (:

    Emma die het grootste evil kan worden van allemaal, dat voorspelt epicness.

    Episode:


    Credendo Vides



    Whaha, ik vraag me inderdaad af wat Cruella eigenlijk wilt.


    Credendo Vides

    I ship Regina/The Evil Queen & Robin Hood (ik weet de shipnames niet, dus excuses hiervoor.), Hook & Swan (Captain Swan ?) Leroy/Dreamy/Grummy &Nova Knave of Hearts & Ana , Rumple & Belle en Sleeping Beauty & haar prins (ik ben zijn naam even kwijt, haha). Ik vind het jammer dat we nu niks meer van Ruby zien.
    Mijn favoriete queen of Darkness is Cruela (en daarna Maleficent) ^^

    -en nu ga ik weer lekker verder kijken naar seizoen 4 aflevering 14 voor ik hier verder op reageer/onder de spoilers kijk. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat ik onder de spoiler knop gezet heb, is ook echt een spoiler als je Seizoen 4 aflevering 4: "Unforgiven" nog niet bekeken hebt.

    Arme Maleficent! D:
    Alleen vraag ik me wel af; Hebben Snow en Charming er voor gezorgd dat ze een miskraam kreeg of hebben ze haar kind gewoon afgepakt (denk aan Lily, de vriendin van Emma voor een halve dag in een Flash back) ? En vraag me niet waarom, maar ik denk dat de vader van Sleeping Beauty de vader van Maleficent's baby kan geweest zijn. Ik weet niet waarom, maar zo'n vermoede heb ik wel.
    Also: NOOO BELLE! Ulgh I hate this ship already! -Serieus, dan had ik liever Ruby en Will samen gezien serieus.

    Ben ik trouwens de enige die zich een beetje stoort aan het feit dat Snow nog steeds wat mollig is? -Ik heb niks tegen mollige mensen en ja ik weet dat de actrice zelf ook in verwachting was, maar kom op! Zelfs in de flashback ziet ze er dikker uit dan anders, zeker als je het vergelijkt met de vorige seizoenen (waar ze haar taille extra centreerde zelfs(!)) en dan stoppen ze haar nog in die witte mantel ook; waardoor het nog meer opvalt... Ik snap dat als je een baby hebt gehad die buik niet plotseling verdwenen is, maar dan kunnen ze er toch wel voor zorgen dat het ietsjes minder opvalt?

    Voor de rest; Ik vond het een goede aflevering en ik ben dan ook benieuwd wat ze met Regina gaan doen (ik zag al een promo voor de volgende aflevering and I liked the sound of it ^^ Maleficent en Cruela hebben de gedeelde eerste plaats samen met Regina, haha :3
    -Ik vond trouwens wel dat Ursuela ontzettend weinig gezegd heeft in deze aflevering.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 4:33 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat het echt gebeurd is en dat Rumpel het zich ingebeeld had, misschien was hij wel daar om gewoon te helpen maar dat Rumpel zijn brein begon te hallucineren.
    Wauw, Snow heeft er echt wel een gave voor om levens van anderen overhoop te gooien, arme Maleficent ): Al ben ik benieuwd wie de vader was.
    Maar ik vind Snow steeds egoïstischer worden... en Pinnochio is so darn cute, maar ik hoop dat August snel terug komt (:

    Emma die het grootste evil kan worden van allemaal, dat voorspelt epicness.

    Episode:


    Het is echt een heel klein detail, maar ikln het begin van de aflevering haalt Will twee koppen met koffie. Ik vroeg me al af voor wie die was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vond dit op facebook, 04x13 spoiler.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik vond dit op facebook, 04x13 spoiler.


    Dat was toch ook te zien in het promotie filmpje dat na de aflevering te zien was?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Deimos schreef:
    (...)
    Dat was toch ook te zien in het promotie filmpje dat na de aflevering te zien was?


    Nope, hier niet in gevonden.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 21:49 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Nope, hier niet in gevonden.

    Oh, ik dacht dat ik al zo iets gezien had, maar als het niet in dat clipje was, dan weet het eigenlijk ook niet van waar, sorry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    DreamerN schreef:
    Ik vond dit op facebook, 04x13 spoiler.



    Dat lijkt op die deuren waar je via de mad hatters hoed terecht kunt komen. Eén ervan leidt naar Wonderland. Maar de andere..?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oké ik vind Belle/Will echt te random. >.>


    Every villain is a hero in his own mind.

    Saw 04x15

    Oké..... DA FUCK IS HAPPENING?! Rumpelstilskin gaat door als Killian, maar Killian zelf loopt ook nog gewoon rond? Of hebben ze hem gevangen genomen zoals in de promo te zien is met Ursula en Killian...
    En ik had ergens echt zo hard gehoopt dat het gedoe tussen Belle en Will gewoon een hersenspinsel was van the dark one, maar ze hebben ook daadwerkelijk iets, al is het maar zoals Belle het zegt. "He makes me smile again." en het geen van dat ze precies krijgt wie hij zegt dat hij is, want zo is Will. Hij verschuilt zich niet achter al zijn tekortkomingen maar hij omarmd precies wie hij is.

    En....En..... AUGUST!!!!!!! :D I FREAKING MISSED THE GUY!!!!!

    Promo 04x16 :


    Credendo Vides

    Heb 04x16 gezien

    Ook dit was weer een mooie aflevering (: Maar ergens vind ik het wel jammer dat Ursula er nu al weer uit is.... 'the Queens of Darkness' vallen nu alweer uit elkaar.
    AUGUST!!! Ik ben echt zo blij dat hij terug is! Meer gedachten komen later, ik ga nu eerst slapen xD


    Aflevering:


    Promo 04x17:

    Bereidt je maar voor op heel veel feels de komende aflevering. D:


    Credendo Vides