• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Een fan had een tweet gericht aan de Merlin Cast of zij hun rollen ook in OUAT zouden willen vertolken en een aantal acteurs zagen het wel zitten (: Maar ik kan die twee nergens meer vinden ):

    Wat ik overigens ook mooi vond aan de aflevering nog met de writer is dat de datum in beeld het overleidensjaar is van Disney, daarnaast zeggen ze dus dat hun vorige schrijver jammer genoeg overleden was, doelend op Disney himself.


    Verder hoop ik nog op.... Hhmm... Er zijn echt nog zoveel sprookjes/ legenden / mythen die ze kunnen gebruiken! Als ik alles uit zou moeten typen ben ik nog wel een tijdje bezig...

    OMG, dat zou geweldig zijn :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    I finally found it xD


    Credendo Vides

    EDIT: Kan een spoiler zijn als je OUAT in Wonderland nog niet bekeken hebt.

    Niet om lullig te doen, maar ze hebben Aladdin toch al gebruikt in Once Upon a Time; Wonderland ? Dus ik denk niet dat ze iets zullen doen daarmee in Once Upon A Time. Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe seizoen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 23:40 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Niet om lullig te doen, maar ze hebben Aladdin toch al gebruikt in Once Upon a Time; Wonderland ? Dus ik denk niet dat ze iets zullen doen daarmee in Once Upon A Time. Ik ben wel benieuwd naar het nieuwe seizoen.


    Aladdin zelf hebben ze niet gebruikt. (; Maar ze zijn inderdaad al wel in Akrahba geweest met Jafar en de Genies. Dus ik denk ook niet dat ze weer die kant op gaan, zeker niet aangezien me Jafar nu al afgerekend is...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Aladdin zelf hebben ze niet gebruikt. (; Maar ze zijn inderdaad al wel in Akrahba geweest met Jafar en de Genies. Dus ik denk ook niet dat ze weer die kant op gaan, zeker niet aangezien me Jafar nu al afgerekend is...


    Nee, dat klopt, de sultan en Jasmine hebben ze ook niet gebruikt, maar ik bedoelde meer met Jafar en de Genies inderdaad. Maar volgens mij heeft niet iedereen OUAT in wonderland gekeken. Ik ben benieuwd of ze er ook iets van Big Hero 6 in gedaan doen, aangezien ze Frozen ook gebruikt hebben.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    DreamerN schreef:
    I finally found it xD


    Awesome.
    En ik heb liever geen big hero 6, vind het niet echt passend :/ Niet dat ik de film niet geweldig vond. Het zou er alleen in kunnen passen in cominatie met dr. Whale.
    Yeah, ik weet van Genies en Jafar in Wonderland, maar er zijn zoveel meer verhalen in dat boek, bijna even veel als in de bundel van de Grimm-broers. Andere niet westerse sprookjes zou ik ook leuk vinden, gewoon voor de afwisseling. Peter pan en allerlei Engelse sprookjes komen steeds vaker voorbij, wat opzich wel logisch is gezien het een Amerikaanse serie is, maar het hoeft van mij niet altijd in grote blokken. Ik vraag me trouwens af of we nog wat flashbacks met Lancelot gaan krijgen *excited*.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 15:50 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    En de (eerste) beelden van comic con zijn uit op youtube (:



    Ergens ben ik niet echt blij met de look, WTF hebben ze met de wenkbrauwen gedaan? XD
    En daarnaast..... TADAAA!!!! Character revealed! Merida zal verschijnen in Season 5!


    Credendo Vides

    Oké... Foto spoiler voor seizoen 5


    Dark Swan word getraind voor.... Rumpelstiltskin? O.o


    Credendo Vides

    MT voor als ik zaterdag thuis kom. ^.^


    Danmarks Dynamite.

    Er zijn echt weer super awesome set foto's bekend van seizoen 5! (cheer)


    CaptainSwan wedding?



    Yeay, Camelot knights in Storybrooke?!



    Henry op een paard en het meisje dat te zien is, is waarschijnlijk zijn toekomstige vriendin...



    En zo kan ik nog heel lang doorgaan! xD


    Credendo Vides

    Al die foto's van Emma zijn sowieso heel awsome! c:
    Maar deze zijn ook heel awesome! :D


    Danmarks Dynamite.

    People! Ik was even totaal vergeten dat dit topic er was O.o Maar het nieuwe seizoen is nu al 3 weken aan de gang. Wat vinden jullie er tot nu toe van?


    Credendo Vides

    Ik vind het wel leuk, tbh ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DreamerN schreef:
    People! Ik was even totaal vergeten dat dit topic er was O.o Maar het nieuwe seizoen is nu al 3 weken aan de gang. Wat vinden jullie er tot nu toe van?


    Bij de eerste aflevering dacht ik echt: .... WTF is this shit, alleen toen kwam het einde en toen dacht ik THANK YOU I NEEDED THIS. Dus ik vind het wel leuk ^^ Maar ik moet die van deze week nog kijken. Ik kijk meestal op vrijdag tijdens mijn tussenuren/lunch.

    Ik vind het dus wel cool dat Emma nu dark is, ghehehe alleen jammer dat Hook er niet in mee gaat anders hadden we een epic evil stel gehad lol. Maar misschien komt dat nog. Ik vind Belle wel sneu though. En Regina die die jurk in een evil queen jurk like... maybe you shouldn't . Hahahaha ze is echt nog steeds één van mijn favo's.


    Happy Birthday my Potter!

    Net de laatste aflevering gezien. Ik was niet zo onder de indruk.


    Rest in Peace, Son of Gondor