• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    Ik vind het een heel leuk seizoen maar ik ben een van die mensen die alles leuk vind bij series dus misschien telt het niet echt
    En ik vond het geweldig dat er weer eens een aflevering was waar Charming een grote rol in speelde, aangezien hij en Snow de hele tijd als opa en oma op de achtergrond stonden toe te kijken. Alleen jammer dat Arthur slecht is, hoewel ik nog steeds hoop dat er iets anders aan de hand is en hij wél goed is.
    Emma die Rumple een held wil maken :'), hoe ironisch. Ik ben benieuwd of het haar gaat lukken en of Rumple dan ook echt mee wil werken.

    Wat me wel op is gevallen en ik irritant vind, is dat ieder (half) seizoen eigenlijk hetzelfde verloopt: slechterik heeft een plan, plan lukt, maar iemand stopt ze/haar/hem. (vb: Snow Queen wilde de mirror of shatterd sight heel maken, het lukte haar en iedereen haatte elkaar, maar Elsa en Emma stopten haar) Ik hoop dat het dit seizoen anders is maar ik vrees van niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vind het wel een goede draai dat Arthur slecht is, maar persoonlijk vind ik het niet zo leuk..


    Danmarks Dynamite.

    Solemnly schreef:
    Ik vind het een heel leuk seizoen maar ik ben een van die mensen die alles leuk vind bij series dus misschien telt het niet echt
    En ik vond het geweldig dat er weer eens een aflevering was waar Charming een grote rol in speelde, aangezien hij en Snow de hele tijd als opa en oma op de achtergrond stonden toe te kijken. Alleen jammer dat Arthur slecht is, hoewel ik nog steeds hoop dat er iets anders aan de hand is en hij wél goed is.
    Emma die Rumple een held wil maken :'), hoe ironisch. Ik ben benieuwd of het haar gaat lukken en of Rumple dan ook echt mee wil werken.

    Wat me wel op is gevallen en ik irritant vind, is dat ieder (half) seizoen eigenlijk hetzelfde verloopt: slechterik heeft een plan, plan lukt, maar iemand stopt ze/haar/hem. (vb: Snow Queen wilde de mirror of shatterd sight heel maken, het lukte haar en iedereen haatte elkaar, maar Elsa en Emma stopten haar) Ik hoop dat het dit seizoen anders is maar ik vrees van niet.


    Er staat al spoiler in de titel, maar goed
    Mijn grootste tegen is het zoveelste geheugenverlies.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Het is alsnog wel fijn als echte spoilers toch onder de spoilerknop staan, de spoiler alert in de titel is voornamelijk om mensen er al attent op te maken dat er veel met spoilers gepraat word.

    Wat ik zelf vond van afgelopen aflevering:

    De draai die ze aan Arthur geven vind ik tot nu toe geweldig, maar ik geloof niet dat hij geheel slecht is. Hij is een man die houdt van zijn volk en er alles aan doet om zijn volk te laten overleven. Maakt dit hem direct slecht? Nee. Maar ik ben benieuwd naar wat Lancelot te melden heeft over Arthur. Oh ja... LANCELOT? Cora had hem toch vermoord in seizoen 2? Waarom zou ze over zoiets liegen?

    Voor mijn gevoel drijven ze voor nu CS uit elkaar, om natuurlijk om het eind weer bij elkaar te komen. DAT MOET GEWOON!

    Ik vond het ook geweldig dat David eindelijk weer eens geheel op eigen houtje in de spotlight staat en ook nog eens in de belangrijkste stoel aan de ronde tafel mag zitten, naast die van Arthur dan...
    Ik ben ook echt benieuwd naar hoe de verhaallijn zich verder gaat ontpoppen. Arthur wilt dus een nieuw Camelot opbouwen in Storybrooke... Emma en Excalibur... Mr. Gold de hero....Regina de.... tja... Echt een Savior kan ik haar niet noemen... Tegenwoordig nemen ze inderdaad wel steeds een beetje dezelfde format aan.


    PROMO 05x04:


    Credendo Vides

    Ben ik mss de enige die Hook en Emma niet bij elkaar vind passen? Oeps


    -

    Poncho schreef:
    Ben ik mss de enige die Hook en Emma niet bij elkaar vind passen? Oeps


    Nope, dat ben je niet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Poncho schreef:
    Ben ik mss de enige die Hook en Emma niet bij elkaar vind passen? Oeps


    Helemaal niet, al is dat niet het enige koppel waar ik me aan erger :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen gezien, de derde ga ik zo kijken. :')


    Ik vond de eerste aflevering tegenvallen, de tweede vond ik wel beter. Maar ik vind het echt jammer dat Hook gewoon niets villain-achtigs meer heeft. Ik had het wel leuk gevonden als hij een badass Swan nog steeds leuk vond. Hij wordt een beetje saai en niet piratenachtig. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Poncho schreef:
    Ben ik mss de enige die Hook en Emma niet bij elkaar vind passen? Oeps


    In het begin shipte ik ze heel erg en vond ik ze wel bij elkaar passen, maar Hook is zo veranderd dat ik het maar een saaie drol begin te vinden.


    Nu ik de derde aflevering ook heb gezien:

    Ik vind Emma niet echt overtuigend als Dark One. I dunno. Rumple had ook twee kanten, maar Emma op dit moment niet en dat haalt toch een beetje diepgang weg naar mijn idee.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 14:21 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)

    In het begin shipte ik ze heel erg en vond ik ze wel bij elkaar passen, maar Hook is zo veranderd dat ik het maar een saaie drol begin te vinden.


    Nu ik de derde aflevering ook heb gezien:

    Ik vind Emma niet echt overtuigend als Dark One. I dunno. Rumple had ook twee kanten, maar Emma op dit moment niet en dat haalt toch een beetje diepgang weg naar mijn idee.


    Ik denk dat dat laatste eerder aan de actrice ligt, al vind ik dat je helemaal gelijk hebt ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Wisp schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat laatste eerder aan de actrice ligt, al vind ik dat je helemaal gelijk hebt ^-^

    Ja, dat zal ook wel meespelen natuurlijk. Maar toch vind ik haar erg eenzijdig. Hopelijk verandert dat nog.


    Every villain is a hero in his own mind.

    De Dark One zijn komt in vele vormen en maten. Vergeet niet dat Emma nog maar net de Dark One is en de gehele tijd achtervolgd word door de dark one ziel in de vorm van Rumpel.. Ze is nog zoekende en het geval dat het niet makkelijker maakt is dat ze dealt met een groep mensen die van haar houdt. Emma is dan wel de dark one, maar ze is ook nog steeds Emma. Rumpel was ook niet altijd alleen maar de dark one.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    De Dark One zijn komt in vele vormen en maten. Vergeet niet dat Emma nog maar net de Dark One is en de gehele tijd achtervolgd word door de dark one ziel in de vorm van Rumpel.. Ze is nog zoekende en het geval dat het niet makkelijker maakt is dat ze dealt met een groep mensen die van haar houdt. Emma is dan wel de dark one, maar ze is ook nog steeds Emma. Rumpel was ook niet altijd alleen maar de dark one.


    Dat is exactly my point. Ik vind haar absoluut niet zoekende, ze oogt helemaal niet als een beginneling en in tegenstelling tot Rumpel, lijkt zij wel alleen maar de dark one. Ik hoop dat dat nog zal veranderen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bij afgelopen aflevering vond ik dat wel anders. Bij de scene met Killian in de Jolly Roger zat ze wel degelijk vol in emotie. Natuurlijk wilde ze Killian gebruiken voor haar plan met excalibur, maar ze wilt ook nog steeds de relatie met hem.

    Ik vond dit stukje op tumblr, op de zin : "I loved you" spoken by Killian.

    That line doesn’t represent Hook giving up. It represents Hook fighting more fiercely than ever, using love as a weapon in his own way. By showing Emma that she can’t have both the darkness and his love, he’s giving her a choice instead of letting her believe she can have it all. And as we saw at the end of “The Price,” there’s still a part of Emma that wants to be surrounded by love. That part of her is who Hook is trying to reach, and, once again, he succeeded for a moment. After his confession, Morrison gave us that perfect moment of Emma looking down, her eyes filling with tears and her smile unable to last. Even though the Dark One got what it wanted, Emma didn’t. And her heart is breaking, which we all know means it still works.


    Ik heb ook gehoord dat er een soort spin-off komt met Merida... Ben benieuwd in hoeverre ze dat aan gaan pakken.


    En een quote van Jennifer Morrison:
    A lot of her selfishness and the things that she does is because of her love for Hook…it’s not going to all line up and make sense right away but we will see that slowly over time

    Jennifer Morrison

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    Maar ik zit ook nog met zoveel vragen.
    WAAROM LEEFT LANCELOT? Hopelijk krijgen we daar nog antwoord op. Waarom wilt Arthur hen dwarszitten in het vernietigen van de dark one? Waar zijn August en Will? Lily en Maleficent?
    xD

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 21:53 ]


    Credendo Vides