• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~ "Hooked" ~ Killian Jones
    ~ Mad For the Hatter ~Jefferson
    ~ Never Girl ~ Killian Jones, Peter Pan, Felix en later waarschijnlijk nog een hoop anderen.
    ~ Welcome to Neverland ~ Killian Jones, Peter Pan, and Emma ?
    ~ Sleutel naar Neverland ~ Killian Jones
    ~ A lost girl ~ Peter Pan
    ~ Magical Prices • Once Upon A Time ~ Alle.
    ~

    HHmm.... Wel veel Neveland related Stories, of ligt dat aan mij ? (;

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 23:57 ]


    Credendo Vides

    I found this one on FB :


    Credendo Vides

    Ik las net op internet dat de volgende aflevering pas 12 april is, weet iemand daar iets over?


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ik las net op internet dat de volgende aflevering pas 12 april is, weet iemand daar iets over?


    Dat is zo, waarschijnlijk omdat het Pasen is ... xD En ze daardoor Pasen gerelateerde dingen uit moeten zenden of zo?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Dat is zo, waarschijnlijk omdat het Pasen is ... xD En ze daardoor Pasen gerelateerde dingen uit moeten zenden of zo?


    Oh natuurlijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OMG, Emma heeft Cruella vermoord! Dit is het begin van de lijn die Emma naar de duistere kant roept.
    Maar ik vond de afgelopen aflevering echt een geniale aflevering. Het achtergrond verhaal van Cruella was echt zo goed uitgedacht en ergens ook wel verrassend, zeker haar relatie met de schrijver.
    Rumpel zijn hart en Belle die haar hart laat gebruiken door Regina is ook een moment wat ik wel sterk vond.
    Volgende week komt Lily!! xD


    Credendo Vides

    Whut? OMG... Die finale! Het voelde grotendeels echt vreemd aan, om iedereen in zo'n andere rol te zien, maar het was echt awesome!

    OMG.... Er word zowel aandacht besteed aan OutlawQueen, CaptainSwan en Rumbelle <3 Al vind ik de CS momenten natuurlijk nog steeds het leuks... But Killians death though!! O.o I nearly died of feels... En dan wat Emma tegen Regina zegt over hem... Het leek wel of Snow mijn hart verkruimeld had in plaats van Doc.
    En net wanneer alles weer goed komt moet Emma zo nodig de boel redden... BY BECOMING THE FREAKING DARK ONE! Why Emma? WHY???
    Ik kan echt niet wachten tot volgend seizoen, Emma als de nieuwe slechterik? Dan hebben we ook nog eens het vooruitzicht van Merlin! Zou Arthur er ook in voor komen? En zou Emma echt full out evil zijn? Want Rumpelstiltskin was niet altijd echt evil... Hij hield gewoon van de macht.
    Maar als de Charmings de dolk hebben.... Kan ze dan eigenlijk wel wat uitspoken?


    De aflevering, in diens geheel.


    Credendo Vides

    Oke, ik kom nu heel random dit topic binnenvallen, maar OH MY GOD. De finale... Zo geweldig!

    Fangirler schreef:
    Oke, ik kom nu heel random dit topic binnenvallen, maar OH MY GOD. De finale... Zo geweldig!


    Binnenvallers zijn ook welkom! :D Wat vond je de beste scene(s)?


    Credendo Vides

    Wauw, Emma die the dark one wordt. Dit zag ik zo niet aankomen. Echt geweldig! Ik kijk enorm veel uit naar seizoen 5.
    Ik vond het erg leuk dat Snow evil was. Ze was erg goed in evil zijn.

    Oh dat had ik juist niet! Ik vond haar wel goed acteren maar ze zag er niet echt badass uit ofzo (zoals we gewend zijn van Regina)
    Ik heb me echt dood gelachen om kneusje Killian. Met die borstel in zn hand hahaha
    Of die scene waarin Emma met Snow enzo praat, je ziet Killian echt stuntelen op de achtergrond haha.
    Wat ik trouwens echt sneu vind is dat Neal zwaar verwaarloosd wordt. Helemaal in zn uppie in Storybrooke terwijl iedereen weg is.

    Neal paste ook gewoon niet in het verhaal, want wat zou evil snow moeten met een baby? Daarnaast zou het ook nog kunnen dat Isaac geen rekening had gehouden met Neal of dat hij in diens geheel niet van de baby af wist.

    De scene dat Henry Emma redt is ook zo mooi!

    Killian was echt zo adorable! Met zijn geitenmelk en allergie voor Rum. xD Hij was echt zo schattig. Het mooie ding aan Killian in de finale is dat ondanks dat hij zo coward was als maar kon, bleef hij toch vechten waar hij voor stond op het eind.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Neal paste ook gewoon niet in het verhaal, want wat zou evil snow moeten met een baby? Daarnaast zou het ook nog kunnen dat Isaac geen rekening had gehouden met Neal of dat hij in diens geheel niet van de baby af wist.

    De scene dat Henry Emma redt is ook zo mooi!

    Killian was echt zo adorable! Met zijn geitenmelk en allergie voor Rum. xD Hij was echt zo schattig. Het mooie ding aan Killian in de finale is dat ondanks dat hij zo coward was als maar kon, bleef hij toch vechten waar hij voor stond op het eind.



    Mee eens, maar ik bedoelde ook in de andere afleveringen. Hij bestaat gewoon niet of zo. Maar misschien komt het gewoon doordat ik me in dit seizoen ontzettend erger aan Snow.

    Fangirler schreef:
    (...)

    Mee eens, maar ik bedoelde ook in de andere afleveringen. Hij bestaat gewoon niet of zo. Maar misschien komt het gewoon doordat ik me in dit seizoen ontzettend erger aan Snow.

    Ik vind Snow gewoon niet leuk. Zou het niet erg vinden om haar en charming lang niet te zien, een half seizoen bijvoorbeeld.
    Ik vind ook Belle te tam geworden, ze is niet echt kick-ass en eigenwijs meer zoals eerst. Teveel over liefde, bijna profetisch zoals Henry eerst tegenover Swan was.
    Ik mag overigens Lilly wel, zij is net even wat interessanter dan de gemiddelde personages op dit moment. En I loveee Merlijn, hoewel ik dan nog altijd eerst aan de BBC-serie denk xD Maar Avalon is wel een leuke locatie om backgroundstories van te horen, ik hoop dat de mensen daar verbonden zijn met karakters die we al lang niet meer hebben gezien, of Granny. Granny zou te perfect zijn voor nog een rol :) Zoals rumple beast is. En please, na koning Arthur laat 1001 nacht komen :D

    Waar kijken jullie naar uit?
    Welke sprookjes willen jullie er nog echt in?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Count me in on Captain Swan and Outlaw Queen (I need to catch up tho :'))


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fennec schreef:
    (...)
    Ik vind Snow gewoon niet leuk. Zou het niet erg vinden om haar en charming lang niet te zien, een half seizoen bijvoorbeeld.
    Ik vind ook Belle te tam geworden, ze is niet echt kick-ass en eigenwijs meer zoals eerst. Teveel over liefde, bijna profetisch zoals Henry eerst tegenover Swan was.
    Ik mag overigens Lilly wel, zij is net even wat interessanter dan de gemiddelde personages op dit moment. En I loveee Merlijn, hoewel ik dan nog altijd eerst aan de BBC-serie denk xD Maar Avalon is wel een leuke locatie om backgroundstories van te horen, ik hoop dat de mensen daar verbonden zijn met karakters die we al lang niet meer hebben gezien, of Granny. Granny zou te perfect zijn voor nog een rol :) Zoals rumple beast is. En please, na koning Arthur laat 1001 nacht komen :D

    Waar kijken jullie naar uit?
    Welke sprookjes willen jullie er nog echt in?


    Een fan had een tweet gericht aan de Merlin Cast of zij hun rollen ook in OUAT zouden willen vertolken en een aantal acteurs zagen het wel zitten (: Maar ik kan die twee nergens meer vinden ):

    Wat ik overigens ook mooi vond aan de aflevering nog met de writer is dat de datum in beeld het overleidensjaar is van Disney, daarnaast zeggen ze dus dat hun vorige schrijver jammer genoeg overleden was, doelend op Disney himself.


    Verder hoop ik nog op.... Hhmm... Er zijn echt nog zoveel sprookjes/ legenden / mythen die ze kunnen gebruiken! Als ik alles uit zou moeten typen ben ik nog wel een tijdje bezig...

    [ bericht aangepast op 22 mei 2015 - 1:11 ]


    Credendo Vides